Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har på båndet enda og der skal det sitte til det faller av.

Har ett bånd på den andre hånden som man får til konfirmasjon hatt det på i snart 6 år er det vel :p

 

Haha, fikk noia av å ha det rundt håndleddet. Klipte det av på søndag da tg slutta og jeg hadde kommet meg hjem.

Lenke til kommentar

Lurer på en ting for de som var på TG!

 

Åssen gikk det med hovdtema Optimus Prime? Ble det plakater eller noe om han liksom? Eller var dte ingenting om han.?

 

Sorry viss det er et dumt spørsmål :p Spør p.g.a av min bror som så bilde av Optimus på første siden og spurte hva den gjorde det...

Lenke til kommentar
Lurer på en ting for de som var på TG!

 

Åssen gikk det med hovdtema Optimus Prime? Ble det plakater eller noe om han liksom? Eller var dte ingenting om han.?

 

Sorry viss det er et dumt spørsmål :p Spør p.g.a av min bror som så bilde av Optimus på første siden og spurte hva den gjorde det...

 

Sakset fra TGs forum:

 

Det er ingen transformer i logoen, da Optimus Prime ikke er ment å spille kun på transformers, men også på at 17 er et primtall, og 16 er et optimalt tall, da det kan skrives som 2^2^2 (to i annen i annen). 16 og 17 er vesentlige tall da det er det 16. TG, og det er det 17. året siden TG ble startet (litt kjapp hoderegning tilsier da at det var et år TG ikke ble arrangert).
Lenke til kommentar
Hørte noe snakk om at Kandu må betale flere millioner i moms for år som har vært også?

De er pålagt å batele moms for TG 06 og TG 07 ja. Det er det som gjør hele saken så idiotisk. Hadde vært greit nok med moms fra og med 08, men å kreve for to år tilbake blir for dumt. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...