Exentler Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 jeg våkna nå jeg, men la meg kl. 1. seff mye søvn å ta igjen. Levde på Burn vi fikk fra netshop under hele TG. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sov 6 timer hver natt i soveteltet. La meg aldri senere enn 02:00, digg å våkne opp uthvilt Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva heter den trance sangen de fyrte opp rundt 6 når de fikk hele hallen til å våkne foresten? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva heter den trance sangen de fyrte opp rundt 6 når de fikk hele hallen til å våkne foresten? vist det er den jeg tror du mener så er det Dj Bomba - Crazy Pipes Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg sovnet klokka halv 1 i bilen hjem. Når jeg kom fram var det rett i dusjen før jeg la meg ca. halv 3. Våknet halv 1 i dag. Det ble nesten et døgn med søvn. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var litt jævlig trangt i bilen hjem måtte ha baggen på fanget, men var så trøtt så jeg sovna allikevel. Når jeg våkna hadde jeg ikke følelese i beina fordi baggen hadde ligget der Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var noen Crew folk som kom å tok en hel haug av bilder av meg og gutta. Ser at det ikke er så veldig mye bilder på gathering.org. Noen som veit hvor de kan ha blitt lagt ut? Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 TG var bra det, eneste som var kjipt var at jeg fikk feber siste dagen. digg det dere med gratis pizza da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hihi, jeg skal spise pizza nå, selv om jeg spiste hver dag på TG. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 digg det dere med gratis pizza da Det skulle de gitt ut tidligere På lørdagen var planene klare for hva jeg skulle spise! Taco buffet!!! 50 kr dyrere enn i fjor, men fortsatt verdt det! Spiste også kebab hos Baguetten tidligere den dagen, var en god dag det! Etter Tacoen satte jeg og noen kompiser oss i en bil og begynte på hver våres 6-pack Husker ikke når, men jeg sovnet hvertfall i den bilen, og fy f**n det var dritt å våkne opp der! Var sikkert -10 grader inni bilen, og jeg satt der i bare klæra. Frøs i 10 minutter eller noe etter at jeg hadde kommet inn i skipet Gleder meg sykt allerede til TG09!!!! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sov 7 timer på TG, 26 nå.. Er det mulig? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen andre her som fikk gratis vafler i Chilloutsonen om morgenen? De var kjempegode Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sov 7 timer på TG, 26 nå.. Er det mulig? Var jævlig trøtt, men fikk ikke sove mer.. Sov sånn 30min om gangen osv, og folk vekte meg ofte -.- Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Uheldig du takZa. Jeg og kameraten min klarte faktisk å sove i 10 timer en natt, så ble jeg vekket av hw-rekka som skulle ta bilde rett ved oss. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vet om en som sov 4 elns da han var der i 1992 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var nok noen som var våkne alle dagene også tenker jeg. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, da våknet jeg og Kom hjem ved tre tiden, spiste en brødksive og så gikk jeg rett og la meg... Så nå er det rett i dusjen Gleder meg allerde til neste år Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen andre her som fikk gratis vafler i Chilloutsonen om morgenen? De var kjempegode Enig. Klarte selvfølgelig å gå glipp av premieutdelingen i gamedev der jeg kom på 2. plass og ble sittende å vente en time utenfor demo-crew rommet. Hva skjedde egentlig i democrewet som gav alt dette oppstyret? Moro at HIHM sponsa billetten for meg og en kompis for å delta i gamedev. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 digg det dere med gratis pizza da Det skulle de gitt ut tidligere På lørdagen var planene klare for hva jeg skulle spise! Taco buffet!!! 50 kr dyrere enn i fjor, men fortsatt verdt det! Spiste også kebab hos Baguetten tidligere den dagen, var en god dag det! Etter Tacoen satte jeg og noen kompiser oss i en bil og begynte på hver våres 6-pack Husker ikke når, men jeg sovnet hvertfall i den bilen, og fy f**n det var dritt å våkne opp der! Var sikkert -10 grader inni bilen, og jeg satt der i bare klæra. Frøs i 10 minutter eller noe etter at jeg hadde kommet inn i skipet Gleder meg sykt allerede til TG09!!!! Drikke øl på TG? LOL Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Full @ TG hadde egentlig eid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg