Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Var digg å få låne stasjonsvogna til fatters :p

 

Kjørte opp selv og møtte en kompis av meg der.

Fordeler med å kjøre selv:

 

* Plass til å mekke pc på i bagasjerommet (bytta selv strømforskyning der).

* Legge fra seg ting man ikke trenger sånn med en gang (sovepose, liggerunderlag etc)

* Stasjonsvogn? Fungerer faktisk å sove der. (stille og rolig, men jævlig kaldt)

* Mulighet for å reise på en bensinstasjon etc om man trenger det. (mat, drikke etc)

 

Ulemper:

 

* Holde seg våken på tur hjem.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det slik at billetene blir solgt på 2minutter, at du er heldigris hvis du får en bilett?

Njai, pleier som regel ikke det, og hvis det skulle skje så er det alltid noen som må refundere sin billett (fristen er i mars-ish).

Ca. hvor lang tid tar det? 1dag? 1uke?

 

Fra ca. november starter det et køsystem. Jo tidligere du melder deg inn i den køen jo tidligere får du kjøpt billett. Når billettene blir lagt ut får du en mail når det er din tur til å betale. Hver person kan maks kjøpe 5 billetter. Jeg hadde ikke noe problem med å få tak i billett sist gang.

Lenke til kommentar
Var digg å få låne stasjonsvogna til fatters :p

 

Kjørte opp selv og møtte en kompis av meg der.

Fordeler med å kjøre selv:

 

* Plass til å mekke pc på i bagasjerommet (bytta selv strømforskyning der).

* Legge fra seg ting man ikke trenger sånn med en gang (sovepose, liggerunderlag etc)

* Stasjonsvogn? Fungerer faktisk å sove der. (stille og rolig, men jævlig kaldt)

* Mulighet for å reise på en bensinstasjon etc om man trenger det. (mat, drikke etc)

 

Ulemper:

 

* Holde seg våken på tur hjem.

 

Kjørte selv en Spacewagon varebil opp dit. Utrolig digg med så stor plass, slapp å ha masse unødvendige saker på plassen din osv.

Funket faktisk veldig bra å sove der (sov der 2 ganger). Hadde med madrass, sovepose og dyne så frøys ikke så alt for mye :p

Lenke til kommentar
* Plass til å mekke pc på i bagasjerommet (bytta selv strømforskyning der).

* Legge fra seg ting man ikke trenger sånn med en gang (sovepose, liggerunderlag etc)

* Stasjonsvogn? Fungerer faktisk å sove der. (stille og rolig, men jævlig kaldt)

* Mulighet for å reise på en bensinstasjon etc om man trenger det. (mat, drikke etc)

Sov selv i stasjonsvogn i år. Fant ut første gangen jeg la meg at jeg ikke orka sove der om natta pga kulde (jeg hadde mest lyst til å bare ligge der og vente på å dø da jeg våkna opp et par timer etter at jeg hadde lagt meg :dontgetit: ), så vi la oss i ti-tia om morran. Funka fett :D

 

Og døh.. Greit at vi er nerder, men bensinstasjon var det da gangavstand til :p

Lenke til kommentar
Er det slik at billetene blir solgt på 2minutter, at du er heldigris hvis du får en bilett?

Njai, pleier som regel ikke det, og hvis det skulle skje så er det alltid noen som må refundere sin billett (fristen er i mars-ish).

Ca. hvor lang tid tar det? 1dag? 1uke?

 

Fra ca. november starter det et køsystem. Jo tidligere du melder deg inn i den køen jo tidligere får du kjøpt billett. Når billettene blir lagt ut får du en mail når det er din tur til å betale. Hver person kan maks kjøpe 5 billetter. Jeg hadde ikke noe problem med å få tak i billett sist gang.

Visa?

Lenke til kommentar

Dette blir konge:D

 

Lit langt og reise,(reiser fra Stavanger) men hva så? Skal se på det som en tur:p

 

 

 

Hvorfor får dere ikke lova av foreldrene?

Jeg sa bare at jeg skulle på TG i påsken med noen kamerater.

Foreldrene mine var svært positive til det.

Er selv 16 år.

Lenke til kommentar
Var digg å få låne stasjonsvogna til fatters :p

 

Kjørte opp selv og møtte en kompis av meg der.

Fordeler med å kjøre selv:

 

* Plass til å mekke pc på i bagasjerommet (bytta selv strømforskyning der).

* Legge fra seg ting man ikke trenger sånn med en gang (sovepose, liggerunderlag etc)

* Stasjonsvogn? Fungerer faktisk å sove der. (stille og rolig, men jævlig kaldt)

* Mulighet for å reise på en bensinstasjon etc om man trenger det. (mat, drikke etc)

 

Ulemper:

 

* Holde seg våken på tur hjem.

 

 

du kan legge til på fordeler

 

legge fra seg verdisaker, så en slipper og tenke på det..

 

tviler på at noen bryter seg inn

Lenke til kommentar

Trur ikke det er noen fare for at folk åpner kabinettet ditt og begynner å ta ting der. Den beste sikringa er å bli kjent med sidemannen og la han passe på når du sover og motsatt. Stjeling er ikke noe stort problem på TG. Ikke tenk for mye på det. Bare ikke la verdifulle gjenstander som er lette å ta med seg ligge strødd utover.

Lenke til kommentar
Burde man ha lås på kabinettet sånn at ikke noen kan ta deler inne i PC-en når du sove?

 

Trur det er svert få eller ingen som gidder ta en titt inne i et kabbis for å få seg en harddisk etc.

Men har du mulighet til å låse ditt kabinett så skader det jo ikke å gjøre det.

Hvis du har mulighet for det kan du jo bruke PC-en som "safe", putte penger etc inni der...

Endret av aGal
Lenke til kommentar
.. Bare ikke la verdifulle gjenstander som er lette å ta med seg ligge strødd utover.

 

Lommebok/mobil tar en selvfølgelig med seg, men hva annet er det smart å låse inn/ta med seg? Ekstern harddisk, mus o.l? Jeg hadde neppe gjort en kriminell handling for en mus til et par hundrelapper, men det er vel ikke akkurat gjennomtenkt vinningskriminalitet det er snakk om :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...