Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"your account was locked because you never confirmed your email address, please supply your correct email address and click the link in the confirmation email that will be sent."

 

Hah, har ikke fått no mail jeg. Kommer hver gang jeg logger på...

 

EDIT: åssen fikse det ? :p

Endret av aGal
Lenke til kommentar
fy fa** nå sto jeg til butikken også fikk jeg mail om 46 timer igjen, der var det seff en link for å gå ut av køen som jeg trykte på. så nå står jeg som nr. 18**

 

noen som vet om jeg er sikkert billett med det ? evt når jeg kan vente meg å komme fram ?

Når TG starter så er det billetter igjen, så du er rimelig sikret billett :)

Lenke til kommentar

Det har seg slik at egentlig skulle ikke jeg på tg i år, men så spurte to venner om jeg ville være med dem dit og jeg takket da ja. Jeg trodde de fikset med billetter og slikt, men alikevel stilte jeg meg i kø, også pratet jeg med dem noen dager seinere og de hadde ikke gjort det. Så da blir det vel slik at jeg bestiller for dem også.

 

Men problemet er at jeg også har lovet 3 andre at jeg skal bestille for dem også, siden de er langt bak i køen (jeg er nr 200 de er 1700 elns) og vi vil jo sitte sammen. Men det vil da si at vi blir 6 stykker og jeg hørte 5 stk var maks. Er det mulig å få 6 plasser ved siden av hverandre eller åssen funker det?

Lenke til kommentar
Det har seg slik at egentlig skulle ikke jeg på tg i år, men så spurte to venner om jeg ville være med dem dit og jeg takket da ja. Jeg trodde de fikset med billetter og slikt, men alikevel stilte jeg meg i kø, også pratet jeg med dem noen dager seinere og de hadde ikke gjort det. Så da blir det vel slik at jeg bestiller for dem også.

 

Men problemet er at jeg også har lovet 3 andre at jeg skal bestille for dem også, siden de er langt bak i køen (jeg er nr 200 de er 1700 elns) og vi vil jo sitte sammen. Men det vil da si at vi blir 6 stykker og jeg hørte 5 stk var maks. Er det mulig å få 6 plasser ved siden av hverandre eller åssen funker det?

En person kan maximum bestille 5 billetter ja. Men en person kan være seater for uendelig mange personer.

Så det dere trenger er da 2 personer i køen som kjøper billetter. Når dere er sikret billetter så setter dere

personen dere ønsker som seater, så plasserer han alle ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar
fy fa** nå sto jeg til butikken også fikk jeg mail om 46 timer igjen, der var det seff en link for å gå ut av køen som jeg trykte på. så nå står jeg som nr. 18**

 

noen som vet om jeg er sikkert billett med det ? evt når jeg kan vente meg å komme fram ?

Ettersom det er totalt 5000 billetter, og det ikke er mer enn omtrent 200 som har kjøpt enda, sier det seg jo selv at du er sikra billett med mindre det er omtrent 3000 - 4000 personer foran deg i køen. (Kommer riktignok an på hvor mange billetter folk kjøper hver.) Så tror ikke du trenger å bekymre deg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...