Olum Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg så ingen som tok med seg mus, tastatur, hodetelefoner og musematte når de gikk fra plassen sin. Ekstern harddisk er nok noe jeg ville funnet en fin plass til. Det som oftest blir stjelt er nok løse lommebøker og en og annen Cola. Synes folk her er litt overbekymra overfor det med stjeling. Som sagt: det er ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 er ikke så stort problem nei : ) i år ble ingenting frastjelt.. mens i fjord ble musa mi stjelt : ( men fikk kjøpt en like bra for 10kr ... TG + tigging på mIRC = <3 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 er ikke så stort problem nei : ) i år ble ingenting frastjelt.. mens i fjord ble musa mi stjelt : ( men fikk kjøpt en like bra for 10kr ... TG + tigging på mIRC = <3 Fint med kjøp og salg på Mirc, eller DC++ kanaler, første året kjøpte jeg en Steelpad 3S, og neste året ble det en fUNC-matte. Nå sitter jeg med Steelpad QCK (tøymatte), kommer nok til å prøve å selge alle 3 til neste år Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tror ikke jeg tør å ta sjangsen på å legge igjen noe slikt når jeg skal sove. Kan heller be andre som er med om å passe på litt Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) alltid like rotete etter tg.. all cred til marius E for bildet, seff Endret 5. november 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Sånn er det hvert år, fatter ikke at det er mulig å legge att så mye rot. Endret 4. november 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ved rekken min var det bare en svær bossplass den siste dagen. Så faen ikke gulvet, var bare dritt overalt ;P Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Var nesten like ille på The Experience også... Måtte gå neste rad fordi det var umulig å komme gjennom pga. søppel der jeg først hadde tenkt å gå. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 alltid like rotete etter tg.. Det rotet tjener man penger på Husker at hentingen for å komme hjem på TG06 var rimelig treg, så var en av de siste som forlot skipet. Etter å ha funnet en 100 lapp tilfeldig på gulvet så fortsatt jeg og se etter penger, og endte til slutt med omkring 600kr! Så som minne til TG06 så husker jeg at det var meget hyggelig at hentingen hjem var litt treg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hehe var sikkert fler penger der og. sikkert en del i pant også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvordan er det med de TG bussene? Evnt andre transport midler fra Haugesund til Hamar? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det blir nok flere busser, men er fortsatt en stund til TG. Får bare vente og se^^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som vet om det har gått busser fra Haugesund tidligere? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et godt spørsmål Hvorfor er det lov og ta med digre høytalere og megaforsterkeren, mens en liten 12V kjøleskap ikke er lov ? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hvitevarer har høy startstrøm Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Og fordi høytalere lager liv. Kjøleskap trekker bare masse strøm. Har forresten bestemt meg for å sitte på HW-rekka. Er det i midten av desember billettene blir lagt ut? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et godt spørsmålHvorfor er det lov og ta med digre høytalere og megaforsterkeren, mens en liten 12V kjøleskap ikke er lov ? Går vel også på det at med et totalforbud mot hvitevarer slipper crew alle de som kommer med "jammen, kjøleskapet mitt er jo bare bittelitt større enn han sitt, og han får lov". Om man virkelig er så avhengig av kjøleskap så får man 1) bli hjemme, eller 2) prate med deltagerombudet og stashe det inne på crew-kjøkkenet (damdidam ). Sistnevnte må det veldig mye til for at det skal være greit. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skjønner ikke hvorfor folk klager over at de ikke får ha med hvitevarer som kjøleskap, mikro, vannkoker, vaffeljern osv. Jeg hadde ikke med noen av tingene i fjor, likevel hadde jeg mitt livs opplevelse. Mikro og vannkoker har de der. Kjøleskap klarer man seg uten i et par dager. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Greit nok, kjøleskap klarer man seg uten. Men det blir dyrt når man ikke får brusen sin kald pga et kjølesystem som overhodet ikke fungerte. Mye var det for en kald brus i kiosken? 25 for den slushen ihvertfall. Og ikke kom å si at man kan drikke vann på TG Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg drakk småvarm brus gjennom hele TG. Det gikk helt fint. Det er 4 dager i året hvor man skal ødelegge kroppen sin. Når man er overtrøtt er selv varm brus uten kullsyre veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg