iNtensimilla Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Pizzabuffeten på den resturanten ved Mix er jo en selfølge! Hvor? Den ved CC? PizzaDriver? Spiste på disse plassene: PizzaDriver, 90 kr for pizza buffet inkl drikke Vikingskipet Motel, fredag, pizza buffet 100 kr inkl drikke(bedre enn PizzaDriver) Vikingskipet Motel, lørdag, taco buffet 150 kr inkl drikke(dyrt, men sykt godt!) Baguetten, 69 kr for kebab inkl drikke, spiste kylling kebab og denne var kjempe god! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Var og spiste på Peppes, vi var vel en 7 stk som dro avgården. Veldig stressa servitør, var nok mye å gjøre, men pizzaen var veldig god! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Å faen! Var så digg med en skikkelig runde med Peppes sin pizza etter noen dager med drittmat! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja vi var ca 7 stk på 5 store pizzaer . Var litt travelt bak der tror jeg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skulle heller ønske panthera var der isteden for panther xD Mener du Pantera? Håper ikke du mente det. Da er det hvertfall det dummeste jeg har lest i denne tråden her. Lenke til kommentar
safags Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Skulle heller ønske panthera var der isteden for panther xD Mener du Pantera? Håper ikke du mente det. Da er det hvertfall det dummeste jeg har lest i denne tråden her. Pff hadde ofra meg for noen babes for å høre dem spille live!!!! Endret 27. mars 2008 av greveen Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skulle heller ønske panthera var der isteden for panther xD Mener du Pantera? Håper ikke du mente det. Da er det hvertfall det dummeste jeg har lest i denne tråden her. Pff hadde ofra meg for noen babes for å høre dem spille live!!!! Du kan da ikke være den store fanen, når du knapt vet hvordan det skrives :o Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja vi var ca 7 stk på 5 store pizzaer . Var litt travelt bak der tror jeg. Vi var ca. 20 stk fra HW-rekka. Da ble i hvert fall servitørene stressa. Det ble rimelig fullt da demonstrasjonstoget var på vei tilbake, og en del av toget bare svingte ut og rett inn på Peppes. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skulle heller ønske panthera var der isteden for panther xD Mener du Pantera? Håper ikke du mente det. Da er det hvertfall det dummeste jeg har lest i denne tråden her. Pff hadde ofra meg for noen babes for å høre dem spille live!!!! Du kan da ikke være den store fanen, når du knapt vet hvordan det skrives :o Og at gitaristen er død... Og det blir ikke no Pantera uten han...! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skulle heller ønske panthera var der isteden for panther xD Mener du Pantera? Håper ikke du mente det. Da er det hvertfall det dummeste jeg har lest i denne tråden her. Pff hadde ofra meg for noen babes for å høre dem spille live!!!! Lykke til med den da. Du vet at Dimebag er død? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Off-topic: This is how we do it Ps. Ikke stjel Endret 27. mars 2008 av qeamer Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Me want some talk about TG! Lenke til kommentar
username882 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 What do you want us to talk about? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Folk som ikke skjønte at når folk spør ti ganger om de ikke kan dempe musikken litt mener de faktisk dempe... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Totenkara som sat bakom meg var no ganske greie med å skru ned musikken. Var nokon få gonger dei ikkje heilt høyrde på oss, men oftast så var dei greie og skrudde ned. Ønskelåtar fekk me komme med og Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vi hadde noen fjortisser ut av nye dimensjoner som spilte så høyt at det ikke var mulig å høre på, hadde de bare dempa litt så man hvertfall hørte sangen skulle ikke jeg sagt noe... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 De på rad 41 irriterte meg litt. - De skrudde volumet på maks idét bassen kom, 10 sek senere skrudde de ned. Opp-ned-opp-ned, sånn fortsatte det utallige ganger. - Å spille musikk på maks donketrykk på morningen 9-11 er IKKE greit! Hallo, må da være lov å få vokne litt først. - Til og begynne med tenkt jeg at låtene var fengende. Men ikke etter at de ble spilt om igjen og OM IGJEN. Sikker på de spillte MAKS 15 låter under hele TG. + Når de først klarte å spille en hel sang utover kvelden ble det god stemning i leiren! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg er blitt ganske vandt med musikken på TG jeg nå 3. året nå, så.. Faktisk likte jeg at det var masse musikk som lagde stemning der i år Eneste som plager meg er når folk spiller irriterende sanger BARE for å irritere andre! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det er greit nok med masse musikk, men jeg ser heller ikke poenget med å kjøre bassen på så mye at man ikke hører annet, bare for å si at "se så stort basselement jeg har!" Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 de to som spillte musikk på rekka vår var i alle fall flinke til å variere utvalget. og de sa ikke nei til forslag heller. jeg bidro mer enn en gang for å si det sånn halvdan sivertsen med drinking and pooling er genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg