Tinmar Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Nå er bilettsystemet oppe og jeg har nettopp kjøpt min billett Endret 2. desember 2007 av Tinmar Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) det er bra og høre at systemet er oppe å går nå hoppet nesten 200 plasser fram i køen Endret 2. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes den partyticket siden virker noe useriøs, Windows brannmuren likte i allefall ikke siden. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Slapp av stekri88. Den er trygg. 5000 folk har kjøpt billetter der hvert år de siste 5 årene Endret 2. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes den partyticket siden virker noe useriøs, Windows brannmuren likte i allefall ikke siden. Internett Explorer tror også det er noe feil med sikkerhetssertifikatet hvis du går inn på http://partyticket.net i stede for http://www.partyticket.net Partyticket er dønn seriøste, de leverer billetter til flere større arangemanger. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 det samme med alphaen av firefox 3 . den vil ikke koble seg til partyticket når man prøver og logge seg inn Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) "your account was locked because you never confirmed your email address, please supply your correct email address and click the link in the confirmation email that will be sent." Hah, har ikke fått no mail jeg. Kommer hver gang jeg logger på... EDIT: åssen fikse det ? Endret 2. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Virker ikke som opera liker det heller. Men jeg har ikke akkurat fått noe dårlig inntrykk av partyticket av den grunn. Det går raskt nå, ja. Har hoppet over hundre plasser frem. (er nå nummer 308) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 nå går det virkelig framover er nå nummer 933 og før idag var jeg 1168 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Da har jeg fiksa meg bilett... Et spm, må jeg sette meg selv som "user" av biletten eller er det liksom ok etter som jeg er "owner" ?? EDIT: Måtte skifte mail for at det hele skulle funke.. Endret 2. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 fy fa** nå sto jeg til butikken også fikk jeg mail om 46 timer igjen, der var det seff en link for å gå ut av køen som jeg trykte på. så nå står jeg som nr. 18** noen som vet om jeg er sikkert billett med det ? evt når jeg kan vente meg å komme fram ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 fy fa** nå sto jeg til butikken også fikk jeg mail om 46 timer igjen, der var det seff en link for å gå ut av køen som jeg trykte på. så nå står jeg som nr. 18** noen som vet om jeg er sikkert billett med det ? evt når jeg kan vente meg å komme fram ? Når TG starter så er det billetter igjen, så du er rimelig sikret billett Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da har jeg fiksa meg bilett... Et spm, må jeg sette meg selv som "user" av biletten eller er det liksom ok etter som jeg er "owner" ?? EDIT: Måtte skifte mail for at det hele skulle funke.. når du er owner er du også user vis du ikke har endra user på billetten Lenke til kommentar
duligot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er lov å ha "ting" svevende over plasse ? evt ballonger . tenker fra 2 til 10 meter Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Det er lov å ha "ting" svevende over plasse ? evt ballonger . tenker fra 2 til 10 meter Yepp Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det har seg slik at egentlig skulle ikke jeg på tg i år, men så spurte to venner om jeg ville være med dem dit og jeg takket da ja. Jeg trodde de fikset med billetter og slikt, men alikevel stilte jeg meg i kø, også pratet jeg med dem noen dager seinere og de hadde ikke gjort det. Så da blir det vel slik at jeg bestiller for dem også. Men problemet er at jeg også har lovet 3 andre at jeg skal bestille for dem også, siden de er langt bak i køen (jeg er nr 200 de er 1700 elns) og vi vil jo sitte sammen. Men det vil da si at vi blir 6 stykker og jeg hørte 5 stk var maks. Er det mulig å få 6 plasser ved siden av hverandre eller åssen funker det? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Det har seg slik at egentlig skulle ikke jeg på tg i år, men så spurte to venner om jeg ville være med dem dit og jeg takket da ja. Jeg trodde de fikset med billetter og slikt, men alikevel stilte jeg meg i kø, også pratet jeg med dem noen dager seinere og de hadde ikke gjort det. Så da blir det vel slik at jeg bestiller for dem også. Men problemet er at jeg også har lovet 3 andre at jeg skal bestille for dem også, siden de er langt bak i køen (jeg er nr 200 de er 1700 elns) og vi vil jo sitte sammen. Men det vil da si at vi blir 6 stykker og jeg hørte 5 stk var maks. Er det mulig å få 6 plasser ved siden av hverandre eller åssen funker det? En person kan maximum bestille 5 billetter ja. Men en person kan være seater for uendelig mange personer. Så det dere trenger er da 2 personer i køen som kjøper billetter. Når dere er sikret billetter så setter dere personen dere ønsker som seater, så plasserer han alle ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da var billetten betalt, så får vel sette i gang med hyllebygginga snart.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 fy fa** nå sto jeg til butikken også fikk jeg mail om 46 timer igjen, der var det seff en link for å gå ut av køen som jeg trykte på. så nå står jeg som nr. 18** noen som vet om jeg er sikkert billett med det ? evt når jeg kan vente meg å komme fram ? Ettersom det er totalt 5000 billetter, og det ikke er mer enn omtrent 200 som har kjøpt enda, sier det seg jo selv at du er sikra billett med mindre det er omtrent 3000 - 4000 personer foran deg i køen. (Kommer riktignok an på hvor mange billetter folk kjøper hver.) Så tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nr 10 i køen! Legge meg? eller vente? Faen heller, har jo 72 timer på meg. Natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg