Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fordel med en link kanskje :p

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=869838

 

888 stykkker i billettkø lotteriet hvis har lyst å vite det

 

glemte link jeg

 

ja det er lurt med en link ja . takk for at du la en link til nå

 

fordel med en link kanskje :p

Er jo bare å sjekke førsteposten det :)

 

 

Godt at du tar initiativet igjen Exiztzor.

 

 

bare hyggelig . vis noen husker så var jeg seater ifjor

Lenke til kommentar
Helv***, SÅ dyre biletter? Hvor mye var det i fjor? ver det ikke 650 eller no' jeg som husker feil? Argh.. jaja, skal dra lell..

Var 670kr før. Synes ikke at 160kr mer er noe særlig negativt(utenom at det ikke går til selve TG).

800kr for å være på et slikt event med underholdning konstant i 5 dager er ikke særlig ille.

Lenke til kommentar

da var Hylle tegningen ferdig, planen er å sammen med 4 andre lage 1-mannshyller som passer sammen når de står ved siden av hverandre isteden for 1 stor fordi det blir lettere å frakte. Har her tegnet på 2 stk, så man ser mønsteret, fargene er bare placeholders til vi blir enige om noe, og det som er blått er tenkt som et låsbart skap

post-70542-1196277407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Hola

 

Jeg satte meg selvsagt i køa, men så fant jeg ut sånn ca 10 min etterpå at det er klin umulig for meg å kjøpe bilettene på Lørdag. Har jeg en viss tid på å kjøpe biletter, eller blir jeg automatisk dytta ut om jeg ikke kjøper når de legges ut? elns :p

 

Hadde vært greit å vite.

Lenke til kommentar

Laget meg en skisse av hylle til TG i sketchup..

Den skal ikke bare brukes til TG, skal også kunne brukes hjemme..

Er tenkt at det ene rommet skal ha dør med låsemulighet, så skal jeg ha forheng forran skjermen og det minste hyllerommet..

 

Bredde: 80cm

Høyde: 90 cm

Lengde: 55 cm

Lenke til kommentar
Pokker, jeg får skrivd inn brukeren min, men når jeg kommer til der jeg skal skrive passordet henger det seg opp. Får håpe at det har retta seg opp til lørdag. Hvis ikke må jeg nok bare bruke en annen pc. Er det sånn at lotteriet er kl. 12 og billettsalget starter 15?

 

 

ja billettsalget starter tidligst kl 15 . men ingen fare . du kan ta det med ro den lørdagen. du trenger ikke å sitte foran dataen hele tiden. du får et kø nummer når lotteriet er ferdig og du får nye eposter om kø status . hvor langt fram i køen du er . og en siste epost da du er kommet til shopen. så ta det med ro den dagen. tenker nk det tar en dag eller to før du får kjøpt billett

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...