Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

840kr... jaja, kan ikke skylde på noen andre enn norske skattemyndigheter. Latterlig at TG ikke lenger er et kulturelt arrangement, det har jo vært det de siste årene. Helt plutselig var ikke data kultur... Forstå de som kan, jeg gjør ikke ^^

 

Syntes prisen er ganske stiv i forhold til min slunke lommebok, men er nok bare å prioritere.

 

 

Ang billetter: det pleier ikke å være uoverkommelig vanskelig å få tak i dem, og de ligger ute til salgs en god stund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var noen som misforstod spørsmålet mitt litt her. Jeg veit at billettsalget starter 1. desember. Jeg regner med at vi får stelle oss i lotterikø noen dager før. Eller steller vi oss i kø samme dag som billettsalget starter?

 

Når vi skal bestemme plasser, er det sånn at jo større gruppe man er jo tidligere får man plasser?

Lenke til kommentar
Det var noen som misforstod spørsmålet mitt litt her. Jeg veit at billettsalget starter 1. desember. Jeg regner med at vi får stelle oss i lotterikø noen dager før. Eller steller vi oss i kø samme dag som billettsalget starter?

 

Når vi skal bestemme plasser, er det sånn at jo større gruppe man er jo tidligere får man plasser?

 

du steller deg i kø før 1 des.. åpnet 2 uker før i fjor.. kommer nok beskjed når du kan stelle deg i kø.

 

Husk: du kan kommer som nr. om du melder deg på 1. eller siste dag

 

 

And. seating. ifjor var det slik: http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=117

Lenke til kommentar

Ok, jeg husker det ikke så godt fra i fjor fordi jeg var med i en gruppe på 20 folk hvor en annen kar var seater.

 

Edit: Det andre spørsmålet mitt: Kan hver person betale for sin billett om jeg bestiller 5 billetter. Jeg mp overtale mora mi til å bruke kortet hennes. Om hun da i tillegg må betal for 5 billetter tror jeg hun freaker ut.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

følger vel TG-kalenderen her så.. det blir i år :p

 

nei, men det kommer sånn begynnelsen av jan. ifjor. blir nok så fort game crew har skaffet nok admins og litt sponsorer så blir det nok annonsert...

 

det kommer nok en nyhet på gathering.org/ alt kommer der

 

er du pro gamer kan du skaffe deg game ticket... ( kommer nok info om dette.. må legge fram resultater og slik)

 

Hvem setter opp HW-rekka i år da?

:hmm:

 

du ta det nå og ? :p

 

scotty : fiks de første FAQ svarene

Endret av Exentler
Lenke til kommentar
Jeg oppfatter definisjonen av "dødtid" som tid da det ikke skjer så mye.

Som feks det blir sagt her: strømbrudd, nettverket er nede, folk har dratt for å sove/spise, pause i compoer osv.

 

Selv benytter jeg "dødtiden" til (ikke-prioritert liste):

  • Søvn - selv små mengder vil hjelpe på den almenne fysiske og psykiske tilstand.
  • Skaffe forsyninger; mat, drikke, mer lagringsmedia, osv.
  • Gå ut i den lokale byen/bygda, feks spise mat ute, gå på kino, osv...
  • Rydde opp i avfallet produsert av seg selv.
  • Konsumere rikelig med forbrenningsmateriale i form av dihygrogenoksid- og karbon-baserte produkter (spis mat og drikk vann).
  • Inhalere gassene oksygen, nitrogen, og andre fra en åpen og rikelig kilde - kollektivt kjent som "frisk luft", samt kombinere dette med lett mosjon (gå seg en tur). Nok en bidragsyter til å heve det fysiske/mentale nivå.
  • Innlede verbal kommunikasjon med personer av både etablert sosial krets og nye individer. (sosial omgang)
  • Innlede verbal kommunikasjon over mobile, verbael kommunikasjonsmidler med individer innen nærstående sosial, familliær og spesielt romantisk omgangskrets som for tiden ikke befinner seg innen samme fysiske område som personen selv. For det formål å gi en delvis detaljert statusrapport og innhente informasjon fra de gitte individer. (ring mamma/dama/venner som ikke kom)
  • Nyte ikke-interaktiv underholding i form av audiovisuell underholding (film) og litterære verk (bøker/blader).
     
     
  • Sjekke sitt eget hygeniske nivå, via vurderinger av: disorganisert hår, skjeggvekst, uønsket lukt og flekker/smuler på klær/kropp. Dersom nivået er under "akseptabelt" (en subjektiv vurdering dessverre) man utføre en selvrens i form av:
    • Påføring av en strøm med temperert vann og såpe over hele kroppen, og shampo i håret. (også kjent som "dusjing")
    • Fjerning av skjeggvekst (barbering) dersom nødvendig.
    • Preventiv eliminering av fremtidig kropps/svettelukt (Påføring av rikelig med deodorant).
    • Grundig rens/fjerning av matrester og børsting av dentale deler (tannpuss).
    • Til slutt bør gammel bekledning forkastes og erstattes av ny (ren) bekleding. Med spesiell fokus på underbekleding som er i direkte kontakt med huden (skrift til rene klær).

    Etter å ha utført hele "selvrens"-operasjonen bør nærmeste bekjente kontrolleres for hygenisk nivå og oppfordres/tvinges til å utføre selvrens-operasjoner.

 

fant dette :p

 

litt morsomt sagt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...