Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Greit nok, kjøleskap klarer man seg uten. Men det blir dyrt når man ikke får brusen sin kald pga et kjølesystem som overhodet ikke fungerte. Mye var det for en kald brus i kiosken? 25 for den slushen ihvertfall.

Og ikke kom å si at man kan drikke vann på TG :nei:

Kald brus er noe man kan klare seg fint uten de dagene. Verre er det med de som gjerne ville fått kjølt ned mat og drikke som ikke tåler å stå varmt. Måtte selv kaste både melk, pålegg og yoghurt pga. mangel på kalde kjølebriketter.

 

Får håpe de enten tar konsekvensene av de siste årenes erfaringer med kjøleløsningen, eller dropper hele planen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir ikke billetter solgt på http://gathering.org/tg07/ da?

Edit: fiksa linken ..

Nei. Billetter kjøper man på partyticket.net, et sted hvor større events/LAN pleier å ha billettsalget sitt.

Omtrent midten av desember like før billettene kommer for salg så kan man melde seg inn i et såkalt

lotteri, så når billettene kommer for salg så får man et random kø nr, man kan enten være sist, eller først.

Har man ikke vært med i lotteriet(no problem) så melder man seg bare inn bakerst i køen, og etterhvert som

de foran i køen kjøper så får man lavere kø nr, helt til man kommer i kassa selv og kan kjøpe billetter. :)

Lenke til kommentar
Scotty: Det derre lotteri greierne, hvordan sørger du for at du blir med på det? Hvor skal jeg "skrive" meg opp.

på partyticket sin forside så står/kommer det Gathering 2008, man går inn der og finner en link som heter noe med lottery.

Ikke noe vanskeligere enn det :) Man kommer til å få klar beskjed når det skjer på gathering.org og forumet.(diskusjon og TG)

Lenke til kommentar

I år skal det bli chill, hvert eneste år nå har alt stått på fullt stress. Vurderer slappe av litt dette året med å ta noen runder i hamar, noen som vet om en fin pub?(nei jeg skal ikke inn beruset på tg, har soveplass).

 

Btw scotty, elsker cockpit prosjektet <3 :p

Endret av qeamer
Lenke til kommentar
pokker, aner ikke om jeg skal inn i militæret eller om jeg blir sendt hjem etter første dagen, så jeg tør ikke hanlda biletter før etter 16 januar.

har jævli lyst, for da skal jeg for en gangs skyld dra med meg et lydannlegg, var alt for lite lyd i fjor.

 

 

funker å returnere billettene da. inntil 1 mnd før omtrent...

 

taper bare 20-40 kr pr billett :p

Lenke til kommentar

har enormt lyst til å ta turen!

men jeg kjenner ingen som skal og det er ikk så stas å reise aleine fra bergen :cry: ....

enten må jeg overtale de jeg kjenner eller bare skaffe ny venner :roll:

pm meg om vi skal være venner :p

 

Btw: plassen (80x60) var ikk stor.. er det mulig å bestille VIP-Plass sånn at en får større/bedre plass??

eller bare kjøpe 2 plasser ved siden av hverandre??

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...