Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Aha, Ok. Så man kan "bygge" opp bordene, så lenge man ikke skrur o.l. i dem? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jepp, du kan gjerne bygge på TG. Jeg bygger hylla hjemme og setter den bare opp når jeg kommer dit. Har man en veldig stor hylle som går over flere plasser, kan man frakte den opp i flere deler og sette den sammen der. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) http://images.google.no/images?hl=no&q...ilder&gbv=2 Endret 5. desember 2007 av duligot Lenke til kommentar
aplus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hva syns folk om "bakgrunnsmusikken" på TG? Har ikke vært på TG men på endel andre LAN, og synst selv at vill tekno i bakrunnen kan være UTROLIG irriterende når man i tillegg spiller med headset og lignende! edit: leif Endret 5. desember 2007 av aplus Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://images.google.no/images?hl=no&q...ilder&gbv=2 Hvorfor linket du bare til et google-søk? Er det en spesiell hylle der du refererer til? Lenke til kommentar
duligot Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du "venner" deg til det . Er veldig stemning . Det er ikke bare techno det går i men mest det . Musikken er ikke så plagsom når du spiller ,men når du skal sove derimot må du ha noe i øra Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg klarte fint å sove uten ørepropper. Er man trøtt nok, kan man sove overalt uansett støy. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) jeg anbefaler ørepropper ved soving ( det gjelder for meg i allefall) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=542755 syztechs hylle kjenner folka, de mad til å bygge den musikken jeg hørte på tg07 var std. tg sanger og for det meste trance, men det beste var skype mixinga til 7rym hvis noe fikk med seg 10 sec av det ellers var det meste greit utenom den beinharde (som 7rym kalte det) elektronika musikken var på scenen :S Endret 5. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Han ene dårlige DJ'en som stod og holdt på til klokka 3 var bare irriterende. De kunne spart oss for det. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Blir pengene sendt tilbake om du avbestiller ? så enkelt? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Blir pengene sendt tilbake om du avbestiller ? så enkelt? du får penge tilbake for billetten men ikke PTN avgiften som er på 37 kr . de 37 kr går til PTN for bruk av systemet og jbben dem gjør for å få lagt ut billettene og solgt dem osv så du får igjen 800 kr per billett vis du bestilte den vanlige da Endret 5. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
rassmonster Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bare lurte på en ting: Jeg har kjøpt 2 billetter, En til meg å en til en kompis. Må jeg gjøre noe for at han skal få den eller kan han bare få billetten sånn helt uten videre? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det var vel et relativt opplagt spørsmål. Ja, han kan få billetten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Han må vel strengt tatt sette kompisen som "user" (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 You are number 1383 in the queue. WOOHO!!! Håper jeg får bilett Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Billettprisene skrudd kraftig opp eller? Og skal jeg velge den til 800kr eller 1000kr? Jeg er ikke KANDU-medlem, tror jeg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Loftsnes: Greia er at du blir gratis Kandu-medlem om du velger den til 800. Det koster ingenting å være medlem der, og det er ikke noe man betaler for. Man får tilsendt et gratis blad et par ganger i året, og that's it (altså, gå for 800,-) Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Om folk er for det: Hva sier dere til Sam Serious 2 The Second Encounter turneringer? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Loftsnes: Greia er at du blir gratis Kandu-medlem om du velger den til 800. Det koster ingenting å være medlem der, og det er ikke noe man betaler for. Man får tilsendt et gratis blad et par ganger i året, og that's it (altså, gå for 800,-) Ah, greit. Takker. Men hvor lenge kan man vente med å betale når man har kjøpt billett? Endret 6. desember 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg