duligot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du kan refundere billetter nesten helt fram til partyet starter. Er usikker på om du kan refundere 2 av 3, men ser ikke noen grunn til at dette ikke skal gå. Kan noen andre begrefte dette ?? Olum i fjor så måtte jo han vi satt med kjøpe en bilett av en annen pga han andre ikke skulle være med :S Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Du kan refundere billetter nesten helt fram til partyet starter. Er usikker på om du kan refundere 2 av 3, men ser ikke noen grunn til at dette ikke skal gå. Kan noen andre begrefte dette ?? Olum i fjor så måtte jo han vi satt med kjøpe en bilett av en annen pga han andre ikke skulle være med :S Hvis du leser på siden når du bestiller bilett(er) står det at du kan refundere biletten(e) innen 24 februar om jeg husker riktig EDIT: Mitt Innlegg nr 555 EDIT2: ops nå skjedde det nor rart her.. Endret 3. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Og da var 5stykk biletter og et PTN kort kjøpt og betalt... regner med at jeg kjøper meg enda en plass før tg (4 av de jeg bestilte nå er ikke mine plasser) Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva mener egentlig dere om å kjøpe ekstrabillett for å få bedre plass.. ? Egoistisk eller helt greit og nødvendig? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kjøpte PTN-card og billett igår. Ventetiden er jævlig! Kan ikke nestemann som kjøper billett si ifra hvor mange plasser det er igjen? Edit: glem det, kom over dette noen poster tilbake. Endret 4. desember 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva mener egentlig dere om å kjøpe ekstrabillett for å få bedre plass.. ? Egoistisk eller helt greit og nødvendig? ja,ekstra billett er en ekstra plass. den plassen kan være lur hvis du ikke har hylle og skal ha med høytalere og dill og dall. noen som også liker at de har større plass. mange klarer seg med en plass , men jeg vil si det er trangt. trur jeg ikke hadde rimlig liten plass hvis vi ikke hadde hylle. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan er det med PTN-kortet? Sender de det med en gang eller venter de til TG nærmer seg? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) det sendes ikke med en gang , men kommer før tg. Endret 4. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ehm.. hva er PTN-kort? Er 200 et eller annet i køen nå Lenke til kommentar
duligot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Når jeg skal bestille 3 biletter (første side på shop) får jeg et problem! Når jeg trykker next så kommer det opp "You have no email change going on at the moment." kommer ikke videre :S får jeg liksom ikke bestilt :S hjelp Endret 4. desember 2007 av duligot Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Reiner med at det er greit å sette PC-en på gulvet, så man får bedre plass på bordet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Reiner med at det er greit å sette PC-en på gulvet, så man får bedre plass på bordet? Det skal gå fint det, men det er ikke alle bordplatene som har hull til kabler, ihvertfall ikke som jeg har lagt merke til... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 det stemmer det pac-man. det er ganske få det er hull i, så trur du må regne med å ha den på bordet (det jo det som er std. ) Ehm.. hva er PTN-kort?Er 200 et eller annet i køen nå http://partyticket.net/tg08/info/ptncard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) det stemmer det pac-man. det er ganske få det er hull i, så trur du må regne med å ha den på bordet (det jo det som er std. ) Er det som er grunnen til at jeg har hylle i år... blir for liten plass med 80x60 og uten hylle... derfor satser jeg på 160x60 og hylle... EDIT: kødd med quoting... Endret 4. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Om man bestiller PTN-kort, får man det i posten eller på TG? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Om man bestiller PTN-kort, får man det i posten eller på TG? Man får det i posten, noen få uker før TG starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Om man bestiller PTN-kort, får man det i posten eller på TG? Man får det i posten, noen få uker før TG starter. Noen som husker når sånn ca. det kom i fjor? Er mitt første år uten papirbilett, de to foregående har jeg kun brukt papir, men jeg bestemte meg for og droppe det i år... er mye lettere med kort... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 men å huske at dem kom ut 4 uker før tg ifjor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Var noe sånt jeg også mener og huske det var (en kamerat av meg bestilte PTN kort i fjor), men jeg ble usikker... Lenke til kommentar
duligot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Når jeg skal bestille 3 biletter (første side på shop) får jeg et problem! Når jeg trykker next så kommer det opp "You have no email change going on at the moment." kommer ikke videre :S "Bump" Ingen som har hatt det samme problemet? :/ Endret 4. desember 2007 av duligot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg