Dernel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du må vente til du er nr. 1 før du kan kjøpe biletten. Og er rimelig sikker på at du er sikra billet, med mindre du går ut av køa. Men hva om du blir nr. 1 og du ikke er der? sitter de folka å venter på at du skal komme å kjøpe elelr hopper de over deg? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 men jeg er sikret billett, right? Når TG starter så er det billetter igjen, så ja, du er rimelig sikret Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Men hva om du blir nr. 1 og du ikke er der? sitter de folka å venter på at du skal komme å kjøpe elelr hopper de over deg? Du har 72 timer på deg til å kjøpe Så det er ganske stor sjans for at du er der når du er først i køen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Men hva om du blir nr. 1 og du ikke er der? sitter de folka å venter på at du skal komme å kjøpe elelr hopper de over deg? Du har 72 timer på deg til å kjøpe Så det er ganske stor sjans for at du er der når du er først i køen Det er ikke bare nummer 1 i køen som kan kjøpe biletter, det er flere enn det. Etter hva jeg vet så har de 175 første i køen tilgang til og kjøpe biletter, eller som scotty så genialt sa det: Lat som om du har 12xx personer foran deg i matbutikken, du må da vente til alle de er ferdige med å handle.(bare på at Partyticket så er det mange mange kasser, så det går endel kjappere) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 det stememr det. det står på Gathering.org at det er 175 som er i butikken om gangen Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hah, på lotteri greiene so kom eg som nummer 153 i køen Så eg fekk kjøpt billettar igår. Første gong på TG og til no har alt gått supert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hah, på lotteri greiene so kom eg som nummer 153 i køen Så eg fekk kjøpt billettar igår. Første gong på TG og til no har alt gått supert. Jeg havnet som nummer 95... og jeg kjøper mine biletter en gang i løpet av kvelden/natta, måtte vente på betaling fra noen kamerater... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg ble nr 1178 i køen og nå er jeg 828 i køen. så får nok bestilt i helga eller kansje på fredag Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 nr. 2031 i køen. realistisk å få billett? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du vil nok få billett. Som sagt tidligere i denne tråden: Det er ledige billetter rett før partyet starter. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 nr. 2031 i køen. realistisk å få billett? ja det skal nok være mulig og skaffe seg billett. for det er noen som selger tilbake til systemet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om man ikke får billetter ved første billettsalg, står man fortsatt i kø når billetter blir refundert? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja man gjør det man står i kø enda til salget slutter. altså litt før TG. da får man kjøpt i døra tror jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvem er det som egentlig fant på at utgangen skulle være helt i andre enden av skipet slik at man må gå rundt hele greia hver gang man skal bære inn ny bagasje? Veldig upraktisk. Den ene inngangen ved parkeringsplassen er ad stor nok til at folk kan gå både inn og ut. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 det er fordi dem skal få en best mulig kontroll på alt som blir bært inn . og lettere å sjekke bånd . og fordi det er mange som skal inn og ut blir begge for små til at folk skal bære både inn og gå ut igjen gjennom samme port Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er veldig slitsomt da Men det er virkelig verdt det når man har bært alt inn, koblet til alt sammen, PC-en og internett funker og du kan bare sette deg og slappe av og vente på åpningshowet. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det mulig at jeg kjøper 3 biletter å så sletter 2 av bilettene senere eller er dette den endelige avgjørelsen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du kan refundere billetter nesten helt fram til partyet starter. Er usikker på om du kan refundere 2 av 3, men ser ikke noen grunn til at dette ikke skal gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det mulig at jeg kjøper 3 biletter å så sletter 2 av bilettene senere eller er dette den endelige avgjørelsen? En kan refundere biletter helt fram til en liten stund før tg begynner, du får da tilbake 800,- Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Æsj! Nr. 2044 i køa. ;< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg