I.A.G. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) OK, det er vel ikke trådløs, men en nettverkskabel som du stikker i PC-en? Hjemme så har jeg aldri fått til å bruke kabel(har vista) noe spessielt man må gjøre? Du får en nettverksport å plugge deg i ja. Du plugger inn kabelen. Det er da mye mindre styr å bruke kabel enn trådløst?? Det er alltids et trådløst nett å koble seg på, men kabel er jo å foretrekke. Tror jeg sov 12-13 timer til sammen på TG. Jeg hadde kjøpt et helt brett med Panther så hver gang jeg ble trøtt så tok jeg en. Du så litt sløv ut til tider der du satt ja. Endret 24. mars 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
safags Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Savner TG! Men noen som hadde fiddet å skrivet en liste over alle de mest spilte sangene på TG. Eller alle de husker som ble spilt?? Hadde vært konge! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Savner TG! Men noen som hadde fiddet å skrivet en liste over alle de mest spilte sangene på TG. Eller alle de husker som ble spilt?? Hadde vært konge! Hadde vært supert det ja. Mange låter jeg skulle hatt tak i Noen av de jeg kan navnet på: Dj Execute - Fly Away Dreamnation - Daggmask Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ja de har jeg fra før Men kan slenge ut noen som jeg kan. EDIT: Jeg bare slenger alle sangene som dere husker inn i denne listen dj bomba - Crazy Pipes dj bomba - honk if you are horny DJ Bibi - Informer Pitchers - Black is Back (Club Mix) Sebra Sangen Hampton the Hampster - The Official Hamster Dance Song Zombie Nation - Kernkraft 400 [Chant Mix] DJ Quicksilver - Ameno daler mehndi - tunak tunak tun de jeugd van tegenwoordig - watskeburt Kana - Maid Dj Execute - Fly Away Dreamnation - Daggmask banana phone Ich bin ein gummibear Erik og Kriss - Putt Diamanter Opp Oral Bee - Alle hater oral bee Maskinen - Alla som inte dansar (Robino Rmx) ernesto and bastian - thrill Stian K & Friends - Hvem er Arne Stian K - Sorry Arne (Radio Edit) cbool - house baby skillet - rebirth Skymarshall - Forever Gamer Dschingis Khan - Moskau HAROLD FALTEMEYER - AXEL F 2000 Canaries - Sunseeker [Get Up And Party] [Club Mix] headhunterz - d tuned DJ Espen A - New Gjallarhorn Theme (LAN miXX) 50cent Vs Thomas the tank engine Det var i alle fall noen jeg hørte Please kom med fler! Trenger nye sanger hihi Endret 25. mars 2008 av greveen Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 vist alle bygger på denne listen, så får vi en komplett liste : -D Ja de har jeg fra før Men kan slenge ut noen som jeg kan. DJ Bibi - Informer Pitchers - Black is Back (Club Mix) Sebra Sangen Hampton the Hampster - The Official Hamster Dance Song Zombie Nation - Kernkraft 400 [Chant Mix] DJ Quicksilver - Ameno daler mehndi - tunak tunak tun de jeugd van tegenwoordig - watskeburt Det var i alle fall noen jeg hørte Please kom med fler! Trenger nye sanger hihi vist alle bygger på denne listen, så får vi en komplett liste : -D Dj bomba - honk if you are horny Dj Bomba - Crazy Pipes Erik og Kriss - Putt Diamanter Opp Oral Bee - Alle hater oral bee Maskinen - Alla som inte dansar (Robino Rmx) ernesto and bastian - thrill Stian K & Friends - Hvem er Arne Stian K - Sorry Arne (Radio Edit) Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen andre her som fikk gratis vafler i Chilloutsonen om morgenen? De var kjempegode Satt rett ved siden av Rødekors Ungdoms teltet. De hadde free waffles enkelte dager Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Alt jeg sitter igjen med av minner fra TG er "Chillout", som var mer som et diskotek enn chillout i år sammenlignet med tidligere år, som spilte gradiosa sangen i 2 timer mens de delte ut grandiser. Jeg satt da uheldigvis 7 meter unna Chillout og måtte høre på dette. Gikk til og med og spurte om de kunne skru av, fikk da et enkelt "Nei" tilbake. Jeg lurer litt på hva som er Chillout med høy musikk og gjentagende låtvalg... Gief gamle chillout back Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva er vitsen med chillout egentlig? Er det ikke chill nok å sitte på ræva foran pcn? