Exentler Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 send mail til PTN da kanskje de kan hjelpe deg. de kan lage en ordre til deg som du fullfører Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett? Unnskyld meg men: Hahaha! :!: Jada, du får sikkert billett. Min erfaring til nå er at billettene går omtrent like fort som køen, men litt fortere. (Altså de fleste kjøper i gjennomsnitt litt mer enn en billett, men ikke mye.) Endret 9. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett? Du er jammen flink. Du rakk ikke 72timersfristen pga. fyll én kveld? Du fortjener nesten ikke billett en gang. Men ja, det er store muligheter til at du får. Hva med å alliere deg med noen bekjente som alt er i køen? Jeg veit at det var dumt gjort. Burde kjøpt billettene før vi begynte å drikke. Jeg skal finne ut hvor langt foran i køen kameratene mine er. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er status på billettene? Hvor mange er igjen? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er status på billettene? Hvor mange er igjen? 3794 er igjen i skrivende stund ! Kan sjekke "status" her: http://techserver.gathering.org/tickets Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett? Forbanna tosk Olum.. juling skulle du hatt! Får håpe du får billett ellers må jeg vel dra aleine.. Endret 9. desember 2007 av Tremolo Lenke til kommentar
iernie Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skaffet meg billett den 3. desember Gleder meg alt! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 får meg nok billett imorgen håper jeg. gleder meg sykt også til TG 08 og spes hw rekka Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har utrolig lyst til dette. spørs om jeg får med meg noen venner. for da kommer jeg Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 da var biletten kjøpt::) planlegging pågang!; Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En kamerat av meg er nummer 700 i køen, så jeg skal nok få meg billett selv om jeg var dum nok til å miste min egen plass. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er 1200 i køen, burde klare det. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er endelig først i køa!! Skal kjøpe i dag tror jeg Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG?? Spør en gang til jeg siden jeg ikke har fått svar... Finnes det en offisiell hylle konkurranse? Det var her jeg så denne konkurransen: Konkurranse Der står det: "Denne hylla er blir moddet og utvidet gjennom flere generasjoner og siste praktverk ble reist på TG05 , der vi også vant 2.plass i Hyllecompoen" Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Minn meg på at jeg skal kjøpe billetter i kveld. Fristen går ut i morgen tidlig... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG?? Spør en gang til jeg siden jeg ikke har fått svar... Finnes det en offisiell hylle konkurranse? Det var her jeg så denne konkurransen: Konkurranse Der står det: "Denne hylla er blir moddet og utvidet gjennom flere generasjoner og siste praktverk ble reist på TG05 , der vi også vant 2.plass i Hyllecompoen" Det var den compoen der vinnerne fikk en hammer elns av utviklingsministeren, stemmer det? Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når Åpner dørene på TG? når slipper man folk inne for og kunne rigge opp og begynne Drømme Påska ? Vurderer Natt toget og lurer på evt hvor mange timer venting før man kommer inn Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tar du nattoget vil jeg anbefale deg å ta det som er framme i 09.00 tia, ivertfall det jeg skal ta, tok det ifjord og hvis jeg ikke husker feil, så er det bare en liten taxi tur opp til skipet, de åpner vel i ca 10tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Når Åpner dørene på TG? når slipper man folk inne for og kunne rigge opp og begynne Drømme Påska ? Vurderer Natt toget og lurer på evt hvor mange timer venting før man kommer inn When is The Gathering 2008? The doors open at Wednesday 09.00 March 19th. The net and power will be taken at 12:00 Sunday 23rd, and you must leave before 14:00. Alt en trenger og vite står på gathering.org... Endret 10. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er 400 eller noe i køen, så drøm-folk, eventuelt andre her inne kan kontakte meg hvis de skulle slite med å komme langt nok frem i køen... Jeg selv får en annen til å kjøpe billett til meg så skal egentlig ha null Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg