Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var fortsatt enkelt å finne plass 01-02. Prøvde å legge ut madrassen min på tribunen 2 netter. Ingen tok plassen eller madrassen :)

 

Slitsomm og pakke ut og rulle inn igjen hver dag.

 

Noen andre som blitt fratatt soveplass elelr funnet en nerd sovende i soveposen/madrassen deres? :)

Lenke til kommentar
Var fortsatt enkelt å finne plass 01-02. Prøvde å legge ut madrassen min på tribunen 2 netter. Ingen tok plassen eller madrassen :)

 

Slitsomm og pakke ut og rulle inn igjen hver dag.

 

Noen andre som blitt fratatt soveplass elelr funnet en nerd sovende i soveposen/madrassen deres? :)

 

Jeg kaster vekk tomme madrasser og soveposer hvis det er trangt om plassen.

Idiotisk at folk skal ta plassen når de ikke bruker den når det ikke er plass til alle på en gang.

Lenke til kommentar

om folk legger igjen en madrass en plass så er det bare å fjerne den ja. det som iriterer meg mest er alle de som skal ha de jævla store dobbeltmadrassene når de sover alene. diskuterte dette litt med en fra crew på torsdagsmorran i 6 tia etter å ha rusla over hele skipet etter en soveplass (som jeg ikke fant). han sa de vurderte å forby dobbeltmadrassene til neste år nettop fordi de tar for mye plass. et bra valg mener jeg. kjipt nok for de som faktisk sover sammen, men de 2 personene det gjelder får tåle det synes jeg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Det blir jo en enten/eller-prinsippsak, bazukh. Blir jo umulig å skulle sjekke om det faktisk er et par som eier den store madrassen den ene gutten sover på.

 

Uansett, om man er så glad i hverandre at man vil sove på dobbeltmadrass kan man også stables i høyden, synes jeg =D

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar
Det blir jo en enten/eller-prinsippsak, bazukh. Blir jo umulig å skulle sjekke om det faktisk er et par som eier den store madrassen den ene gutten sover på.

 

Uansett, om man er så glad i hverandre at man vil sove på dobbeltmadrass kan man også stables i høyden, synes jeg =D

Selvfølgelig, men jeg blir fortsatt furten om noe som dobbeltmadrass-nekt blir realitet :p

 

Maha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...