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva er vitsen med chillout egentlig? Er det ikke chill nok å sitte på ræva foran pcn? Chillout er digg, vell.. det var digg tidligere år. De hadde små konkuranser, spill og moro. Og give aways is små og store former. Saken er at det er digg å komme litt vekk fra stolen en gang i blant, sitte og snakke shit med folk du ikke kjenner. Det er rett og slett kos. Årets chillout derimot spilte jo så høy musikk at det var jo alt annet enn kos og chill å sitte der. Men hørte jo ikke hva folk-man-ikke-kjenner sa Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) cbool - house baby skillet - rebirth Skymarshall - Forever Gamer Noen sanger jeg husker ihvertfall Endret 25. mars 2008 av Tmz Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fy faen som jeg skulle ønske jeg kunne sende en melding til Panther akkurat nå, så kunne det kommet en pen Panther jente bort til meg med slush og energi drikk Savner det ass...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Dschingis Khan - Moskau Drakk opp slushen til panther så det var bare is igjen og helte oppi red bull :3 Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Uff, jo mer jeg leser, jo mer får jeg lyst til å ha vært der, jeg ber til alle mulige guder at det blir TG09! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg savner faktisk TG jeg også, selv om jeg var megaskeptisk før vi dro. Hele greia var jo bare utrolig fet. Sitte å henge hele dagen, bestille panther(som egentlig ikke er spesielt godt, men på en måte hørte til tg fant jeg ut) og laste ned en tb med stæsj. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hva er vitsen med chillout egentlig? Er det ikke chill nok å sitte på ræva foran pcn? Chillout er digg. Sitte å slappa av i en sakko-sekk med Nintendo 64, oh yes. La forøvrig ikke merke til noe høy musikkspilling de gangene jeg var der. Panther'n var dyr og vond! Ja! 25 vekkastede kroner :!: Men de jentene var verdt sin vekt i gull Endret 25. mars 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er det bare jeg som ble servert pantheren min av en gutt? Skulle likt å se en av de jentene irl.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Alt jeg sitter igjen med av minner fra TG er "Chillout", som var mer som et diskotek enn chillout i år sammenlignet med tidligere år, som spilte gradiosa sangen i 2 timer mens de delte ut grandiser. Jeg satt da uheldigvis 7 meter unna Chillout og måtte høre på dette. Gikk til og med og spurte om de kunne skru av, fikk da et enkelt "Nei" tilbake. Jeg lurer litt på hva som er Chillout med høy musikk og gjentagende låtvalg... Gief gamle chillout back Ja, jeg syntes det var mye mer slitsomt på Chillout enn noe annet sted i skipet. Jeg trodde poenget med Chillout var at man skulle få et sted å slappe av, og ha en liten pause fra alt bråket i hallen, ikke bare komme til enda et sted hvor det står et stereoanlegg på full guffe, som om ikke det var nok av den slags ellers rundt omkring i hallen. Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nye sanger ført opp i lista Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ikke fader om jeg orker slenge opp alle navnene på sangene jeg spilte på annlegget, men kan jo se ut som noen hørte noe fra meg her BTW, jeg spilte mye: HAROLD FALTEMEYER - AXEL F 2000 Canaries - Sunseeker [Get Up And Party] [Club Mix] headhunterz - d tuned DJ Espen A - New Gjallarhorn Theme (LAN miXX) da bootleggers - bitches and hos DJ Espen A - Gjallarhorn Theme (Trance Original Mix) picco - jump all around c-bool - would you feel Bob Sinclar - Rock This Party Benny Benassi & Dhandy - Hit my heart + mange fler som jeg ikke gidd skrive.. noen er nevnt fra før EDIT: ok, noen fler låter, har ikke noe annent å gjøre mulig det blir med noen som er skrevet før. Endret 25. mars 2008 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg