Scotty Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 fordel med en link kanskje Er jo bare å sjekke førsteposten det Godt at du tar initiativet igjen Exiztzor. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 fordel med en link kanskje https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=869838 888 stykkker i billettkø lotteriet hvis har lyst å vite det glemte link jeg ja det er lurt med en link ja . takk for at du la en link til nå fordel med en link kanskje Er jo bare å sjekke førsteposten det Godt at du tar initiativet igjen Exiztzor. bare hyggelig . vis noen husker så var jeg seater ifjor Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Helv***, SÅ dyre biletter? Hvor mye var det i fjor? ver det ikke 650 eller no' jeg som husker feil? Argh.. jaja, skal dra lell.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Helv***, SÅ dyre biletter? Hvor mye var det i fjor? ver det ikke 650 eller no' jeg som husker feil? Argh.. jaja, skal dra lell.. Var 670kr før. Synes ikke at 160kr mer er noe særlig negativt(utenom at det ikke går til selve TG). 800kr for å være på et slikt event med underholdning konstant i 5 dager er ikke særlig ille. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 837 kr for å reise på TG synes jeg er verdt det , det er verdt det fordi det skjer masse på TG. det er masse bra seminarer osv Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 eg gledar meg så mykje at eg byrjar å skrive "nynoregsk" Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 eg gledar meg så mykje at eg byrjar å skrive "nynoregsk" da er vi to som gleder oss. men jeg skal ikke skrive nynorsk Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 da var Hylle tegningen ferdig, planen er å sammen med 4 andre lage 1-mannshyller som passer sammen når de står ved siden av hverandre isteden for 1 stor fordi det blir lettere å frakte. Har her tegnet på 2 stk, så man ser mønsteret, fargene er bare placeholders til vi blir enige om noe, og det som er blått er tenkt som et låsbart skap Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 den hylla der ser bra ut. bra med låsbar plass også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hola Jeg satte meg selvsagt i køa, men så fant jeg ut sånn ca 10 min etterpå at det er klin umulig for meg å kjøpe bilettene på Lørdag. Har jeg en viss tid på å kjøpe biletter, eller blir jeg automatisk dytta ut om jeg ikke kjøper når de legges ut? elns Hadde vært greit å vite. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du har vel en ukes tid på deg i alle fall Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) fra det øyeblikket du får tilgang til sjappa har du 72 timer å kjøpe på ( var det i fjor) Endret 28. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Når man er kommet først i køen så får man vel 2-3 dager på seg tror jeg det var? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 man får 72 timer på seg til å kjøpe billett. har vært det siden dem starta med dette systemet foran TG 2005 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Herlig! Da er plassen min forhåpentligvis sikra! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Laget meg en skisse av hylle til TG i sketchup.. Den skal ikke bare brukes til TG, skal også kunne brukes hjemme.. Er tenkt at det ene rommet skal ha dør med låsemulighet, så skal jeg ha forheng forran skjermen og det minste hyllerommet.. Bredde: 80cm Høyde: 90 cm Lengde: 55 cm Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det bare jeg som sliter med å komme seg inn på partyticket.net nå? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det bare jeg som sliter med å komme seg inn på partyticket.net nå? Er nok det ja, funker fett her ! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Pokker, jeg får skrivd inn brukeren min, men når jeg kommer til der jeg skal skrive passordet henger det seg opp. Får håpe at det har retta seg opp til lørdag. Hvis ikke må jeg nok bare bruke en annen pc. Er det sånn at lotteriet er kl. 12 og billettsalget starter 15? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Pokker, jeg får skrivd inn brukeren min, men når jeg kommer til der jeg skal skrive passordet henger det seg opp. Får håpe at det har retta seg opp til lørdag. Hvis ikke må jeg nok bare bruke en annen pc. Er det sånn at lotteriet er kl. 12 og billettsalget starter 15? ja billettsalget starter tidligst kl 15 . men ingen fare . du kan ta det med ro den lørdagen. du trenger ikke å sitte foran dataen hele tiden. du får et kø nummer når lotteriet er ferdig og du får nye eposter om kø status . hvor langt fram i køen du er . og en siste epost da du er kommet til shopen. så ta det med ro den dagen. tenker nk det tar en dag eller to før du får kjøpt billett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg