safarikjx Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 TG-feelingen kommer og går litt for min del nå om dagen. Satser på å ta turen saxin I år skal jeg ikke ha feber heller! Lenke til kommentar
psyches Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg og en haug med kompiser kommer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har min tvil på at jeg orker på TG08, har ikke samme gleden av lan/dataparty nå, som jeg hadde før. 9417653[/snapback] Samme her... Før var det kos, nå er det bare slit Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Har min tvil på at jeg orker på TG08, har ikke samme gleden av lan/dataparty nå, som jeg hadde før. 9417653[/snapback] Samme her... Før var det kos, nå er det bare slit 9427341[/snapback] Hysj! Ikke si slikt! (selv om jeg er noe enig) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg kommer nok for første gang i år Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Etter TG'07 kommer jeg selvfølgelig Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det blir HW-rekke i år også, håper jeg? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg kommer i år som i fjor. I år skal jeg ha med meg slippers. Haha. 5 dager inne med utesko igjen? Nei takk. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Det eneste forskjellig jeg skal gjøre til neste år er å ha med dobbel luftmadrass, og rigge den opp med en gang jeg kommer inn i skipet, for å sikre en god soveplass! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det som hadde vært genialt var vis noen sånne møbel folk kom med drit feite senger. Også kunne man betale penger for å få en god natt søvn. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det et hotell i nærheten av hallen? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det et hotell i nærheten av hallen? 9455526[/snapback] Ja. Scandic hotell ca 1 km bortafor hallen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lurer på om jeg tar meg turen i år. Er noen venner som absolutt er innstilt på at det skal bli hyttetur nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 08 blir min første gang. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Min også.. Tror det blir digg Bare jeg får kjøpt meg nytt headset som stenger ute en del lyd. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Min første gang var i år så jeg veit hva jeg må forandre til neste gang. Trenger ikke så mye potegull og godteri. Spiste ikke opp alt sammen så måtte kaste endel på slutten. Mer drikke. Skal kjøpe en kasse med 1,5l. brus for meg selv istedet for å dele med en annen slik jeg gjorde i fjor. Må også kjøpe brett med energidrikk. Det kosta så mye på TG selv om jeg fikk kjøpt litt av en annen person. Panter (trur det var det den het?) smakte ikke like godt som de andre drikkene. Jeg må også ha med meg noe lett mat. Noen som har tips til det? Det kosta altfor mye med baguetter inne i Vikinskipet og jeg har heller ikke råd til restaurantbesøk hver dag. Det første jeg skal gjøre når jeg kommer inn i skipet blir å legge ut en oppblåsbar madrass. Gjorde ikke det før siste natta noe som resulterte i at jeg fikk dårlig rygg av å sove i stolen. Jeg skal heller ikke ta med min ødelagte Direktør-stol. Enten kjøpe ny eller bruke min gamle stereo-kontorstol. Det andre jeg skal gjøre er å finne en ledig plass til skjøteledningen min. Jeg var treig på å finne plass til den. Da måtte jeg begynne å krangle med flere personer som hadde tatt altfor mange plasser. Må også huske å ta med håndkle Klarte å glemme det sist. Har også noen spørsmål: 1. Blir det no HW-rekke i år? 2. Sist gang satt jeg helt på enden av en rad. Da hadde jeg god plass til bagasjen på sida. Neste år har jeg mer lyst til å sitte litt mer sentrert på midten, men hvordan er det med plass der? Bør jeg ha med spacesaver for å få plass til klær, mat/drikke og esken til dataen? 3. Repeterer spørsmålet mitt fra tidligere i denne posten, er det noen som har tips til mat jeg kan ha med meg, som ikke blir tørt eller gammelt med en gang? Endret 10. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal du ha lett mat så vil jeg anbefale rett i koppen, nudler eller REAL turmat! Sistnevnet blir du sjukt mett av, og det smaker drit bra! Fant også en Kebab i Hamar sentrum (sirka 10min å gå), var faktisk ikke å ille.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 3. Repeterer spørsmålet mitt fra tidligere i denne posten, er det noen som har tips til mat jeg kan ha med meg, som ikke blir tørt eller gammelt med en gang? 9465432[/snapback] Polarbrød kanskje? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Har også noen spørsmål: 1. Blir det no HW-rekke i år? 2. Sist gang satt jeg helt på enden av en rad. Da hadde jeg god plass til bagasjen på sida. Neste år har jeg mer lyst til å sitte litt mer sentrert på midten, men hvordan er det med plass der? Bør jeg ha med spacesaver for å få plass til klær, mat/drikke og esken til dataen? 