Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cry: Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett?

Unnskyld meg men: Hahaha! :!:

:tease:

 

Jada, du får sikkert billett. Min erfaring til nå er at billettene går omtrent like fort som køen, men litt fortere. (Altså de fleste kjøper i gjennomsnitt litt mer enn en billett, men ikke mye.)

 

;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
:cry: Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett?

Du er jammen flink. Du rakk ikke 72timersfristen pga. fyll én kveld? Du fortjener nesten ikke billett en gang. Men ja, det er store muligheter til at du får. Hva med å alliere deg med noen bekjente som alt er i køen?

 

Jeg veit at det var dumt gjort. Burde kjøpt billettene før vi begynte å drikke. Jeg skal finne ut hvor langt foran i køen kameratene mine er.

Lenke til kommentar
:cry: Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett?

Forbanna tosk Olum.. juling skulle du hatt!

Får håpe du får billett ellers må jeg vel dra aleine.. :hm:

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar
Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG??

Spør en gang til jeg siden jeg ikke har fått svar...

Finnes det en offisiell hylle konkurranse?

 

Det var her jeg så denne konkurransen: Konkurranse

Der står det: "Denne hylla er blir moddet og utvidet gjennom flere generasjoner og siste praktverk ble reist på TG05 , der vi også vant 2.plass i Hyllecompoen"

Lenke til kommentar
Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG??

Spør en gang til jeg siden jeg ikke har fått svar...

Finnes det en offisiell hylle konkurranse?

 

Det var her jeg så denne konkurransen: Konkurranse

Der står det: "Denne hylla er blir moddet og utvidet gjennom flere generasjoner og siste praktverk ble reist på TG05 , der vi også vant 2.plass i Hyllecompoen"

Det var den compoen der vinnerne fikk en hammer elns av utviklingsministeren, stemmer det? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Når Åpner dørene på TG?

 

når slipper man folk inne for og kunne rigge opp og begynne Drømme Påska ?

 

Vurderer Natt toget og lurer på evt hvor mange timer venting før man kommer inn

 

When is The Gathering 2008?

 

The doors open at Wednesday 09.00 March 19th. The net and power will be taken at 12:00 Sunday 23rd, and you must leave before 14:00.

 

 

Alt en trenger og vite står på gathering.org...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...