Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som ble servert pantheren min av en gutt? Skulle likt å se en av de jentene irl.. :(

 

Ble servert av en gutt også :<

Det er tydlig at 5 dager i en hall foran en PC skjerm har samme effekt som 12 øl, for de jentene er jaggu oppskrytt.

 

Snakk om øl-briller :yes:

Synes du disse her virker oppskrytt? :roll: Enten så er du modell selv og har litt høyere standard, eller så er du bøg. :yes:

panther1.jpg

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Jeg sier jo ikke at de er stygge, men de blir jo hypa opp som de ser ut som Angelina Jolie :p

 

I bygget jeg jobber er det sikkert 20 damer som slår de der lett.

Så fint for deg, men hva har det med saken å gjøre?

 

Og vi har da bare sagt at de er fine, såvidt jeg husker?

Lenke til kommentar
Jeg sier jo ikke at de er stygge, men de blir jo hypa opp som de ser ut som Angelina Jolie :p

 

I bygget jeg jobber er det sikkert 20 damer som slår de der lett.

Så fint for deg, men hva har det med saken å gjøre?

 

Og vi har da bare sagt at de er fine, såvidt jeg husker?

 

joda, jeg bare sier at de blir behandlet som guder både her i tråden og i artikler som omhandler dem. Litt mye ufortjent oppmerksomhet :p men, smaken er som baken, delt og hårete

Lenke til kommentar
Jeg sier jo ikke at de er stygge, men de blir jo hypa opp som de ser ut som Angelina Jolie :p

 

I bygget jeg jobber er det sikkert 20 damer som slår de der lett.

Så fint for deg, men hva har det med saken å gjøre?

 

Og vi har da bare sagt at de er fine, såvidt jeg husker?

 

joda, jeg bare sier at de blir behandlet som guder både her i tråden og i artikler som omhandler dem. Litt mye ufortjent oppmerksomhet :p men, smaken er som baken, delt og hårete

Er det noe rart å tenne på alle pluggene når man for en gangs skyld ser noe annet enn 5000 gutter? 5 dager med svette nerder kan mulig gjøre at testosteronet hopet seg opp, men de var ikke så værst heller da ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Edit: Den ene dagen legger Diskusjon automatisk sammen innleggene, mens andre ganger blir det dobbeltpost! Hva skjer??

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...