Mompen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Folk er jo helt ville etter de Panther-jentene Lenke til kommentar
psyches Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som fikk med seg dette? Kom over bildet på TG Hahaha, det husker jeg, det var baaaaaare for å herse med meg og en kompis! Eneste jeg sa var " call me" så gikk jeg Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vettu hva? Det må ha vært kompisen min ,fy faen så flau jeg ble over han, det var vel han med den hvite genseren med svarte striper? Husker ikke genser, han hadde en plakat på magen, også hadde han grønn lue. Han kom også med på "Entering TG" videoen på gathering.org. BTW: Han som la ut det siste bildet av Panther Chicksa, takk! De er en god grunn for å komme tilbake på TG! Å kose seg forran pcen og samtidig få litt kvinnlig underholdning jevnlig er kos! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som fikk med seg dette? Kom over bildet på TG Nice Er det noen fler panther-jenter bilder der ute, er det bare å poste de Er sikkert ikke bare jeg som vil se mer Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) nesten en side om panter babes jo. Skulle heller ønske panthera var der isteden for panther xD Men de var jo digge, hihi. EDIT: Bare jeg som fikk sove mye?? Var egentlig ikke trøtt når jeg la meg. Pleide å meg ca 1-3 på tribunen. Uten propper eller øreklokkker. Sovna med en gang, og våknet ikke en eneste gang Untatt da jeg stod opp i 10 -11 tiden. Kanskje en kombinasjon av deilig madrass, sovepose og stor deilig pute + Dusja hver dag, gikk turer ut. Spiste 1 potetgull pose og 1 melkesjokolade (200gr) Og drakk ikke noe brus. Resten vann, rett i koppen, Druer og epler. Hadde ikke en shitty dag. Følte meg topp hele tida, ikke noe uvell i magen heller Dette skal jeg gjøre neste år også Har hatt mange lan med liter av brus og godterier og lite soving. Da føler du deg shitty. En kompis av meg drakk 6 liter tab extra på EN!! kveld. Han spøy og dreit som en gris. Endret 26. mars 2008 av greveen Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg spiste: 5 pakker med first price nudler (så billig!) Noen posser med rett i koppen supper Brødskiver med billig first price sjokolade pålegg på Godteri Potetgull Jeg drakk: Pepsi/7up bokser eller cola battery x-ray VANN! Solbær toddy. Jeg hadde en del suppe og solbærtoddy samt 2 poser potetgull når jeg kom hjem. Neste år vil jeg ha mer variasjon sannsynligvis, ble litt lei maten. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Drakk masse vann, nødt til å pisse hele tiden, ble litt plagsomt i lengden Endret 26. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg spiste: 2 brett MR.lee 2 potetgull poser og noe smågodt. Jeg drakk 1brett batery 8 cola og JA skal ha mere variasjon neste år, var helt dass i magen når jeg kom hjem :sick: Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen som vet noe mer om dette sexy "kabinettet" ?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 du finner det på microplex og netshop. koster 600kr. skal ha et slikt selv. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen som vet noe mer om dette sexy "kabinettet" ?? 1 stk bzerk kabbis. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZCAOPCL1 Herma etter noen andre da. Genialt til HW testing. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Drakk cola og redbull, spiste fast food og godteri.. Ble ikke dårlig! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg drakk: - Cola - Vann - Burn Jeg spiste: - Tro det eller ei men Brødskive med Nugatti, så dere en type som hadde mye nugatti på brødskiven sin så var det nok meg. - Tomatsuppe. - Pasta greie.. - Boller.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg spiste: - En pose boller - En pakke Ballerina-kjeks (med litt hjelp av folk rundt) - En pakke Maryland Cookies (også med hjelp av andre) - En pose tørket mango - Rett i koppen potetmos - To brødskiver med salami; frokost-spesialleveranse fra Dahl. :-P - Godteri fra Stressis - En påskesjokolade fra Freia - Brownie-kake-ting fra Ica - Et ukjent antall bananer - Ukjent mengde frukt fra Chillout - Pizza på Peppes Edit: - Også to burgere. Jeg drakk: - En liter eplejuice - Brus (ikke så mye faktisk) - En hel del vann Endret 26. mars 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg spiste: - 6 pølser (kokt i termos) - 1 chips - 3 Mr. Lee - 2 Sjokolader (200g) - 2 Biter grandis - Pizza på peppes - 6 Brødskiver med Nugatti or something - Ukjent mengde bananer Jeg drakk: - Ukjent mengde vann - 1 panter energi drikk - 3 Cola (1,5L) - 1L eplejuice - Noe klor vann fra nerdswim Lenke til kommentar
kalli Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva med å lage en "Hva jeg spiste på TG" tråd? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Da var det kabinettet bestilt Jeg spiste: Nudler Gorby's Pølse og pommes frites x2 Hamburger Dolly Dimples Pizza Jeg drakk: Cola Red Bull Vann Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Pølser i termos, så genialt!! Det må prøves neste år en uke siden jeg satt inne på skipet nå *DrømmeSegTilbake* Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Pizzabuffeten på den resturanten ved Mix er jo en selfølge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg