Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Care to share ? :)

 

jada:P

 

du vet sån dere gamle skap, som har dørere som ser ut som rullgadiner:P bruke sånne. de er det jo løs på au, vi bare tar av "rullgardindøra" og montere den på hylla, slik at når vi går vekk fra stede vårt , drar vi ned den, og låser igjen.

 

btw, hvilken versjon av warcraft 3 spiller dere/ de som spiller det, der oppe?

Endret av Nextbase
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer og ta med WC3: Reign of Chaos som jeg spilte litt før. Sikkert morsomt å spille det på dataparty.

 

Edit: Forrige gang spilte jeg WoW, noe som gjorde at jeg nesten ikke fikk sett åpningsshowet fordi jeg var i en instance.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
btw, hvilken versjon av warcraft 3 spiller dere/ de som spiller det, der oppe?

Det er vel antagelig 1.21 i år eller? (nyeste)

 

Jeg vurderer og ta med WC3: Reign of Chaos som jeg spilte litt før. Sikkert morsomt å spille det på dataparty.

 

Edit: Forrige gang spilte jeg WoW, noe som gjorde at jeg nesten ikke fikk sett åpningsshowet fordi jeg var i en instance.

 

Man tar alltid med WC3 =D.

Selv om jeg ikke spiller det så mye mer, så sitter det inne ennå :p

 

Kom på en idè, for de som skal kanskje ta lappen på den tiden så er kanskje "veien til førerkortet" fin å ha med seg for tidsforbruk?

(Skal på teoriprøven, wish me gl)

Endret av qeamer
Lenke til kommentar
Det er vel antagelig 1.21 i år eller? (nyeste)

Man tar alltid med WC3 =D.

Selv om jeg ikke spiller det så mye mer, så sitter det inne ennå :p

 

Kom på en idè, for de som skal kanskje ta lappen på den tiden så er kanskje "veien til førerkortet" fin å ha med seg for tidsforbruk?

(Skal på teoriprøven, wish me gl)

 

glhf :p

 

Er det mye towerdefence på The Gathering?

Lenke til kommentar

Kul hylle det der Scotty. Jeg så hylla di helt ytterst på raden flere ganger, men så aldri deg (trur jeg da). Nå har jeg bare vært på forumet her i 10 mnd. så jeg kjente ikke så mange folk forrige TG. Trur neste blir mye morsommere, spesielt hvis jeg skal sitte på HW-rekka. Blir det to rader om HW-rekka blir veldig mange folk?

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...