fjeddiu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har sinnsykt lyst til å dra, men må bare få lov av mamma og pappa.. Samme her, les opp et par poster og se resultatet mitt.. Uansett hva de sier første gang, ikke gi opp! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det slik at billetene blir solgt på 2minutter, at du er heldigris hvis du får en bilett? Njai, pleier som regel ikke det, og hvis det skulle skje så er det alltid noen som må refundere sin billett (fristen er i mars-ish). Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det slik at billetene blir solgt på 2minutter, at du er heldigris hvis du får en bilett? Njai, pleier som regel ikke det, og hvis det skulle skje så er det alltid noen som må refundere sin billett (fristen er i mars-ish). Ca. hvor lang tid tar det? 1dag? 1uke? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har sinnsykt lyst til å dra, men må bare få lov av mamma og pappa.. Samme her, les opp et par poster og se resultatet mitt.. Uansett hva de sier første gang, ikke gi opp! De har sagt ganske bestemt NEI alle de gangene jeg har spurt.. De sier jeg må være med dem på hytta og være ut og få frisk luft enn å sitte der inne å feite meg opp og puste inn nerdesvette.. Noen gode argumenter mot det? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Har sinnsykt lyst til å dra, men må bare få lov av mamma og pappa.. Samme her, les opp et par poster og se resultatet mitt.. Uansett hva de sier første gang, ikke gi opp! De har sagt ganske bestemt NEI alle de gangene jeg har spurt.. De sier jeg må være med dem på hytta og være ut og få frisk luft enn å sitte der inne å feite meg opp og puste inn nerdesvette.. Noen gode argumenter mot det? Ja, å sitte i nerdesvette er tilogmed en livserfaring, å dra uten mor og far på et rusfritt arengement er noe som er trygt for et lite barn, og du får mye data erfaring som du trenger videre i livet (IT-job?) og livserfaring, (at det ikke er smart å leve på pizza og brus uten søvn i 5 dager). f.eks Endret 24. oktober 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan hende "Informasjon til foreldrene" kan gi de litt mer forståelse om hva TG går ut på. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, mamma sa i alle fall at det var positivt at jeg viste henne det Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 FY FAEN! Fikk nettopp lov av mamma, klarte å snakke henne til fornuft One down, one to go! Bare pappa igjen nå. Men mamma tok meg i hånda på at jeg fikk lov til å dra så, ingenting kan stoppe meg nå! Tusen takk for hjelpen folka! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 FY FAEN! Fikk nettopp lov av mamma, klarte å snakke henne til fornuft One down, one to go! Bare pappa igjen nå. Men mamma tok meg i hånda på at jeg fikk lov til å dra så, ingenting kan stoppe meg nå! Tusen takk for hjelpen folka! Du får ordne skriftlig avtale før hun ombestemmer seg da. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hehe, ja.. Men hvilken dato er det? Mandag til fredag ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hvorfor får jeg sterkt inntrykk at det kommer yngre og yngre folk på TG for hvert år? Til og med gutter ned til 12-13 års alderen. Synes egentlig ikke de har noe å gjøre på TG...imo Endret 24. oktober 2007 av Scotty Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har ikke vært der, men jeg er 16 hvis du trodde jeg var yngre.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Var ikke ment mot deg altså Når TG er finner du i FAQ'en på hjemmesiden til TG. FAQ = frequently asked questions = Ofte spurte spørsmål Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er det bare meg som er helt hyper og gleder seg sykt allerde ? First time bare ? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ettersom TG bare er siste halvdel av uka, rekker du til og med å være med foreldrene dine på hytta først. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ettersom TG bare er siste halvdel av uka, rekker du til og med å være med foreldrene dine på hytta først. Eller stå på ski Nesten så I.A.G klarte å overbevise meg til å reise i sta, så vi får nå se. Men jeg søker ikke crew i år tror jeg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan er dusjene ordna der? er det et stort rom med masse dusjer, eller båser liksom? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Digg å være 18+, da er det bare å si, "Stikker på TG i påsken jeg.." Da har egentlig ikke foreldra så mye de skulle sagt Svarer også til Dernel: Flere garderober (4-6 stykker tror jeg). I fjor var det flere ganger jeg dusja der mutters alene Endret 24. oktober 2007 av Mompen Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ettersom TG bare er siste halvdel av uka, rekker du til og med å være med foreldrene dine på hytta først. Eller stå på ski Og være masse i aktivitet, så man kan sitte stille og leve på Cola og Grandiosa uten _så_ dårlig samvitighet. Nesten så I.A.G klarte å overbevise meg til å reise i sta, så vi får nå se. Men jeg søker ikke crew i år tror jeg. Jepp! Og jeg gir meg ikke! Digg å være 18+, da er det bare å si, "Stikker på TG i påsken jeg.." Da har egentlig ikke foreldra så mye de skulle sagt Også er det så praktisk å ha meg seg bilen, så man bare kan la ting ligge der til man gidder å bære det inn. Endret 24. oktober 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nesten så I.A.G klarte å overbevise meg til å reise i sta, så vi får nå se. Men jeg søker ikke crew i år tror jeg. Hvilken Håvard skal jeg kose på om du ikke er der da? Klart du må være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg