fjeddiu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal ha med en "lure-mus", som ikke skal være kobblet til, så kommer folk som skal røre PC-en min: "ZOMG wtf! han er nub! musn funker jo ikke, lol, lal, nabb, übernubiii!!11" Men det er han som blir lurt! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal ha med en "lure-mus", som ikke skal være kobblet til, så kommer folk som skal røre PC-en min: "ZOMG wtf! han er nub! musn funker jo ikke, lol, lal, nabb, übernubiii!!11" Men det er han som blir lurt! Det den gjør er bare å ikke funke? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hva med å heller legge en slags motaker inni komponenten og legge den på visning for tyven, for så å finne den igjen med GPS? Hadde vært litt tøft. Bare buste tyven så heftig. Endret 12. oktober 2007 av Scotty Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Etter et år opphold fra TG06 så har jeg veldig lyst til å stikke bortover på TG08 ja! Gleder meg til sceneshow, den røde tråden i TG, fildeling, spilling, og ja det hele! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva med å heller legge en slags motaker inni komponenten og legge den på visning for tyven, for så å finne den igjen med GPS?Hadde vært litt tøft. Bare buste tyven så heftig. Hadde kansje blitt billigere å ha livvakter til PC-en Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Hadde kansje blitt billigere å ha livvakter til PC-en Nå tror jeg ikke du skjønte poenget helt. Mente altså at hvis jeg kunne spore opp komponenten som ble stjålet, og overaske tyven, så vil det kanskje ha slik effekt at han eller hun ikke kommer til å stjele igjen? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nå tror jeg ikke du skjønte poenget helt. Mente altså at hvis jeg kunne spore opp komponenten som ble stjålet, og overaske tyven, såvil det kanskje ha slik effekt at han eller hun ikke kommer til å stjele igjen? Ahh.. Har du GPS? og finnes det en sånn ting du kan spore det opp med? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 når du skal kreve det tilbake må du bare ha god nok dokumentasjon for at den er din Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har vært på G 4 år på rad og går fremdeles med TG-06 armåndet på armen. Allikevel har jeg kun tenkt til å kjøpe dagspass i år! Jeg har ikke spilt wow siden mai, jeg sitter på Mac og har ingen anelse om hva jeg skal laste ned! De jeg har dratt med hvert år skal dit allikevel. Vi pleier å stikke på Peppes ene dagen! Stikker opp da! Er fryktelig koselig! (= Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Peppes er tradisjon her også. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Synn at jeg har gavekort på Pizzabakeren da Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva med å heller legge en slags motaker inni komponenten og legge den på visning for tyven, for så å finne den igjen med GPS?Hadde vært litt tøft. Bare buste tyven så heftig. Må du ikke ha en sånn ekstra kraftig GPS for å kunne bruke den innendørs og nøyaktig nok? Koster vel en del det? Hadde vært rimelig heftig å teste ut ja. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det var veldig koselig å stikke innom Peppes selv om det var veldig fult der. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet om det er en Pizza bakeren i Hamar/Lillehamar? Enda ikke sikker på hvilken by det er, men regner med å finne ut før jeg drar Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva skal du på Lillehammer? Hele greia foregår på Hamar. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tja.. Skal vel komme meg ditt i år vel.. Lenke til kommentar
Nextbase Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 et lite spørsmål, vis du feks tar og sover på plassen til en anna en, på madrasssen hans.. kan han komme og vekke deg og ta deg vek?. jeg og en kamerat har kommet med en super ide for og forhindre tyeri:P faren hans er snekker, så vi har en plan der vi skal sikre oss for tyveri:P.. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg og en kamerat har kommet med en super ide for og forhindre tyeri:P faren hans er snekker, så vi har en plan der vi skal sikre oss for tyveri:P.. Care to share ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 et lite spørsmål, vis du feks tar og sover på plassen til en anna en, på madrasssen hans.. kan han komme og vekke deg og ta deg vek?. Regler for arrangementet er naturligvis ikke så omfattende at det spesifiseres nøyaktig hva en kan og ikke kan gjøre i et slikt tilfelle, men du kan være rimelig sikker på at du blir vekket av eieren om du legger deg til å sove på madrassen hans. Trodde du virkelig noe annet? Tror du det finnes regler på TG som beskytter deg om du gjør noe dumt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg