j-- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Greit nok, kjøleskap klarer man seg uten. Men det blir dyrt når man ikke får brusen sin kald pga et kjølesystem som overhodet ikke fungerte. Mye var det for en kald brus i kiosken? 25 for den slushen ihvertfall. Og ikke kom å si at man kan drikke vann på TG Kald brus er noe man kan klare seg fint uten de dagene. Verre er det med de som gjerne ville fått kjølt ned mat og drikke som ikke tåler å stå varmt. Måtte selv kaste både melk, pålegg og yoghurt pga. mangel på kalde kjølebriketter. Får håpe de enten tar konsekvensene av de siste årenes erfaringer med kjøleløsningen, eller dropper hele planen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 En god del gutter og jenter (1 :o) fra "Drøm", horde guild på Sylvanas, skal på TG, ser det ut som. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det guilden med folka fra forumet her? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når man sitter og svetter med gamina, selv om man var i dusjen for knappe 2 timer siden, er det litt godt med en kall gola og en KALD pris snus ( beste som finnes tror jeg ). Men må man så må man, skal nå ta med anlegget i år Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kompisen min har mista interessen, så ser mørkt ut for min del. Kunne kanskje joina Drøm, men er surt å levle opp en ny med min hastighet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vurderer, må gå til anskaffelse av noe å gjøre der, samt avtale med venner. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det guilden med folka fra forumet her? Ja. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tror jeg kan komme på tg til påska Etter som Frohman og Fagerhaug (begge gode venner) skal dit så må jeg henge meg på jeg og Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kan noen forklare meg nærmere om hvordan billettkjøpingen foregår? Har registrert meg på PT.net. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Blir ikke billetter solgt på http://gathering.org/tg07/ da? Edit: fiksa linken .. Endret 15. november 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Blir ikke billetter solgt på http://gathering.org/tg07/ da?Edit: fiksa linken .. Nei. Billetter kjøper man på partyticket.net, et sted hvor større events/LAN pleier å ha billettsalget sitt. Omtrent midten av desember like før billettene kommer for salg så kan man melde seg inn i et såkalt lotteri, så når billettene kommer for salg så får man et random kø nr, man kan enten være sist, eller først. Har man ikke vært med i lotteriet(no problem) så melder man seg bare inn bakerst i køen, og etterhvert som de foran i køen kjøper så får man lavere kø nr, helt til man kommer i kassa selv og kan kjøpe billetter. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 pokker, aner ikke om jeg skal inn i militæret eller om jeg blir sendt hjem etter første dagen, så jeg tør ikke hanlda biletter før etter 16 januar. har jævli lyst, for da skal jeg for en gangs skyld dra med meg et lydannlegg, var alt for lite lyd i fjor. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Scotty: Det derre lotteri greierne, hvordan sørger du for at du blir med på det? Hvor skal jeg "skrive" meg opp. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Scotty: Det derre lotteri greierne, hvordan sørger du for at du blir med på det? Hvor skal jeg "skrive" meg opp. på partyticket sin forside så står/kommer det Gathering 2008, man går inn der og finner en link som heter noe med lottery. Ikke noe vanskeligere enn det Man kommer til å få klar beskjed når det skjer på gathering.org og forumet.(diskusjon og TG) Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) I år skal det bli chill, hvert eneste år nå har alt stått på fullt stress. Vurderer slappe av litt dette året med å ta noen runder i hamar, noen som vet om en fin pub?(nei jeg skal ikke inn beruset på tg, har soveplass). Btw scotty, elsker cockpit prosjektet <3 Endret 16. november 2007 av qeamer Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 pokker, aner ikke om jeg skal inn i militæret eller om jeg blir sendt hjem etter første dagen, så jeg tør ikke hanlda biletter før etter 16 januar. har jævli lyst, for da skal jeg for en gangs skyld dra med meg et lydannlegg, var alt for lite lyd i fjor. funker å returnere billettene da. inntil 1 mnd før omtrent... taper bare 20-40 kr pr billett Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) har enormt lyst til å ta turen! men jeg kjenner ingen som skal og det er ikk så stas å reise aleine fra bergen .... enten må jeg overtale de jeg kjenner eller bare skaffe ny venner pm meg om vi skal være venner Btw: plassen (80x60) var ikk stor.. er det mulig å bestille VIP-Plass sånn at en får større/bedre plass?? eller bare kjøpe 2 plasser ved siden av hverandre?? Endret 16. november 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Man kan kjøpe 2 plasser ved sidenav hverandre ja.. Men hvis man bygger en såkalt "Spacesaver" så får man jo ganske grei plass da Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Man kan kjøpe 2 plasser ved sidenav hverandre ja.. Men hvis man bygger en såkalt "Spacesaver" så får man jo ganske grei plass da får å si det sånn: det blir nok 2 plasser... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Weeeee: #tg @ Efnet: Dato for billettsalg: 1. desember - mer info på www.gathering.org ASAP ZULU BRAVO CHARLIE osv :_ Endret 18. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg