aGal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "Totalt antall stemmer: 666" Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Man har da kontorstol med hjul til slikt... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men hvor lenge kan man vente med å betale når man har kjøpt billett? Anyone? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på? Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen.. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 en smart liten ting som jeg må gi credit til Marius E (her på forumet , jea) og en annen venn av meg.. Sett hjul på toppen av spacesaveren, også kan man trille den inn, med pc + andre ting oppi den. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men hvor lenge kan man vente med å betale når man har kjøpt billett? Anyone? 72 timer var det vell. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 en smart liten ting som jeg må gi credit til Marius E (her på forumet , jea) og en annen venn av meg.. Sett hjul på toppen av spacesaveren, også kan man trille den inn, med pc + andre ting oppi den. Enkelt og greit Den er søren ikke dum! Lenke til kommentar
saxin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 en smart liten ting som jeg må gi credit til Marius E (her på forumet , jea) og en annen venn av meg.. Sett hjul på toppen av spacesaveren, også kan man trille den inn, med pc + andre ting oppi den. Enkelt og greit Dette gjorde vi på TG04. Men da så jeg ingen andre som hadde en slik løsning. Fungerer fjell! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Man har da kontorstol med hjul til slikt... Tja, vet ikke hvor lurt det er.. Humra inni meg når jeg sa alle som ødela hjula på stolene sine ved å bruke dem som traller.. man skal IKKE rulle en kontorstol på asfalten med tung bagasje oppå Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) en smart liten ting som jeg må gi credit til Marius E (her på forumet , jea) og en annen venn av meg.. Sett hjul på toppen av spacesaveren, også kan man trille den inn, med pc + andre ting oppi den. Enkelt og greit Var å besøkte hylla der i fjor Smart, skal vurdere den løsningen ! Endret 6. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis jeg kjøper billett til en kompis, og setter han som user, kan vi da komme inn begge to på mitt PTN-kort? Man har da kontorstol med hjul til slikt... Man har da PC med hjul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis jeg kjøper billett til en kompis, og setter han som user, kan vi da komme inn begge to på mitt PTN-kort? nei, han må printe ut egen bilett, eventuelt kjøpe sitt eget PTN kort... Lenke til kommentar
rassmonster Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Han må vel strengt tatt sette kompisen som "user" (: User på ptn? Eller av billetten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Han må vel strengt tatt sette kompisen som "user" (: User på ptn? Eller av billetten? user på biletten... Lenke til kommentar
rassmonster Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Han må vel strengt tatt sette kompisen som "user" (: User på ptn? Eller av billetten? user på biletten... Hvordan gjør jeg det? Beklager ot.... Endret 6. desember 2007 av rassmonster Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis jeg skal dit, skal jeg ta med en haug med sov-i-ro-propper(gule som regel)!!! Først tar jeg i sov-i-ro proppene, deretter et lite lag med dun i ørene, og så støyheadset... Sånn som arbeidere bruker.. til å klippe plenen o.s.v. HAHA! Og så tar jeg med et vanlig headset, og mine små 40watts høytalere hehe.. OG JEG SKAL SKIFTE TIL XP FRA VISTA FØRST !!! Det er umulig å linke med Vista, du kan ikke dele filer med andre, og de kan ikke gå innn på PC-en din å kopiere filer.. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på? Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen.. Takk for svar Men hvor brei kan den liksom være? Skal vel gjennom "billettsjekker" osv... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på? Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen.. Takk for svar Men hvor brei kan den liksom være? Skal vel gjennom "billettsjekker" osv... Du drar ikke med deg bagasjen gjennom billettsjekken, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen av dere som lager tralle som du kan ta med tinga inn på? Trur jeg kommer til å gjøre det.. Skal ha hylle, pc og skjerm så en "tralle" er kjekt. Skal bare bruke 4-8 1"x1" samt 4 hjul å lage en lavprofil sak som jeg kan gjemme bort ganske lett, eller putte i bilen.. Takk for svar Men hvor brei kan den liksom være? Skal vel gjennom "billettsjekker" osv... Du drar ikke med deg bagasjen gjennom billettsjekken, så det er ikke noe problem. Ahh, okei Da får jeg vel kanskje lage noe enkelt da Kanskje noe som er 1,5 lang og 1 meter brei.. Kan vel funke bra de?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg