Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Møtte noen fulle folk på vei mot Statoil for å kjøpe mer kaffe. Ropte til meg og en kamerat, pekte mot himmelen og sa "Er det ikke der cyberspace er?" Jeg bare svarte med å peke mot TG og sa "Nei, det er der."

 

Kjipt å måtte gå så langt til Statoil 2-3 ganger daglig bare for å få mer kaffe. Noen som så noe til de "rånerne" som kjørte og ropte ved rundskjøringen hele tiden?

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var mange som knipsa bilder rundt oss. Kanskje pga flagget vi hadde med :p Kommer vel opp på nettet etterhvert :)

 

Digg å sove litt over 20 timer.. Sov vel ca 16 timer tilsammen i skipet. Hadde med litt for mye brus, ble bare drukket opp 5 av 10 halvannenlitere. Endte opp med å drikke vann de to siste dagene :p

Lenke til kommentar
Drikke øl på TG? LOL

 

Hadde med meg en laptop som såvidt kjørte css, så gjorde ikke meg noe å heller ha det morro med 3 kompiser i en bil :D

Haha, var litt morsomt når vi var ute og kjørte(før vi drakk :p), så når vi var på vei tilbake, og rett før vi kom til TG var det 2 karer som var på vei bort, så lukker kompisen min opp døra og roper: "KAN DERE VEIEN TIL TG?!?" Fy faen jeg lo! :D

Lenke til kommentar
Møtte noen fulle folk på vei mot Statoil for å kjøpe mer kaffe. Ropte til meg og en kamerat, pekte mot himmelen og sa "Er det ikke der cyberspace er?" Jeg bare svarte med å peke mot TG og sa "Nei, det er der."

 

Kjipt å måtte gå så langt til Statoil 2-3 ganger daglig bare for å få mer kaffe. Noen som så noe til de "rånerne" som kjørte og ropte ved rundskjøringen hele tiden?

 

Åssen bil f.eks?

Lenke til kommentar
$

Åssen bil f.eks?

 

Mercedes ;)

 

Men fyfaen så mange som drev å maste om klemmer i år! Hva er denne fadesen?

 

Ja, var en stygg fyr som kom bort til dama til en kompis(heldigvis var ikke han der da) og spurte om klem, greit det, men så spørr han om et kyss på kinnet, sier jeg til han "ØY! Hun er opptatt", så sier han "Jeg gjør det bare for morros skyld da". Yeah right, kåte jævel.

Lenke til kommentar
$

Åssen bil f.eks?

 

Mercedes ;)

 

Men fyfaen så mange som drev å maste om klemmer i år! Hva er denne fadesen?

 

Ja, var en stygg fyr som kom bort til dama til en kompis(heldigvis var ikke han der da) og spurte om klem, greit det, men så spørr han om et kyss på kinnet, sier jeg til han "ØY! Hun er opptatt", så sier han "Jeg gjør det bare for morros skyld da". Yeah right, kåte jævel.

 

Vettu hva? Det må ha vært kompisen min ,fy faen så flau jeg ble over han, det var vel han med den hvite genseren med svarte striper?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...