Scotty Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Jeg har tengt meg på TG 2008, men er ikke helt sikker.Så hvis jeg kjøper bilett, og en måned før TG finner ut at jeg ikke kan dra, kan jeg selge biletten min da? Har aldri vært på et LAN før, så jeg håper jeg kan. Du kan returnere billetten din til partyticket/the gathering, men det er innen en frist. Tror 1. mars var fristen til årets tg... mulig jeg tar feil Du får igjen 640kr for billetten tror jeg? Endret 16. oktober 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvordan går det an å ønske seg TG billet til jul? 640kr eller? Mjaa, ja? I fjor fikk jeg TG- og konsertbillett av pappa til bursdagen min. Dvs. jeg hadde ikke penger da jeg skulle betale, så jeg fikk penger litt på forskudd Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hoho!! TG høres bare SYKT! arti ut! kan ikke annet enn å krysse fingrene for at mamma skifter innstilling å kjører meg nedover når tiden er inne biletter og annen pengebruk? er det ikke derfor en er konfirmert da? xp Skal også prøve å få med flest mulig folk herifra Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg vil og på tg.. får se til neste år etter komfen og det, kansje mamma er litt mer glad i og slippe meg avgårde over norge på tvers for et lan haha:P (det hørtes litt sykt ut) er jo ikke såå dyrt.. men er jo transport fra her til TG for meg og noen venner + PC-er.. tog er så kjedelig og fly vil jeg ikke me maskinene:P Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan går det an å ønske seg TG billet til jul? 640kr eller? Mjaa, ja? I fjor fikk jeg TG- og konsertbillett av pappa til bursdagen min. Dvs. jeg hadde ikke penger da jeg skulle betale, så jeg fikk penger litt på forskudd Konsertbillet til TG? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 TGbillett OG konsertbillett såvidt jeg skjønte Lenke til kommentar
haalo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 TGbillett OG konsertbillett såvidt jeg skjønte Ser ikke helt hvordan en ellers kan tolke det. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 TGbillett OG konsertbillett såvidt jeg skjønte Ser ikke helt hvordan en ellers kan tolke det. At det var TG biletter og billeter til konserter på TG, altså billet utenom hvis du skal på konserter elns Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 TGbillett OG konsertbillett såvidt jeg skjønte Ser ikke helt hvordan en ellers kan tolke det. At det var TG biletter og billeter til konserter på TG, altså billet utenom hvis du skal på konserter elns Du har aldri vært på TG antar jeg? Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nextbase her, glemte pass og msn pass under formatering så måtte lage ny account, og har bare lyst og legge denne tråden under mine innlegg så .. btw, har funnet ut at det er 3 stk som er med på hylla jeg og kompisene mine skal lage.. alle ider og skisser tas godt i mot:) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Konsertbillet til TG? Dæven, jeg trodde det var opplagt O.o TGbillett OG konsertbillett såvidt jeg skjønte Helt korrekt Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Konsertbillet til TG? Dæven, jeg trodde det var opplagt O.o TGbillett OG konsertbillett såvidt jeg skjønte Helt korrekt Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Fortsatt uklart for deg? Gleder meg til tg : D er ikke såååå altfor lenge til de begynner å selge biletter nåå.. (ok, det er en stund til.. men ikke ødelegg min lille glede ) Endret 22. oktober 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde egentlig planer om å droppe TG i år.. Meeen så kom det en syk trang til å dra på TG igjen, så nå sitter jeg her og gleder meg, som en liten unge før julaften *mine innlegg* Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva betyr det derre: *mine innlegg* opplegget? :O Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva betyr det derre: *mine innlegg* opplegget? :O De skriver bare en post fordi de vil ha tråden i mine innlegg for og følge med på den Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva betyr det derre: *mine innlegg* opplegget? :O Hvis du ikke har noe fornuftig å si ( ) og/eller gjerne vil følge med på tråden kan du skrive "Mine innlegg" ettersom tråden da havner i "Mine innlegg." Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvorfor ikke bare legge den i Favoritter? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja si det... Er http://www.gathering.org nede? Kommer ikke inn Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg kommer inn nå i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg