Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Men hva om du blir nr. 1 og du ikke er der? sitter de folka å venter på at du skal komme å kjøpe elelr hopper de over deg?

Du har 72 timer på deg til å kjøpe ;) Så det er ganske stor sjans for at du er der når du er først i køen ;)

 

Det er ikke bare nummer 1 i køen som kan kjøpe biletter, det er flere enn det. Etter hva jeg vet så har de 175 første i køen tilgang til og kjøpe biletter, eller som scotty så genialt sa det:

 

Lat som om du har 12xx personer foran deg i matbutikken, du må da vente til alle de er ferdige med å handle.(bare på at Partyticket så er det mange mange kasser, så det går endel kjappere)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hah, på lotteri greiene so kom eg som nummer 153 i køen :p Så eg fekk kjøpt billettar igår. Første gong på TG og til no har alt gått supert.

 

Jeg havnet som nummer 95... og jeg kjøper mine biletter en gang i løpet av kvelden/natta, måtte vente på betaling fra noen kamerater...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det mulig at jeg kjøper 3 biletter å så sletter 2 av bilettene senere eller er dette den endelige avgjørelsen?

 

En kan refundere biletter helt fram til en liten stund før tg begynner, du får da tilbake 800,-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...