Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på?

 

Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen..

Lenke til kommentar
en smart liten ting som jeg må gi credit til Marius E (her på forumet , jea) og en annen venn av meg.. Sett hjul på toppen av spacesaveren, også kan man trille den inn, med pc + andre ting oppi den. Enkelt og greit :)

Dette gjorde vi på TG04. Men da så jeg ingen andre som hadde en slik løsning. Fungerer fjell! :)

Lenke til kommentar
en smart liten ting som jeg må gi credit til Marius E (her på forumet , jea) og en annen venn av meg.. Sett hjul på toppen av spacesaveren, også kan man trille den inn, med pc + andre ting oppi den. Enkelt og greit :)

 

Var å besøkte hylla der i fjor :)

Smart, skal vurdere den løsningen !

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis jeg kjøper billett til en kompis, og setter han som user, kan vi da komme inn begge to på mitt PTN-kort?

 

nei, han må printe ut egen bilett, eventuelt kjøpe sitt eget PTN kort...

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal dit, skal jeg ta med en haug med sov-i-ro-propper(gule som regel)!!!

Først tar jeg i sov-i-ro proppene, deretter et lite lag med dun i ørene, og så støyheadset... Sånn som arbeidere bruker.. til å klippe plenen o.s.v. HAHA! :new_woot:

 

Og så tar jeg med et vanlig headset, og mine små 40watts høytalere :love:

 

hehe..

 

OG JEG SKAL SKIFTE TIL XP FRA VISTA FØRST !!!

 

Det er umulig å linke med Vista, du kan ikke dele filer med andre, og de kan ikke gå innn på PC-en din å kopiere filer..

Lenke til kommentar
Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på?

 

Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen..

 

Takk for svar ;)

 

Men hvor brei kan den liksom være? Skal vel gjennom "billettsjekker" osv...

Lenke til kommentar
Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på?

 

Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen..

 

Takk for svar ;)

 

Men hvor brei kan den liksom være? Skal vel gjennom "billettsjekker" osv...

Du drar ikke med deg bagasjen gjennom billettsjekken, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på?

 

Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen..

 

Takk for svar ;)

 

Men hvor brei kan den liksom være? Skal vel gjennom "billettsjekker" osv...

Du drar ikke med deg bagasjen gjennom billettsjekken, så det er ikke noe problem.

Ahh, okei :)

 

Da får jeg vel kanskje lage noe enkelt da :) Kanskje noe som er 1,5 lang og 1 meter brei.. Kan vel funke bra de??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...