Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Når jeg skal bestille 3 biletter (første side på shop) får jeg et problem! Når jeg trykker next så kommer det opp "You have no email change going on at the moment." kommer ikke videre :S "Bump"

Ingen som har hatt det samme problemet? :/

 

Mener og huske det sto noe om dette på gathering.org... under nyheter eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skal bestille 3 biletter (første side på shop) får jeg et problem! Når jeg trykker next så kommer det opp "You have no email change going on at the moment." kommer ikke videre :S "Bump"

Ingen som har hatt det samme problemet? :/

 

Mener og huske det sto noe om dette på gathering.org... under nyheter eller noe sånt...

 

Hadde samme problem, men jeg bare skifta til en annen mailadresse enn den jeg hadde "registrert" så funka det fint.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Kansje litt rotete guide ,men det var det jeg gjorde til TG 07 ;)

 

 

Du kan også bruke hele sideplater . Feks. 80cm i lengden og 40cm i bredden og 100cm høy. Du kjøper planker på en butikk som kutter da blir det bare å skru sammen når du kommer hjem . Side vegger 2 stykk: 100cm x 40cm og 2 hyller eller flere: 40cm x 80cm og 8 vinkelbeslag til å feste hyllene til veggene . du trenger også 48 eller 64 små treskruer du kan velge om du skal ha 8 eller 6 skruer perr vinkelbeslag. jeg valgte 6 og det gikk helt fint. skruene må ikke være for lange heller ikke for brede så dem knekker planken . Så måler du hvor høyt første hylle skal være . Si 50cm, så må du skru på 4 vinkelbeslag 50cm opp på veggene (2 på hver sidevegg) så skrur du på hylla . Så setter du de 4 vinkelbeslagene du har igjen 50cm over de andre så du får en hylle på toppen . For at ikke ting skal dette ut på sidene kan du sette den øverste hyllen 1-3cm under toppen så du får en slags vegg. Bak blate kan være greit å ha for at ting ikke skal dette ut. En bakplate kan være alt fra et laken til en planke . Bak platen skal være 80cm x 100cm. laken er det enkleste da stifter du bare lakenet til planke. Hvis du bruker en plate er det absolut ikke nødvendig med en tykk plate ! det blir ekstra vekt . Fordelen med denne hyllen er at du kan stable mange ting inn i hylla siden du har vegger .

 

 

Endret av duligot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...