Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kamerat tenkte vi skulle prøve oss i år da.

 

Så jeg fikk surra meg inn i denne lotterikø-greia, men så kom jeg på at jeg skal på julebord med firmaet til helga (gratis drekka) :) Dette er en tur til Køben, så det blir nok neppe noe emailsjekking før søndagen.

 

Har dette mye å si? kan jeg bare melde meg ut med en gang?

Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat tenkte vi skulle prøve oss i år da.

 

Så jeg fikk surra meg inn i denne lotterikø-greia, men så kom jeg på at jeg skal på julebord med firmaet til helga (gratis drekka) :) Dette er en tur til Køben, så det blir nok neppe noe emailsjekking før søndagen.

 

Har dette mye å si? kan jeg bare melde meg ut med en gang?

 

 

det har ikke mye å si fordi du har tre dager på deg til å kjøpe billett. så ingen fare

Lenke til kommentar
Når man kjøper flere plasser, er det garantert at de kommer ved siden av hverandre?

Når man kjøper billett får man ikke plass med en gang. Det reserverer man senere

 

Jeg kan bestille til begge? småteit om vi står der oppe så sier folka at de bare ser mitt navn og at kameraten min ikke slipper inn :p

Du kan bestille opptil 5 billetter ja :)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Litt teit at jeg ikke smatt in dette spørsmålet i forige post.

 

Jeg kan bestille til begge? småteit om vi står der oppe så sier folka at de bare ser mitt navn og at kameraten min ikke slipper inn :p

 

Og det var alt for denne gang ;)

 

ja du kan bestille til begge men kameraten din må også lage en PTN bruker og du må sette han som bruker av billetten. men du blir fortsatt eier og kan endre bruker på den når du vil før en vis dato

Lenke til kommentar

til de som skal bort i helga og lurer på om det har noe å si, det kan hende dere ikke kommer inn å får kjøpe billetter før 2 uker etter denne helga engang, og som andre allerede har sagt så har man 3 dager på seg når man vel kommer inn. så er bare å ta det med ro

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...