3. Repeterer spørsmålet mitt fra tidligere i denne posten, er det noen som har tips til mat jeg kan ha med meg, som ikke blir tørt eller gammelt med en gang? 9465432[/snapback] 1. Det blir det nok. Det skjer nok ikke helt med en gang, men senere, så blir det noen som tar initativet for å starte en HW rekke. Slik er det hvert år. Det er rett og slett fritt frem for hvem som vil planlegge og seate alle sammen. 2. Det som er forskjellen hovedsaklig er at du ikke får lagt f.eks en bagg eller lignende inntil ytterveggen/pallen. Jeg pleier å sitte på enden hvert år, og jeg bruker i tillegg til ytterveggen, veggen som er på andre siden av gangen. Altså inntil bunnen av tribunen. Som er ca 2-3 meter unna plassen. Anbefaler å sitte på enden, er veldig praktisk. Spacesaver er jo også ufattelig praktisk. Og kan være utrolig enkelt å lage. To sideplater, to hyller, vips, ferdig. Anbefaler å ha bare skjermen på bordet, og ha kabinettet på en hylle. Husk å evt ta å mål høyden på skjermen slik at første hylle blir høyere og det blir plass nok. Om ikke så er kabinettet ca 20 cm og av de 80cm som blir tildelt så forsvinner altså 1/4 av plassen allerede. Så en enkel hylle er definitivt noe å ha i tankene. Det gjør også at noen ikke får stjålet noe av dine cm som du har betalt godt for. Er det noen andre som ikke får plass pga det, ja da har man noe å le av. 3. Noen få ting jeg kommer på i farten: -Nudler, rett i koppen, Gorby's, Hold it.. osv Noe av det er frysemat ja. Og etter all kritikken de fikk på 07 så tror jeg ikke at de overhodet tør å gjøre noe lignende igjen, de kommer nok til å ha fryseelementene godt forberedt til deltakerne kommer, så å ha med en liten frysebagg med flere kjølerelementer skader neppe. Pleier selv innimellom å stikke bort om butikken og kjøpe en forfriskende ferdig salat m/dressing. Utrolig godt og forfriskende, koster omtrent en 20-30kr. Gir mye mer livsfølelse enn det fast food gjør. Verdt pengene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har også noen spørsmål: 1. Blir det no HW-rekke i år? 2. Sist gang satt jeg helt på enden av en rad. Da hadde jeg god plass til bagasjen på sida. Neste år har jeg mer lyst til å sitte litt mer sentrert på midten, men hvordan er det med plass der? Bør jeg ha med spacesaver for å få plass til klær, mat/drikke og esken til dataen? 3. Repeterer spørsmålet mitt fra tidligere i denne posten, er det noen som har tips til mat jeg kan ha med meg, som ikke blir tørt eller gammelt med en gang? 9465432[/snapback] 1. Det blir det nok. Det skjer nok ikke helt med en gang, men senere, så blir det noen som tar initativet for å starte en HW rekke. Slik er det hvert år. Det er rett og slett fritt frem for hvem som vil planlegge og seate alle sammen. 2. Det som er forskjellen hovedsaklig er at du ikke får lagt f.eks en bagg eller lignende inntil ytterveggen/pallen. Jeg pleier å sitte på enden hvert år, og jeg bruker i tillegg til ytterveggen, veggen som er på andre siden av gangen. Altså inntil bunnen av tribunen. Som er ca 2-3 meter unna plassen. Anbefaler å sitte på enden, er veldig praktisk. Spacesaver er jo også ufattelig praktisk. Og kan være utrolig enkelt å lage. To sideplater, to hyller, vips, ferdig. Anbefaler å ha bare skjermen på bordet, og ha kabinettet på en hylle. Husk å evt ta å mål høyden på skjermen slik at første hylle blir høyere og det blir plass nok. Om ikke så er kabinettet ca 20 cm og av de 80cm som blir tildelt så forsvinner altså 1/4 av plassen allerede. Så en enkel hylle er definitivt noe å ha i tankene. Det gjør også at noen ikke får stjålet noe av dine cm som du har betalt godt for. Er det noen andre som ikke får plass pga det, ja da har man noe å le av. 3. Noen få ting jeg kommer på i farten: -Nudler, rett i koppen, Gorby's, Hold it.. osv Noe av det er frysemat ja. Og etter all kritikken de fikk på 07 så tror jeg ikke at de overhodet tør å gjøre noe lignende igjen, de kommer nok til å ha fryseelementene godt forberedt til deltakerne kommer, så å ha med en liten frysebagg med flere kjølerelementer skader neppe. Pleier selv innimellom å stikke bort om butikken og kjøpe en forfriskende ferdig salat m/dressing. Utrolig godt og forfriskende, koster omtrent en 20-30kr. Gir mye mer livsfølelse enn det fast food gjør. Verdt pengene. 9465840[/snapback] 1. Ok, så den som gidder, blir seateren? Hvem var det sist og når starta påmeldinga til HW-rekka? 2. Jeg brukte en hylle på TG07, men fikk nesten rett og slett litt for mye plass Baggen skal jeg nok klare å få stappa oppå hylla. Det er litt verre med esken til skjermen og pc'en. Men det kan vel egentlig stå på nedsida av tribunen? Ingen stjæler vel en pc-eske? 3. Takk for mange gode tips. Da blir det Hold It, nudler, salat og billig kebab neste TG. Endret 10. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg