Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
digg det dere med gratis pizza da

 

Det skulle de gitt ut tidligere :p

 

På lørdagen var planene klare for hva jeg skulle spise! Taco buffet!!! 50 kr dyrere enn i fjor, men fortsatt verdt det! :D

Spiste også kebab hos Baguetten tidligere den dagen, var en god dag det! Etter Tacoen satte jeg og noen kompiser oss i en bil og begynte på hver våres 6-pack :) Husker ikke når, men jeg sovnet hvertfall i den bilen, og fy f**n det var dritt å våkne opp der! Var sikkert -10 grader inni bilen, og jeg satt der i bare klæra. Frøs i 10 minutter eller noe etter at jeg hadde kommet inn i skipet :p

 

Gleder meg sykt allerede til TG09!!!! :D

Lenke til kommentar
Noen andre her som fikk gratis vafler i Chilloutsonen om morgenen? De var kjempegode :wee:

Enig.

 

Klarte selvfølgelig å gå glipp av premieutdelingen i gamedev der jeg kom på 2. plass og ble sittende å vente en time utenfor demo-crew rommet. Hva skjedde egentlig i democrewet som gav alt dette oppstyret?

 

Moro at HIHM sponsa billetten for meg og en kompis for å delta i gamedev.

Lenke til kommentar
digg det dere med gratis pizza da

 

Det skulle de gitt ut tidligere :p

 

På lørdagen var planene klare for hva jeg skulle spise! Taco buffet!!! 50 kr dyrere enn i fjor, men fortsatt verdt det! :D

Spiste også kebab hos Baguetten tidligere den dagen, var en god dag det! Etter Tacoen satte jeg og noen kompiser oss i en bil og begynte på hver våres 6-pack :) Husker ikke når, men jeg sovnet hvertfall i den bilen, og fy f**n det var dritt å våkne opp der! Var sikkert -10 grader inni bilen, og jeg satt der i bare klæra. Frøs i 10 minutter eller noe etter at jeg hadde kommet inn i skipet :p

 

Gleder meg sykt allerede til TG09!!!! :D

 

Drikke øl på TG? LOL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...