Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Du kan refundere billetter nesten helt fram til partyet starter. Er usikker på om du kan refundere 2 av 3, men ser ikke noen grunn til at dette ikke skal gå.

 

Kan noen andre begrefte dette ?? Olum i fjor så måtte jo han vi satt med kjøpe en bilett av en annen pga han andre ikke skulle være med :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan refundere billetter nesten helt fram til partyet starter. Er usikker på om du kan refundere 2 av 3, men ser ikke noen grunn til at dette ikke skal gå.

 

Kan noen andre begrefte dette ?? Olum i fjor så måtte jo han vi satt med kjøpe en bilett av en annen pga han andre ikke skulle være med :S

 

Hvis du leser på siden når du bestiller bilett(er) står det at du kan refundere biletten(e) innen 24 februar om jeg husker riktig

 

 

EDIT: Mitt Innlegg nr 555 :p

 

EDIT2: ops nå skjedde det nor rart her..

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Hva mener egentlig dere om å kjøpe ekstrabillett for å få bedre plass.. ?

Egoistisk eller helt greit og nødvendig?

 

ja,ekstra billett er en ekstra plass. den plassen kan være lur hvis du ikke har hylle og skal ha med høytalere og dill og dall. noen som også liker at de har større plass.

 

mange klarer seg med en plass , men jeg vil si det er trangt. trur jeg ikke hadde rimlig liten plass hvis vi ikke hadde hylle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Reiner med at det er greit å sette PC-en på gulvet, så man får bedre plass på bordet?

 

Det skal gå fint det, men det er ikke alle bordplatene som har hull til kabler, ihvertfall ikke som jeg har lagt merke til...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
det stemmer det pac-man. det er ganske få det er hull i, så trur du må regne med å ha den på bordet (det jo det som er std. :p )

 

Er det som er grunnen til at jeg har hylle i år... blir for liten plass med 80x60 og uten hylle... derfor satser jeg på 160x60 og hylle...;)

 

EDIT: kødd med quoting...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Om man bestiller PTN-kort, får man det i posten eller på TG?

Man får det i posten, noen få uker før TG starter.

 

Noen som husker når sånn ca. det kom i fjor?

 

Er mitt første år uten papirbilett, de to foregående har jeg kun brukt papir, men jeg bestemte meg for og droppe det i år... er mye lettere med kort...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...