Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg men er det ikke en lov som sier at en lovendring ikke kan ha en tilbakevirkende kraft? Eller har jeg misforstått?

Det blir jo som hvis du skulle kjøpt en PC av meg, også finner jeg ut to år senere at jeg ville visst ha to tusen mer for den, og krever at du betaler meg det.

Helt latterlig.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de har vel ikke lov til det?

Jo.

 

Er det bare jeg men er det ikke en lov som sier at en lovendring ikke kan ha en tilbakevirkende kraft? Eller har jeg misforstått?

Jo, men spesielle regler for moms.

De kan faktisk kreve moms for så mye som 10 år tilbake i tid.

 

Men om KANDU må betale moms for 06, 07 og 08, kan de kreve tilbake det de har betalt av moms på andre varer.

Lenke til kommentar

Helt enig. Betaler gjerne for noe ekstra rått på TG09 - kanskje de da kunne realisert den 2. etasjen de snakket om? :dribble:

 

Edit: Når jeg tenker meg om så står vel ikke den 2. etasjen på økonomien, det er faktisk soveplassen som er det største problemet...

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Helt enig. Betaler gjerne for noe ekstra rått på TG09 - kanskje de da kunne realisert den 2. etasjen de snakket om? :dribble:

 

Edit: Når jeg tenker meg om så står vel ikke den 2. etasjen på økonomien, det er faktisk soveplassen som er det største problemet...

vist de skulle ha 2 etasjer, så måtte de ha 3, får 3 etasje blir til soving :p

Lenke til kommentar
hva med oppvarming og friskluft på boks i sovetelta? jeg hører stadig folk klage over kulde og dårlig luft der. har styrt unna den soveplassen selv.

I soveteltene så er det MYE oppvarming ;) Har vært litt trøbbel med det til tider, men når det fungerer så er det en akseptabel temperatur der.

Lenke til kommentar
hva med oppvarming og friskluft på boks i sovetelta? jeg hører stadig folk klage over kulde og dårlig luft der. har styrt unna den soveplassen selv.

I soveteltene så er det MYE oppvarming ;) Har vært litt trøbbel med det til tider, men når det fungerer så er det en akseptabel temperatur der.

Nja. I år var det jo rimlig kaldt om natta, og de partyteltene holder jo ikke godt på varmen, så da det var kaldest om natta, så hjalp hvertfall ikke de varmegreiene.

Lenke til kommentar

Tror problemet i år var at det plutselig ble veldig kaldt om nettene. Det er jo klart at det er vanskelig å varme opp et så stort telt med presenningsvegger med bare en vifteovn.

 

Hadde jeg tenkt på å ta med ordentlig sovepose, skulle jeg sovet ute. Altså helt ute. Hadde vært utrolig deilig. ^^

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke på tribunen med egen mdrass og sove pose og digg pute??

Eventuelt øreklokker, eller sånne små gule ting du kan kjøpe på partyshop. Jeg klarer å sove alltid uansett så mye bråk det er. Men var mitt første år, var mindre bråk en jeg trodde :)

Det er så masse folk på tribunen. Fikk ikke plass. :ermm:

 

Men hvis man finner seg en plass, funker det jo. Men det hadde vært enda deiligere å sove ute i frisk luft og stillhet. ^^

Lenke til kommentar

Jeg har vært på TG 9 år på rad og har alltid funnet plass på tribunen, noen ganger har det vært værre enn andre ganger, men litt tusling rundt gir resultat.

 

I år var jeg bare på TG i et døgn og sov et par timer på pulten bare. Hadde QWERTY merker i panna når jeg våkna, men det funka :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...