Hawtz Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Er det bare jeg som ble servert pantheren min av en gutt? Skulle likt å se en av de jentene irl.. Ble servert av en gutt også :< Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Her er no "musikk" jeg laget under TG ganske kjapt da jeg kjeda meg.. Første gang jeg har laget noe musikk på PC.. Enjoy Hahaha... EDIT: Synes selv Test1 ble best.. Endret 25. mars 2008 av aGal Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Fett, hvilket program brukte du ? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Fett, hvilket program brukte du ? Dance eJay 7 = ) Edit: Takk Endret 25. mars 2008 av aGal Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Er det bare jeg som ble servert pantheren min av en gutt? Skulle likt å se en av de jentene irl.. Ble servert av en gutt også :< Det er tydlig at 5 dager i en hall foran en PC skjerm har samme effekt som 12 øl, for de jentene er jaggu oppskrytt. Snakk om øl-briller Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Er det bare jeg som ble servert pantheren min av en gutt? Skulle likt å se en av de jentene irl.. Ble servert av en gutt også :< Det er tydlig at 5 dager i en hall foran en PC skjerm har samme effekt som 12 øl, for de jentene er jaggu oppskrytt. Snakk om øl-briller Synes du disse her virker oppskrytt? Enten så er du modell selv og har litt høyere standard, eller så er du bøg. Endret 25. mars 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg sier jo ikke at de er stygge, men de blir jo hypa opp som de ser ut som Angelina Jolie I bygget jeg jobber er det sikkert 20 damer som slår de der lett. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg sier jo ikke at de er stygge, men de blir jo hypa opp som de ser ut som Angelina Jolie I bygget jeg jobber er det sikkert 20 damer som slår de der lett. Så fint for deg, men hva har det med saken å gjøre? Og vi har da bare sagt at de er fine, såvidt jeg husker? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg sier jo ikke at de er stygge, men de blir jo hypa opp som de ser ut som Angelina Jolie I bygget jeg jobber er det sikkert 20 damer som slår de der lett. Så fint for deg, men hva har det med saken å gjøre? Og vi har da bare sagt at de er fine, såvidt jeg husker? joda, jeg bare sier at de blir behandlet som guder både her i tråden og i artikler som omhandler dem. Litt mye ufortjent oppmerksomhet men, smaken er som baken, delt og hårete Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 De ser bare greie ut, ikke no mer med det etter min mening.. Er jo ikke noe veldig spesielle, ser nok bedre ut enn gjennomsnittet som var på TG av jenter ja.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Men gutter, det var MANGE jenter på TG i det minste Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Men gutter, det var MANGE jenter på TG i det minste Jeg og Skrollan kom vel fra til at vi må skrive en artikkel med tittelen "TG, ikke lengre den pølsefesten det en gang var". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Hun til venstre på bildet var ganske søt, hun andre var i mine øyne ikke spesielt tiltrekkende. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Hun til venstre på bildet var ganske søt, hun andre var i mine øyne ikke spesielt tiltrekkende. Du skulle sett henne i tights Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Likte personlig best hun blonde Panther jenta jeg. Skrev som notat at vi ville bli servert av henne når vi handlet. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Gutter, gutter, gutter... disse jentene er 92-modeller. Vel, jeg kjenner dem og kan vel si at utseende kan bedra.. Men for all del, fryd dere over jentene.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Er det bare jeg som ble servert pantheren min av en gutt? Skulle likt å se en av de jentene irl.. Nei, jeg også!! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg sier jo ikke at de er stygge, men de blir jo hypa opp som de ser ut som Angelina Jolie I bygget jeg jobber er det sikkert 20 damer som slår de der lett. Så fint for deg, men hva har det med saken å gjøre? Og vi har da bare sagt at de er fine, såvidt jeg husker? joda, jeg bare sier at de blir behandlet som guder både her i tråden og i artikler som omhandler dem. Litt mye ufortjent oppmerksomhet men, smaken er som baken, delt og hårete Er det noe rart å tenne på alle pluggene når man for en gangs skyld ser noe annet enn 5000 gutter? 5 dager med svette nerder kan mulig gjøre at testosteronet hopet seg opp, men de var ikke så værst heller da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Den ene dagen legger Diskusjon automatisk sammen innleggene, mens andre ganger blir det dobbeltpost! Hva skjer?? Endret 25. mars 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som fikk med seg dette? Kom over bildet på TG Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jaha, hva skjer? Ser jo ut som de nyter det óg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg