Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Døgnet er i allefall snud oppned nå, tok en dusj og la meg i går i 9 tiden på morran etter jeg kom hjem fra TG. Vokna ikke før klokka var 1 i natt :wallbash:, prøvde å sove litt men endte med at jeg satt på TV'n og så tv i 3 timer, så la jeg meg i senga å hørte på musikk fra mp3-spilleren, og nå sitter jeg på laptop med bare Opera som funker. KJEEEDELIG!

Må være stille så jeg ikke vekker mutter, fatter og søster'n.

 

:(

 

Men mitt første hele TG var TOP ! Ble kanskje noen litt kjedelige timer i de 2 siste døgnene (døgna begge i ett), men så spilte jeg litt StepMania og så på litt TopGear episoder på morran og da ringte fatter kl 07.30 å spurte om jeg skulle hentes så var det rake veien hjem. Var rå trøtt noen timer der men klarer faen ikke sove på TG, for mye bråk for meg. Sov hjemme da jeg sov de to gangene jeg gjorde det.

 

Blir det mer TG blir jeg nok å se der i fremtiden også.

 

EDIT: Var noe helt utrolig hærlig å sitte på sitt eget toalett uten at det må lukte piss og at gulvet er seigt av ja dere skjønner vel..

 

Også er det så deilig at når man spiller musikk slipper man høre 40 andre sanger samtidig. Ikke det at det er gærlig på TG, det er jo litt av sjarmen det.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
70 mil på 9 timer etter 3 timer søvn i natt, jeg er vrak.

Har du kjørt så langt etter 3 timers søvn? Har du ikke hørt all snakkingen på monitorene om at sjåfører skal ha godt med søvn? :tease:

Joda, men jeg tok det med ro, jevn fart, ingen halsbrekkende forbikjøringer(som jeg bevitna mange av, herregud hva feiler folk?). Sovet 12 timer nå :p Det værste var snøværet de siste 5 mila. En cola og ti minutter på øret midtveis tok knekken på trøttheten helt hjem.

Lenke til kommentar
Haha crew laster ned som bare F de bruker nesten 1 Gbit/s :p Skulle gjerne vært der nå ass :p

Når jeg var der, så hadde jeg stabil down-speed på 10 mb/s på "serveren" og 5 mb/s på laptopen :p

Fra nettet eller fra DC? På Dc hadde ejg selv stabil som lå på mellom 10 og 11 opp hele tiden men lasta nesten ikke noe ned og når jeg først gjorde det fikk jeg dårlig speed ned :(

Lenke til kommentar

Nesten akkurat vært ute på joggetur med søster'n, må si det var hærlig å få flytta litt på kroppen :p

 

BTW! Var når jeg voknet kl 1 i natt og er helt tørr og sår på leppene, trur jeg vet hvorfor, har latexallergi også blåste jeg opp noen ballonger siste natta på TG så er nok det som har skylda ! (haha, dum som jeg var måtte jeg bare blåse dem opp xD)

 

EDIT: fixe text

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...