Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg så ingen som tok med seg mus, tastatur, hodetelefoner og musematte når de gikk fra plassen sin. Ekstern harddisk er nok noe jeg ville funnet en fin plass til. Det som oftest blir stjelt er nok løse lommebøker og en og annen Cola. Synes folk her er litt overbekymra overfor det med stjeling. Som sagt: det er ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke så stort problem nei : ) i år ble ingenting frastjelt.. mens i fjord ble musa mi stjelt : ( men fikk kjøpt en like bra for 10kr ... :p TG + tigging på mIRC = <3

 

Fint med kjøp og salg på Mirc, eller DC++ kanaler, første året kjøpte jeg en Steelpad 3S, og neste året ble det en fUNC-matte. Nå sitter jeg med Steelpad QCK (tøymatte), kommer nok til å prøve å selge alle 3 til neste år :p

Lenke til kommentar
post-97317-1194215274_thumb.jpg

alltid like rotete etter tg.. :p

Det rotet tjener man penger på :) Husker at hentingen for å komme hjem på TG06 var rimelig treg, så var en av de siste som forlot skipet.

Etter å ha funnet en 100 lapp tilfeldig på gulvet så fortsatt jeg og se etter penger, og endte til slutt med omkring 600kr! Så som minne til

TG06 så husker jeg at det var meget hyggelig at hentingen hjem var litt treg.

Lenke til kommentar
Et godt spørsmål

Hvorfor er det lov og ta med digre høytalere og megaforsterkeren, mens en liten 12V kjøleskap ikke er lov ?

Går vel også på det at med et totalforbud mot hvitevarer slipper crew alle de som kommer med "jammen, kjøleskapet mitt er jo bare bittelitt større enn han sitt, og han får lov". Om man virkelig er så avhengig av kjøleskap så får man 1) bli hjemme, eller 2) prate med deltagerombudet og stashe det inne på crew-kjøkkenet (damdidam :innocent: ). Sistnevnte må det veldig mye til for at det skal være greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...