Henrik™ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det med at det ble kaldt om natten; det er vel ikke så rart at det var vanskelig å varme det opp i år, lørdagsmorgenen var det jo -14 grader ute. Og når det gjelder leggetider, neste år tror jeg jeg går for å sove annenhver natt, og legge meg tidlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Natt til søndagen var vi nede i -16. Kaldt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Natt til søndagen var vi nede i -16. Kaldt. Såpass ja. Jeg blir stadig mer forbauset over at jeg overlevde de nettene i teltet med kompaktsovepose... Lenke til kommentar
safags Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Var fortsatt enkelt å finne plass 01-02. Prøvde å legge ut madrassen min på tribunen 2 netter. Ingen tok plassen eller madrassen Slitsomm og pakke ut og rulle inn igjen hver dag. Noen andre som blitt fratatt soveplass elelr funnet en nerd sovende i soveposen/madrassen deres? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Var fortsatt enkelt å finne plass 01-02. Prøvde å legge ut madrassen min på tribunen 2 netter. Ingen tok plassen eller madrassen Slitsomm og pakke ut og rulle inn igjen hver dag. Noen andre som blitt fratatt soveplass elelr funnet en nerd sovende i soveposen/madrassen deres? Jeg kaster vekk tomme madrasser og soveposer hvis det er trangt om plassen. Idiotisk at folk skal ta plassen når de ikke bruker den når det ikke er plass til alle på en gang. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Madrassen min ble lagt ut første dag og pakket siste. Hadde ikke noe problemer med det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Står det ikke på sidene til gathering at hvis du legger fra deg madrass kan andre sove på den eller noe? Mente jeg leste noe slikt Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Om folk legger fra seg madrass og sovepose, så kan hvem som helst bruke det, ja. Utrolig hvor mange som kom til Info:Desk og whinet om at madrassen eller soveposen var blitt borte siden de hadde lagt det igjen - noe de ikke skal. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg tok med madrassen til plassen hver natt, og hadde like store problemer med å finne ett sted å sove hver natt. Virkelig en uting det der med å "reservere" plassene "sine". Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Om det ligger en madrass i veien, så er det jo bare til å rydde den vekk. Ingen som har lov å "reservere" soveplassene Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) om folk legger igjen en madrass en plass så er det bare å fjerne den ja. det som iriterer meg mest er alle de som skal ha de jævla store dobbeltmadrassene når de sover alene. diskuterte dette litt med en fra crew på torsdagsmorran i 6 tia etter å ha rusla over hele skipet etter en soveplass (som jeg ikke fant). han sa de vurderte å forby dobbeltmadrassene til neste år nettop fordi de tar for mye plass. et bra valg mener jeg. kjipt nok for de som faktisk sover sammen, men de 2 personene det gjelder får tåle det synes jeg. Endret 14. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Veldig kjedelig for de som faktisk sover sammen, ja. Kjipt å måtte sove hver for seg på TG, når en har sovi sammen omtrent hver natt resten av året O.o Sånt blir liksom en vanesak. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 joda greit nok det. men om du tar deg en runde i skipet rundt kl 6 om morran så kan du jo telle å mange som sover alene på en monster madrass i forhold til de som sover sammen. Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hvis man vi sove sammen kan bare begge to ta med en madrass hver og sette de sammen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mye mer stress ^^ Menmen, får se hva det blir til. Kjedelig om vi med dobbeltmadrass som faktisk klarer oppføre oss også blir "straffa" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det blir jo en enten/eller-prinsippsak, bazukh. Blir jo umulig å skulle sjekke om det faktisk er et par som eier den store madrassen den ene gutten sover på. Uansett, om man er så glad i hverandre at man vil sove på dobbeltmadrass kan man også stables i høyden, synes jeg =D Endret 15. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det blir jo en enten/eller-prinsippsak, bazukh. Blir jo umulig å skulle sjekke om det faktisk er et par som eier den store madrassen den ene gutten sover på. Uansett, om man er så glad i hverandre at man vil sove på dobbeltmadrass kan man også stables i høyden, synes jeg =D Selvfølgelig, men jeg blir fortsatt furten om noe som dobbeltmadrass-nekt blir realitet Maha. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det liv i tråden her enda? :!: Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det liv i tråden her enda? :!: ja Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva med å starte 09 :O ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg