Darkbuster Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Møtte noen fulle folk på vei mot Statoil for å kjøpe mer kaffe. Ropte til meg og en kamerat, pekte mot himmelen og sa "Er det ikke der cyberspace er?" Jeg bare svarte med å peke mot TG og sa "Nei, det er der." Kjipt å måtte gå så langt til Statoil 2-3 ganger daglig bare for å få mer kaffe. Noen som så noe til de "rånerne" som kjørte og ropte ved rundskjøringen hele tiden? Endret 24. mars 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som så noe til de "rånerne" som kjørte og ropte ved rundskjøringen hele tiden? Ja, de ropte til meg og en til og sa at vi hadde fritidsproblemer. Det bryr meg ikke så mye når det kommer fra en sånn gjeng Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva heter den trance sangen de fyrte opp rundt 6 når de fikk hele hallen til å våkne foresten? Kan være dj bomba - honk if you are horny ? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var mange som knipsa bilder rundt oss. Kanskje pga flagget vi hadde med Kommer vel opp på nettet etterhvert Digg å sove litt over 20 timer.. Sov vel ca 16 timer tilsammen i skipet. Hadde med litt for mye brus, ble bare drukket opp 5 av 10 halvannenlitere. Endte opp med å drikke vann de to siste dagene Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg sov omtrent 6-7 timer under hele TG =/ Og i natt sov jeg fra kl. 22.00 i går til kl. 16.00 i dag =/ Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 La meg i sengen i går 19.00 for å se på noe før jeg skulle legge meg for å sove... etter en episode våknet jeg plutselig 15 timer senere Plutselig var lyden lavere og, jeg må ha skrud det ned selv uten å ha vist om det Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg våknet med klassebildet mitt på magen mens jeg holdt rundt det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg våknet med klassebildet mitt på magen mens jeg holdt rundt det. LOL En kamerat på TG våknet med 2 bananer i hendene hans og 1 i munnen, var jeg som hadde lekt meg litt Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 lol jeg sov fra jeg vi kjørte hjem 12.30 til 14.00 neste dag Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Stod opp klokken 18.00 igår kveld og har fortsatt ikke lagt meg. Helt umulig å sove på toget. Komt hjem nå og fått pakket opp pcen igjen så blir nok til at jeg legger meg snart. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Drikke øl på TG? LOL Hadde med meg en laptop som såvidt kjørte css, så gjorde ikke meg noe å heller ha det morro med 3 kompiser i en bil Haha, var litt morsomt når vi var ute og kjørte(før vi drakk ), så når vi var på vei tilbake, og rett før vi kom til TG var det 2 karer som var på vei bort, så lukker kompisen min opp døra og roper: "KAN DERE VEIEN TIL TG?!?" Fy faen jeg lo! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Møtte noen fulle folk på vei mot Statoil for å kjøpe mer kaffe. Ropte til meg og en kamerat, pekte mot himmelen og sa "Er det ikke der cyberspace er?" Jeg bare svarte med å peke mot TG og sa "Nei, det er der." Kjipt å måtte gå så langt til Statoil 2-3 ganger daglig bare for å få mer kaffe. Noen som så noe til de "rånerne" som kjørte og ropte ved rundskjøringen hele tiden? Åssen bil f.eks? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bare lurte men, hvis man går ut fra vikingskipet for å f.eks kjøpe seg noe kommer man da inn igjen og hvordan sjekker de det? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bare lurte men, hvis man går ut fra vikingskipet for å f.eks kjøpe seg noe kommer man da inn igjen og hvordan sjekker de det? Du får et armbånd første gangen du er inne, så bare viser du det hver gang du skal inn Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) OK, det er vel ikke trådløs, men en nettverkskabel som du stikker i PC-en? Hjemme så har jeg aldri fått til å bruke kabel(har vista) noe spessielt man må gjøre? Endret 24. mars 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Men fyfaen så mange som drev å maste om klemmer i år! Hva er denne fadesen? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 $Åssen bil f.eks? Mercedes Men fyfaen så mange som drev å maste om klemmer i år! Hva er denne fadesen? Ja, var en stygg fyr som kom bort til dama til en kompis(heldigvis var ikke han der da) og spurte om klem, greit det, men så spørr han om et kyss på kinnet, sier jeg til han "ØY! Hun er opptatt", så sier han "Jeg gjør det bare for morros skyld da". Yeah right, kåte jævel. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Spurte bare om 2 klemmer, og det var til karen med "Free Hug"-skilt på rad 29. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 $Åssen bil f.eks? Mercedes Men fyfaen så mange som drev å maste om klemmer i år! Hva er denne fadesen? Ja, var en stygg fyr som kom bort til dama til en kompis(heldigvis var ikke han der da) og spurte om klem, greit det, men så spørr han om et kyss på kinnet, sier jeg til han "ØY! Hun er opptatt", så sier han "Jeg gjør det bare for morros skyld da". Yeah right, kåte jævel. Vettu hva? Det må ha vært kompisen min ,fy faen så flau jeg ble over han, det var vel han med den hvite genseren med svarte striper? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tror jeg sov 12-13 timer til sammen på TG. Jeg hadde kjøpt et helt brett med Panther så hver gang jeg ble trøtt så tok jeg en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg