Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen på min alder (14) der? Jeg er gamer.no sin SpillSERVERmoderator, så spiller ganske seriøst. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja det er masse folk rundt din alder der. noen av dem spiller seriøst men andre ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jaja, mamma og pappa er ikke særlig begeistret for store LAN.. Masse voksne folk, og alle er ikke like gode i hodet.. Er vel enig der.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen på min alder (14) der? Jeg er gamer.no sin SpillSERVERmoderator, så spiller ganske seriøst. Synes det er for mange 14 åringer på tg jeg.. Men er vel halve tg sjela kanskje.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 selv var jeg 14 år første året jeg var på TG. så er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Får tigge til jul, da. Redd for at det blir litt mye jobb i ski-heisene i påsken.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Får tigge til jul, da. Redd for at det blir litt mye jobb i ski-heisene i påsken.. ja du får tigge fram til jul så kommer du deg nok på TG. bare mase litt på mor og far og komme med gode argumenter . og be dem lese foreldre guiden på gathering.org Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg og en kamerat tenkte vi skulle prøve oss i år da. Så jeg fikk surra meg inn i denne lotterikø-greia, men så kom jeg på at jeg skal på julebord med firmaet til helga (gratis drekka) Dette er en tur til Køben, så det blir nok neppe noe emailsjekking før søndagen. Har dette mye å si? kan jeg bare melde meg ut med en gang? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg og en kamerat tenkte vi skulle prøve oss i år da. Så jeg fikk surra meg inn i denne lotterikø-greia, men så kom jeg på at jeg skal på julebord med firmaet til helga (gratis drekka) Dette er en tur til Køben, så det blir nok neppe noe emailsjekking før søndagen. Har dette mye å si? kan jeg bare melde meg ut med en gang? det har ikke mye å si fordi du har tre dager på deg til å kjøpe billett. så ingen fare Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når man kjøper flere plasser, er det garantert at de kommer ved siden av hverandre? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når man kjøper flere plasser, er det garantert at de kommer ved siden av hverandre? ja det kan jeg nesten garrantere . men du kan bare kjøpe 5 billetter om gangen. men du får med 99,999999999% sjanse at dem blir ved siden av hverandre. du plasserer dere selv . Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Litt teit at jeg ikke smatt in dette spørsmålet i forige post. Jeg kan bestille til begge? småteit om vi står der oppe så sier folka at de bare ser mitt navn og at kameraten min ikke slipper inn Og det var alt for denne gang Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Når man kjøper flere plasser, er det garantert at de kommer ved siden av hverandre? Når man kjøper billett får man ikke plass med en gang. Det reserverer man senere Jeg kan bestille til begge? småteit om vi står der oppe så sier folka at de bare ser mitt navn og at kameraten min ikke slipper inn Du kan bestille opptil 5 billetter ja Endret 29. november 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Litt teit at jeg ikke smatt in dette spørsmålet i forige post. Jeg kan bestille til begge? småteit om vi står der oppe så sier folka at de bare ser mitt navn og at kameraten min ikke slipper inn Og det var alt for denne gang ja du kan bestille til begge men kameraten din må også lage en PTN bruker og du må sette han som bruker av billetten. men du blir fortsatt eier og kan endre bruker på den når du vil før en vis dato Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 til de som skal bort i helga og lurer på om det har noe å si, det kan hende dere ikke kommer inn å får kjøpe billetter før 2 uker etter denne helga engang, og som andre allerede har sagt så har man 3 dager på seg når man vel kommer inn. så er bare å ta det med ro Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde lyst helt til jeg så stolene! Nå giddder jeg ikke Neida im there! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 du skal da vel ha med stol selv? Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja;) jeg skal ha med min egen stol! BARA BARA MIN! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har akkurat stilt me i kø, men hvordan skal jeg få sitte sammen med kameratene mine når vi ikke står etterhverandre i kø?? Lenke til kommentar
saxin Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det kommer opp seatmap senere. Bare kjøp nok billetter nå, så kan dere velge plasser siden av hverandre senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg