Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ingen som stjeler tastatur, mus o.l?

 

Jeg vil ikke komme med G9, G15 om det er stor sjangse for det blir stjelt.. :p

 

Det kan alltids skje, men er en forsiktig og eventuelt legger noe over så burde en være ganske sikret mot det, etter hva jeg vet er de fleste tyveri på TG ikke planlagte, de skjer når noen får øye på noe de har lyst på... Får de ikke øye på det så er en forholdsvis sikret.

 

Men en kan alltids gjemme tastaturet litt vekk bak skjermen og lignende, det samme med musa...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det stemmer nok.

 

Om de ser en som går rundt å løfter på pledd, vil han nok ganske raskt bli kastet ut. :p

 

Men Ok, skal ha dette i bakhodet til neste år, da jeg ikke fikk lov å komme i år. :(

Lenke til kommentar
Ingen som stjeler tastatur, mus o.l?

 

Jeg vil ikke komme med G9, G15 om det er stor sjangse for det blir stjelt.. :p

 

er liten sjanse siden det er folk rundt deg hele tiden . Men lag en liten hylle med låsbart skap så får du deg en liten hengelås til tastaturet ;)

 

Edit: når jeg kan bestille biletter hvor lang tid har jeg på meg til noen andre får plassen min ?? venter på noen som ikke har bestemt seg .

Endret av duligot
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
da har vi anskaffet oss 5 billetter som gir meg og 4 andre medlemskap i KANDU og adgang til The gathering 08 : optimus prime

 

Jeg følger dine fotspor så fort jeg er hjemme fra jobb... men jeg skal ha et PTN kort i tillegg...;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
da har vi anskaffet oss 5 billetter som gir meg og 4 andre medlemskap i KANDU og adgang til The gathering 08 : optimus prime

 

 

gratulerer da . får vel bestilt billetter om en uke jeg . vis køen går i denne farten som den har gjort fram til nå

 

hehe, jeg vet godt hvordan det er og vente på tur, i fjor havnet jeg vel som nummer 900 eller noe sånt...;)

 

Bestilte btw ny harddisk nå, 500Gb. Blir vel en til før tg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
da har vi anskaffet oss 5 billetter som gir meg og 4 andre medlemskap i KANDU og adgang til The gathering 08 : optimus prime

 

Hva er det KANDU-medlemskapgreiene?

 

Det er en organisasjon som promoterer bruk av data blant ungdom...

 

(ihvertfall etter hva jeg har skjønt..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
grunnen til at Kandu billetten er billigere enn non-kandu er at de får brukt statsstøtten de får av staten til å lage billigere billett pris.

 

leste det på TG forumet ;)

 

Det er korrekt...

 

Og den biletten uten statsstøtte er 200,- dyrere fordi dette tilsvarer ca. statsstøtte per medlem...

Lenke til kommentar
Litt utpå dagen 1 dec. stilte jeg meg i billettkø. Men jeg har begynt å undres, er denne køen for å kjøpe billettene, eller for å betale? Er nr 12xx i køen, vil det si at TG08 allerede er fullt og at når 12xx andre har kansellert sine biletter, så vil jeg få mulighet til å kjøpe? er forvirra :S

Skjønte ikke helt det første, man må betale billettene ja, og dette er køen for å kjøpe billetter du er i.

Lat som om du har 12xx personer foran deg i matbutikken, du må da vente til alle de er ferdige med å handle.(bare på at Partyticket så er det mange mange kasser, så det går endel kjappere)

 

Det er forøvrig så mange billetter igjen: http://techserver.gathering.org/tickets

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...