Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de vanligste er å betale med bankkort...

 

du må registrere deg med ditt eget navn og opplysninger (dønn nøyaktig). den IDen brukes når du skal inn i vikingskipet

 

 

forstatte kan betale for deg selv PTN acc. står på deg ( evt hvem som helst)

 

når det gjelder kjøpe av mat så er CC den mest populære trur jeg.

 

PS! det var så vidt jeg fikk tak i nudler og sånt (nesten tomt) det var kl. 16

Endret av Exentler
Lenke til kommentar

du kan sette deg opp i "lotteriet" det vil si at alle som registrerer seg i TG 08 que før 1 des blir satt i en tilfeldig rekkefølge, og alle som registrerer seg etter det blir satt til slutt. Salget begynner altså 1.des. er totalt 441 registrerte nå, så det bør gå :p + at mange har registrert på forskjellige mailer bare for å være sikre :p *slikesommeg* :)

Lenke til kommentar

Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna..

 

Er CC som er nærmest.. 1 km å gå ca.

Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg

Så blir det enda en Kiwi, og lengst unna Spar... 3-4 km unna..

 

Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre..

Lenke til kommentar
Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna..

 

Er CC som er nærmest.. 1 km å gå ca.

Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg

Så blir det enda en Kiwi, og lengst unna Spar... 3-4 km unna..

 

Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre..

 

Okei, men da er det ihvertfall fullt mulig å stikke innom ihvertfall CC, mega eller kiwi hvis det skulle bli noe sukkerkrise :p Det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Har nå mekka et kart over der det finnes butikker, trur jeg fikk med de 3 nærmeste. Er 2 stk som er litt lengre unna..

 

Er CC som er nærmest.. 1 km å gå ca.

Så er det en COOP MEGA og en Kiwi som blir de nærmeste etter det.. 2-3 km å gå en vei tenker jeg

Så blir det enda en Kiwi, og lengst unna Spar... 3-4 km unna..

 

Er flere butikker inne i selve byen men de blir litt på andre siden så er et stykke å gå/kjøre..

Man finner også dette kartet gjennom førstepost, om det skulle være til inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...