Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tror nok det blir TG i år òg Blir TG på meg også... jeg har kjøpt mine biletter og venter bare på vinterferien så jeg får bygd min spacesaver... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://gallery.slappfisk.net/v/2006/TG06/T...6+0303.jpg.html Designet vi har brukt, og kommer til å bruke i flere år. 1 sponplate, 10-15m med 2"*2" og en tynn list til ekstra styrke på støttene. De kutter til alt for oss på trehandelen. Støttene stables lett oppå hverandre under frakt, og platene skrus fast på toppen når vi kommer inn i skipet. Lett, billig og raskt. Hylla er sterk og stødig, og kan lett skaleres til mange personer. Anbefales! Ser ikke så trygt ut, sponplata bøyer jo seg litt MDF er tingen MDF er dyrere. Jeg kan forsikre deg om at det er trygt. Jeg har selv stått oppå den, med vekten mellom støttene. Dette er også den aller billigste sponplata som er å oppdrive ialfall her jeg bor, og du kan gå langt opp i kvalitet før du nærmer deg MDF priser. Og selv MDF ville nok bøyd seg like mye som den plata vi brukte på det bildet, for det er veldig lite krumming i den. Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 helledusan, hvordan kjøper man bilett, tryker på shop og står at jeg er nummer 55 i køen. hvordan kan jeg kjøpe?? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 helledusan, hvordan kjøper man bilett, tryker på shop og står at jeg er nummer 55 i køen.hvordan kan jeg kjøpe?? Du blir kontaktet når det er din tur i køen. Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ok, de eneste mailene jeg har fått er om hvilke kø number jeg er, jeg reiser på en overnatting i morra så er ikke online før søndags kveld tenker jeg..tror du jeg får kjøpt da? er 55 nå? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) helledusan, hvordan kjøper man bilett, tryker på shop og står at jeg er nummer 55 i køen.hvordan kan jeg kjøpe?? som det er sagt utallige mange ganger før i tråden, tenk deg at du står i butikkøen, er du nr. 55 i butikkøen så er det vel ikke din tur er det vel? nei, da er det 54 mennesker som skal få betale før det er din tur... Edit: Og du har 72 timer på deg til å betale for billetten din, så det burde gå fint Endret 7. desember 2007 av Tremolo Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG?? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 ok, de eneste mailene jeg har fått er om hvilke kø number jeg er, jeg reiser på en overnatting i morra så er ikke online før søndags kveld tenker jeg..tror du jeg får kjøpt da? er 55 nå? Du får 72 timer på deg når du er i kassa Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da har jeg kjøpt min billett til TG08! Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Der var billetten til TG avbestilt Han jeg skulle reise med fikk ikke lov... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Der var billetten til TG avbestilt Han jeg skulle reise med fikk ikke lov... Fikk ikke lov? Hvorfor? Også etter å ha vist dine overordnede foreldreinfoen? Edit: Framme i køen! Endret 8. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Dæven nå har det gått fort, nr. 14 i køen, ikke lenge igjen! EDIT: dæven nr. 1! men nå trenger jeg litt hjelp. en kamerat av meg sa at jeg måtte jo seøvsagt kjøpe PTn kort, og siden et alternativ er PTN by mail, regner jeg med at det er den jeg skal trykker for å få PTN kort? Endret 8. desember 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 stemmer det ja, men det er ikke noe du må ha da Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 stemmer det ja, men det er ikke noe du må ha da Men det er kjekt å ha Skal vist gå kjappere å komme seg inn på TG hvis jeg forstår det riktig.. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG?? Spør en gang til jeg siden jeg ikke har fått svar... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG?? Spør en gang til jeg siden jeg ikke har fått svar... Finnes det en offisiell hylle konkurranse? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor høye er borda på TG? Akkurat litt for høye. Jeg tok gaffatape på bordkante, så jeg ikke skulle få sår på armene. Da er vi to, gitt. O.o Da var jeg framme i shop'en. Nå gjenstår det bare bestemme seg om jeg virkelig skal dra eller ikke O.o Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan funker den såkalte "Hyllekonkurransen" på TG?? Spør en gang til jeg siden jeg ikke har fått svar... Leste på en hylle "bruksanvisning" til TG at de stod at den kom på 2. plass i hyllekonkurransen, begynte å lure litt på dette da... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett? Du er jammen flink. Du rakk ikke 72timersfristen pga. fyll én kveld? Du fortjener nesten ikke billett en gang. Men ja, det er store muligheter til at du får. Hva med å alliere deg med noen bekjente som alt er i køen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg