Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men hvis en fyr som blir 13 skal dra, får billeten og har med seg data og tilbehør.

Blir det meste bare sånn for lommepengenes skyld?

 

Kan jo hende at han kjøper et spill eller noe anne og spise, tror ikke at han skal leie noe eller noe sånt... (aldri vært på TG før) Og er det 98% trygt og gå fra utstyret med en bærbar maskin, eller og rett og slett sove?

 

Og kan man ligge ved plassen sin hvis man forex... ikke sperrer veien eller noe?

 

Og hvis det kommer en som fyller 13 eller 12 blir de eventuelt mobbet av andre for det eller litt mindre respektert av crewet?

 

Takker for svar

Endret av Flamme73
Lenke til kommentar

men hvis en fyr som blir 13 skal dra, får billeten og har med seg data og tilbehør.

Blir det meste bare sånn for lommepengenes skyld?

Sammenheng? Dette spørsmålet må du omformulere

 

Kan jo hende at han kjøper et spill eller noe anne og spise, tror ikke at han skal leie noe eller noe sånt... (aldri vært på TG før) Og er det 98% trygt og gå fra utstyret med en bærbar maskin, eller og rett og slett sove?

Nei, det er heller 60% sikkert. Ting som et lett tilgjengelig for tyven er selvførgelig mye lettere å ta med seg under armen og tusle videre. Så bærbar, ekstern harddisk, osvosv er det som har høyest stjelefaktor på TG. Anbefaler å skjule ting, evt legge noe over slik at det ikke blir synelig. Om sove er trygt? Ja det er det..

 

Og kan man ligge ved plassen sin hvis man forex... ikke sperrer veien eller noe?

Man kan sove på plassen sin ja, altså i stolen. Legger du deg ned på gulvet ved plassen din blir du nok vekket av crew. Det er sikkerhetsregler som gjelder.

 

Og hvis det kommer en som fyller 13 eller 12 blir de eventuelt mobbet av andre for det eller litt mindre respektert av crewet?

Nei, blir nok ikke mobbet. Og ihvertfall ikke mindre respektert av crew. Crew er utrolig hyggelige folk og prøver å gjøre TG så godt som mulig for alle i alle aldersgrupper.

Lenke til kommentar
Tviler på at noen yngre folk blir mobbet. Alle er vel velkommen, og alle bør passe på tingene. Ikke noe utstyr er sikkert (selv om det er få ting som blir stjelt utfra hvor mange som er der)

9665341[/snapback]

 

 

har alltid lyst til og dra til TG (noe jeg aldri har gjort). men dette med stjeling stopper meg, litt småredd for at folk skal plukke tinga mine som drops der mens jeg ligger og sover. hvordan er det der? mange som stjeler? og visst det foreks har blitt stjelt noe, er det noen vakter som tar seg av slikt? har jo veldig lyst til og dra dit engang :hmm:

Lenke til kommentar

Folkens! Ta det med ro.. TG er et flott sted å tilbringe påsken. Det skjer noe tyveri under TG, men det er lite. Det som blir stjelt er ting som er _lette_ å raske med seg når man går forbi en tom plass med ting som er lett å raske med seg. Som Scotty og andre har sagt i tråden tidligere. Rydder du bort den eksterne disken, mobilen, lommeboka (evt. kobler til en lås) er du veldig trygg.

Lenke til kommentar
men hvis en fyr som blir 13 skal dra, får billeten og har med seg data og tilbehør.

Blir det meste bare sånn for lommepengenes skyld?

Sammenheng? Dette spørsmålet må du omformulere

 

Kan jo hende at han kjøper et spill eller noe anne og spise, tror ikke at han skal leie noe eller noe sånt... (aldri vært på TG før) Og er det 98% trygt og gå fra utstyret med en bærbar maskin, eller og rett og slett sove?

Nei, det er heller 60% sikkert. Ting som et lett tilgjengelig for tyven er selvførgelig mye lettere å ta med seg under armen og tusle videre. Så bærbar, ekstern harddisk, osvosv er det som har høyest stjelefaktor på TG. Anbefaler å skjule ting, evt legge noe over slik at det ikke blir synelig. Om sove er trygt? Ja det er det..

 

Og kan man ligge ved plassen sin hvis man forex... ikke sperrer veien eller noe?

Man kan sove på plassen sin ja, altså i stolen. Legger du deg ned på gulvet ved plassen din blir du nok vekket av crew. Det er sikkerhetsregler som gjelder.

 

 

Og hvis det kommer en som fyller 13 eller 12 blir de eventuelt mobbet av andre for det eller litt mindre respektert av crewet?

Nei, blir nok ikke mobbet. Og ihvertfall ikke mindre respektert av crew. Crew er utrolig hyggelige folk og prøver å gjøre TG så godt som mulig for alle i alle aldersgrupper.

 

Takk Scotty mange fine svar fra meg, har fått skaffet meg en stor nok gjeng så JA jeg kommer til og være på TG 08 ja :!:

Lenke til kommentar
Det ble også refundert noen billetter, men de rakk ikke legge dem ut for salg igjen.

 

Hva jeg faktisk synes er morsomt er at det var så mye som 15% females der i år.

Woha, må definitivt ha satt meg på feil rad.

(tror ikke det var en eneste jente på raden min :p)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Sansyneligvis, ja. Uaktuelt for crew å gå gjennom alle rader for å vekke sovende deltagere i et ekte brann-tilfelle. Da går det fortere å løpe rundt tribunen.

 

Edit: Når det gjelder å sove i stolen blir ikke det ansett som like galt, da en av naboene vil garantert se og vekke deg.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
har alltid lyst til og dra til TG (noe jeg aldri har gjort). men dette med stjeling stopper meg, litt småredd for at folk skal plukke tinga mine som drops der mens jeg ligger og sover. hvordan er det der? mange som stjeler? og visst det foreks har blitt stjelt noe, er det noen vakter som tar seg av slikt? har jo veldig lyst til og dra dit engang :hmm:

Bare bruk litt sunn fornuft, så burde det gå greit.

Eneste jeg har blitt frastjælt er et par håndkler, mens en kompis blei tatt fra laptopen sin.

 

Pass på at du har folk rundt deg som kan se litt etter stæsjet ditt (så kan du selvfølgelig gjøre det samme tilbake), pluss at du kanskje ikke burde ha de tøffeste duppedittene liggende framme 24/7. (:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...