-=Svin=- Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 840kr... jaja, kan ikke skylde på noen andre enn norske skattemyndigheter. Latterlig at TG ikke lenger er et kulturelt arrangement, det har jo vært det de siste årene. Helt plutselig var ikke data kultur... Forstå de som kan, jeg gjør ikke ^^ Syntes prisen er ganske stiv i forhold til min slunke lommebok, men er nok bare å prioritere. Ang billetter: det pleier ikke å være uoverkommelig vanskelig å få tak i dem, og de ligger ute til salgs en god stund Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det var noen som misforstod spørsmålet mitt litt her. Jeg veit at billettsalget starter 1. desember. Jeg regner med at vi får stelle oss i lotterikø noen dager før. Eller steller vi oss i kø samme dag som billettsalget starter? Når vi skal bestemme plasser, er det sånn at jo større gruppe man er jo tidligere får man plasser? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Håper jeg kan debutere på TG da -Tommy Små sjanser for at du får deg noe på TG. Haha, genialt:p Og OT: 840kr er overkommelig, stod over forige TG, men skal dette året. Blir uansett MYE billigere enn forige TheGathering, for no har vi biler å kjøre, ikke buss/fly. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det var noen som misforstod spørsmålet mitt litt her. Jeg veit at billettsalget starter 1. desember. Jeg regner med at vi får stelle oss i lotterikø noen dager før. Eller steller vi oss i kø samme dag som billettsalget starter? Når vi skal bestemme plasser, er det sånn at jo større gruppe man er jo tidligere får man plasser? du steller deg i kø før 1 des.. åpnet 2 uker før i fjor.. kommer nok beskjed når du kan stelle deg i kø. Husk: du kan kommer som nr. om du melder deg på 1. eller siste dag And. seating. ifjor var det slik: http://www.gathering.org/tg07/news/article?artId=117 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vi kommer til å være to grupper på 5 personer som bestiller billetter. Hvordan får vi da til at vi kan seate oss sammen? Om jeg skal bestille 5 billetter, kan alle bestille med hvert sitt kort eller må en med mye spenn på kortet betale for alle? Lenke til kommentar
saxin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bare å sette en som seater det. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 på hver billett kan du velge user og seater... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Ok, jeg husker det ikke så godt fra i fjor fordi jeg var med i en gruppe på 20 folk hvor en annen kar var seater. Edit: Det andre spørsmålet mitt: Kan hver person betale for sin billett om jeg bestiller 5 billetter. Jeg mp overtale mora mi til å bruke kortet hennes. Om hun da i tillegg må betal for 5 billetter tror jeg hun freaker ut. Endret 21. november 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 nei. når du kjøper alle billettene betaler du for alle og. de for betale til deg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det kan bli litt stress for vi må få en av foreldrene våre til å betale. Da må de punge ut med 4000 spenn. Får se om noen av dem gidder. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det kan bli litt stress for vi må få en av foreldrene våre til å betale. Da må de punge ut med 4000 spenn. Får se om noen av dem gidder. ehm.. hva med å samle pengene før du låner kortet? Tror sjansene er rimelig store om man gir pengene før man låner kortet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mulig det går. Men jeg skjønner også foreldrene. De er ikke vant til internett så de blir redde for det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvem setter opp HW-rekka i år da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har det kommet noe informasjon om hvilke compoer som skal kjøres neste år? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) følger vel TG-kalenderen her så.. det blir i år nei, men det kommer sånn begynnelsen av jan. ifjor. blir nok så fort game crew har skaffet nok admins og litt sponsorer så blir det nok annonsert... det kommer nok en nyhet på gathering.org/ alt kommer der er du pro gamer kan du skaffe deg game ticket... ( kommer nok info om dette.. må legge fram resultater og slik) Hvem setter opp HW-rekka i år da? du ta det nå og ? scotty : fiks de første FAQ svarene Endret 22. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg oppfatter definisjonen av "dødtid" som tid da det ikke skjer så mye.Som feks det blir sagt her: strømbrudd, nettverket er nede, folk har dratt for å sove/spise, pause i compoer osv. Selv benytter jeg "dødtiden" til (ikke-prioritert liste): Søvn - selv små mengder vil hjelpe på den almenne fysiske og psykiske tilstand. Skaffe forsyninger; mat, drikke, mer lagringsmedia, osv. Gå ut i den lokale byen/bygda, feks spise mat ute, gå på kino, osv... Rydde opp i avfallet produsert av seg selv. Konsumere rikelig med forbrenningsmateriale i form av dihygrogenoksid- og karbon-baserte produkter (spis mat og drikk vann). Inhalere gassene oksygen, nitrogen, og andre fra en åpen og rikelig kilde - kollektivt kjent som "frisk luft", samt kombinere dette med lett mosjon (gå seg en tur). Nok en bidragsyter til å heve det fysiske/mentale nivå. Innlede verbal kommunikasjon med personer av både etablert sosial krets og nye individer. (sosial omgang) Innlede verbal kommunikasjon over mobile, verbael kommunikasjonsmidler med individer innen nærstående sosial, familliær og spesielt romantisk omgangskrets som for tiden ikke befinner seg innen samme fysiske område som personen selv. For det formål å gi en delvis detaljert statusrapport og innhente informasjon fra de gitte individer. (ring mamma/dama/venner som ikke kom) Nyte ikke-interaktiv underholding i form av audiovisuell underholding (film) og litterære verk (bøker/blader). Sjekke sitt eget hygeniske nivå, via vurderinger av: disorganisert hår, skjeggvekst, uønsket lukt og flekker/smuler på klær/kropp. Dersom nivået er under "akseptabelt" (en subjektiv vurdering dessverre) man utføre en selvrens i form av:Påføring av en strøm med temperert vann og såpe over hele kroppen, og shampo i håret. (også kjent som "dusjing") Fjerning av skjeggvekst (barbering) dersom nødvendig. Preventiv eliminering av fremtidig kropps/svettelukt (Påføring av rikelig med deodorant). Grundig rens/fjerning av matrester og børsting av dentale deler (tannpuss). Til slutt bør gammel bekledning forkastes og erstattes av ny (ren) bekleding. Med spesiell fokus på underbekleding som er i direkte kontakt med huden (skrift til rene klær). Etter å ha utført hele "selvrens"-operasjonen bør nærmeste bekjente kontrolleres for hygenisk nivå og oppfordres/tvinges til å utføre selvrens-operasjoner. fant dette litt morsomt sagt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg leste det innlegget i originaltråden Exentler. Et av de morsomste innleggene noensinne. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Må man registrere et kort for å kunne stille seg i lotterikø? :o Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 niks.. der heller ikke noen mulighet for å stelle seg i kø ennå heller du trenger heller ikke et member card/PTN kort i det heletatt (bare en ekstra tjeneste) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har partiticknet.org-card fra i fjor. Virker det neste år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg