MrL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Så kartet på forsiden, det går vel fint ann å gå til butikker i nærheten? Så man ikke trenger å ta med all mat og digg hjemmenifra..? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) de vanligste er å betale med bankkort... du må registrere deg med ditt eget navn og opplysninger (dønn nøyaktig). den IDen brukes når du skal inn i vikingskipet forstatte kan betale for deg selv PTN acc. står på deg ( evt hvem som helst) når det gjelder kjøpe av mat så er CC den mest populære trur jeg. PS! det var så vidt jeg fikk tak i nudler og sånt (nesten tomt) det var kl. 16 Endret 26. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Går det ann å betale når man kommer til vikingskipet? Eller må man betale med kort når man får billetter på internett? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 du betaler nå.. eten via Mastercard , visa eller KID ved ankomst til vikingskiper skjekker de bare billetten opp mot ID FIrefox er helt på trynet idag (henger seg inne imellom) Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har tenkt meg til TG'08! Var på the eXperience i år, men var skuffende få folk der. Håper det blir bra med folk på TG! (Noe det selvfølgelig blir?) Kan man forhåndsbestille billetter enda, eller .. ? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 du kan sette deg opp i "lotteriet" det vil si at alle som registrerer seg i TG 08 que før 1 des blir satt i en tilfeldig rekkefølge, og alle som registrerer seg etter det blir satt til slutt. Salget begynner altså 1.des. er totalt 441 registrerte nå, så det bør gå + at mange har registrert på forskjellige mailer bare for å være sikre *slikesommeg* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvor melder man seg på lotteriet? Noen som vet om det har gått buss fra Haugesund før? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hvor melder man seg på lotteriet? Noen som vet om det har gått buss fra Haugesund før? http://gathering.org/tg08/faq.html angående buss så vet jeg ikke. Ta å evt spør på TG forumet Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Scotty: Du burde slenge inn link til Partyticket i førsteposten. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) førsteposten er litt oppdatert Si gjerne ifra om det er noe mer som ønskes at skal bli lagt til! Endret 26. november 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Får jeg en melding på lørdag om at det er min tur til å betale, eller må jeg bare sitte og vente som en gal foran skjermen? Hvor god tid har jeg på å betale når det blir min tur? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna.. Er CC som er nærmest.. 1 km å gå ca. Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg Så blir det enda en Kiwi, og lengst unna Spar... 3-4 km unna.. Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna.. Er CC som er nærmest.. 1 km å gå ca. Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg Så blir det enda en Kiwi, og lengst unna Spar... 3-4 km unna.. Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre.. Okei, men da er det ihvertfall fullt mulig å stikke innom ihvertfall CC, mega eller kiwi hvis det skulle bli noe sukkerkrise Det er jo bra Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna.. Er CC som er nærmest.. 1 km å gå ca. Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg Så blir det enda en Kiwi, og lengst unna Spar... 3-4 km unna.. Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre.. Man finner også dette kartet gjennom førstepost, om det skulle være til inspirasjon Lenke til kommentar
wats Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) 1 ting eg lurer på? hor kommer disse tg bussene i fra? bor i molde så er det noen busser der i rundt som går til vikingskipet? Endret 27. november 2007 av wats Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) ang. busser så er ikke det noe The Gathering/KANDU setter opp. dete folk som tar initativ og ser om feks det er mange som skal fra molde og tar å bestiller buss og ordener... sett en del tråder om busser fra forskjellige steder på TG forumet... ny avatar scotty Endret 27. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 nå er påmelding til hw rekka satt opp er bare å melde seg på. mvh exiztzor Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 nå er påmelding til hw rekka satt opp er bare å melde seg på. mvh exiztzor Allerede? Jaja, får vel melde min interesse da... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 nå er påmelding til hw rekka satt opp er bare å melde seg på. mvh exiztzor Allerede? Jaja, får vel melde min interesse da... ja allerede den ble vel satt opp på ca samme tidspunkt i fjor så Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) fordel med en link kanskje https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=869838 888 stykkker i billettkø lotteriet hvis har lyst å vite det Endret 27. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg