Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://gallery.slappfisk.net/v/2006/TG06/T...6+0303.jpg.html

 

Designet vi har brukt, og kommer til å bruke i flere år. 1 sponplate, 10-15m med 2"*2" og en tynn list til ekstra styrke på støttene. De kutter til alt for oss på trehandelen. Støttene stables lett oppå hverandre under frakt, og platene skrus fast på toppen når vi kommer inn i skipet. Lett, billig og raskt. Hylla er sterk og stødig, og kan lett skaleres til mange personer. Anbefales!

 

 

Ser ikke så trygt ut, sponplata bøyer jo seg litt :p

 

MDF er tingen :p

MDF er dyrere. Jeg kan forsikre deg om at det er trygt. Jeg har selv stått oppå den, med vekten mellom støttene. Dette er også den aller billigste sponplata som er å oppdrive ialfall her jeg bor, og du kan gå langt opp i kvalitet før du nærmer deg MDF priser. Og selv MDF ville nok bøyd seg like mye som den plata vi brukte på det bildet, for det er veldig lite krumming i den.

Lenke til kommentar
helledusan, hvordan kjøper man bilett, tryker på shop og står at jeg er nummer 55 i køen.

hvordan kan jeg kjøpe??

som det er sagt utallige mange ganger før i tråden, tenk deg at du står i butikkøen, er du nr. 55 i butikkøen så er det vel ikke din tur er det vel? nei, da er det 54 mennesker som skal få betale før det er din tur...

 

Edit: Og du har 72 timer på deg til å betale for billetten din, så det burde gå fint

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar

Dæven nå har det gått fort, nr. 14 i køen, ikke lenge igjen!

 

EDIT: dæven nr. 1! men nå trenger jeg litt hjelp. en kamerat av meg sa at jeg måtte jo seøvsagt kjøpe PTn kort, og siden et alternativ er PTN by mail, regner jeg med at det er den jeg skal trykker for å få PTN kort?

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
:cry: Jeg drakk for mye i kveld til å huske at jeg måtte kjøpe billett. Rakk selvsagt ikke 72-timersfristen. Er nummer 2000 i køen nå. 3800 billetter igjen. Tror dere jeg klarer å skaffe meg billett?

Du er jammen flink. Du rakk ikke 72timersfristen pga. fyll én kveld? Du fortjener nesten ikke billett en gang. Men ja, det er store muligheter til at du får. Hva med å alliere deg med noen bekjente som alt er i køen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...