Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært på G 4 år på rad og går fremdeles med TG-06 armåndet på armen. Allikevel har jeg kun tenkt til å kjøpe dagspass i år! Jeg har ikke spilt wow siden mai, jeg sitter på Mac og har ingen anelse om hva jeg skal laste ned! :)

 

De jeg har dratt med hvert år skal dit allikevel. Vi pleier å stikke på Peppes ene dagen! Stikker opp da! Er fryktelig koselig! (=

Lenke til kommentar
Hva med å heller legge en slags motaker inni komponenten og legge den på visning for tyven, for så å finne den igjen med GPS?

Hadde vært litt tøft. Bare buste tyven så heftig.

Må du ikke ha en sånn ekstra kraftig GPS for å kunne bruke den innendørs og nøyaktig nok?

Koster vel en del det? :)

Hadde vært rimelig heftig å teste ut ja. :D

Lenke til kommentar
et lite spørsmål, vis du feks tar og sover på plassen til en anna en, på madrasssen hans.. kan han komme og vekke deg og ta deg vek?.

Regler for arrangementet er naturligvis ikke så omfattende at det spesifiseres nøyaktig hva en kan og ikke kan gjøre i et slikt tilfelle, men du kan være rimelig sikker på at du blir vekket av eieren om du legger deg til å sove på madrassen hans. Trodde du virkelig noe annet? Tror du det finnes regler på TG som beskytter deg om du gjør noe dumt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...