Mevon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan fungerer egentlig de billettkøene? En i klassen min har gått forbi en som startet før han. Hvordan skal det gå an? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan fungerer egentlig de billettkøene? En i klassen min har gått forbi en som startet før han. Hvordan skal det gå an? Før køen egentlig starter, er man med på et lotteri, som tilfeldig putter folk i køen. Så hvis for eksempel du er den siste som registrerer deg (nr 2000 for eksempel) før lotteriet begynner, kan du bli nr 1 når shoppen åpner. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er jeg klar over, men slik jeg forstod det på klassekameratene så har de gått forbi hverandre etter lotteriet. Men det kan godt hende at de ikke var klar over de lotterigreiene. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Edit: Fjernet! Endret 9. desember 2007 av XitereX Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg synes det ser ubehagelig ut å holde hendene sine på musa og tastaturet. Hvor høy er den plata rett over tastaturet? Edit: Likte skråtaket veldig godt Endret 6. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg synes det ser ubehagelig ut å holde hendene sine på musa og tastaturet. Hvor høy er den plata rett over tastaturet? Edit: Likte skråtaket veldig godt Platen over tastaturet er 15 cm over, så tror de skal bli bra Takk for god respons Vi har kanskje tenkt å sette på katoder og vifter der, jeg kan poste ny oppdate visst de kommer mere på den senere Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Skal de være vegg mellom hver plass, eller skal det være som på tegningen? Edit: Og for all del, husk å ha et lite hull bakerst på hylla ved hver plass. Du trenger det til ledningene. Endret 6. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det skal være sånn som det er så vi kan se på naboen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Husk å lage åpninger for ledninger osv nå da . Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skal ha med meg denne jeg Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 står i kø får å kjøpe biletter =/ noen tips til en som ikke har vert å the gathering før ?? kor my peng bør jeg ha med? anbefalt å bygge hylle? (har planlakt det) ?? Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det blir TG på meg i år Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som har fått klager på hylla si noen gang? Tenker på andre deltagere osv ikke crew... (ok crew også) Hva gjorde dere? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 står i kø får å kjøpe biletter =/ noen tips til en som ikke har vert å the gathering før ?? kor my peng bør jeg ha med? anbefalt å bygge hylle? (har planlakt det) ?? Les første post, alt står det.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 To bilder av hylla jeg tror jeg kommer til å ta med... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://gallery.slappfisk.net/v/2006/TG06/T...6+0303.jpg.html Designet vi har brukt, og kommer til å bruke i flere år. 1 sponplate, 10-15m med 2"*2" og en tynn list til ekstra styrke på støttene. De kutter til alt for oss på trehandelen. Støttene stables lett oppå hverandre under frakt, og platene skrus fast på toppen når vi kommer inn i skipet. Lett, billig og raskt. Hylla er sterk og stødig, og kan lett skaleres til mange personer. Anbefales! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://gallery.slappfisk.net/v/2006/TG06/T...6+0303.jpg.html Designet vi har brukt, og kommer til å bruke i flere år. 1 sponplate, 10-15m med 2"*2" og en tynn list til ekstra styrke på støttene. De kutter til alt for oss på trehandelen. Støttene stables lett oppå hverandre under frakt, og platene skrus fast på toppen når vi kommer inn i skipet. Lett, billig og raskt. Hylla er sterk og stødig, og kan lett skaleres til mange personer. Anbefales! Ser ikke så trygt ut, sponplata bøyer jo seg litt MDF er tingen Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvor høye er borda på TG? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tror nok det blir TG i år òg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvor høye er borda på TG? Akkurat litt for høye. Jeg tok gaffatape på bordkante, så jeg ikke skulle få sår på armene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg