Håvard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå er jeg hjemme igjen. Jeg kan høre dusjen roper på meg ^^ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har allerede dusjet. Synd TG er slutt for i år. Tiden har gått altfor fort. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har allerede dusjet. Synd TG er slutt for i år. Tiden har gått altfor fort. Personlig ble jeg lei etter ett par dager jeg da. Frykter at TG må klare seg uten meg neste år. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 da var jeg også hjemme. dette TGet var gøy. klokket mye og lært mye, men høydepunktet var å teste 9800GX2. Lekte meg for første gang på litt nitro og( passer på HWen til sturla under OC compoen :S) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 All in all... Er folk fornøyde med årets TG? (Forresten, hvem vant WC3 compoen?) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er svært fornøyd. Dette var mitt andre år, gleder meg allerede til 09 (hvis det blir noe av). Det eneste som er kjipt er at det føles som om tiden går så fort, for meg virker det som om jeg dro hjemmefra igår nesten. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvorfor viste jeg ikke at du var på TG, teletubbiekid? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror da det kommer fram i denne tråden at jeg skulle på TG. Du må følge med! Satt på sete 68 rad 28 btw. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tida har forsvunnet. Det er et sikkert tegn på at jeg har hatt det gøy. Drar neste år, håper virkelig momsen er borte, og at TG VIL være neste år også. GG! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Dette var jo da min/vår første TGog jeg er veldig fornøyd. Har fryktelig lyst til å dra dit neste år også, det virka sånn på de andre og så EDIT: Trenger navnet på en sang, det er en remixx-sang som gikk nå og da rundt om på annleggene + at de danset til den i den dansekonkuransen Endret 23. mars 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Dette var jo da min/vår første TGog jeg er veldig fornøyd. Har fryktelig lyst til å dra dit neste år også, det virka sånn på de andre og så EDIT: Trenger navnet på en sang, det er en remixx-sang som gikk nå og da rundt om på annleggene + at de danset til den i den dansekonkuransen Jeg savner allerede stemmingen i hallen :<. Men skriv noe av teksten til remixx sangen du . Edit: Sangen heter Kana - Maid. Endret 23. mars 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Som alle andre, endelig er en heime! Ikke bare bare å dra hjem, 1stk bil som ikke tåler å stå stille (Koker over) så støtte vi på kø mot Oslo på E6èn. Jaja tenkte vi og snudde, så kjørte vi i retning Lillehammer men for å kjøre ned igjen. (Gjøvik, Hønefoss og nedover) Rett etter Åmot punkterer vi faktisk! Så da vet en hvordan det føles også ^_^ Skifta dekk og putra videre heimat. TG nesteår? Oh yes! Endret 23. mars 2008 av prixmyo Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dette var jo da min/vår første TGog jeg er veldig fornøyd. Har fryktelig lyst til å dra dit neste år også, det virka sånn på de andre og så EDIT: Trenger navnet på en sang, det er en remixx-sang som gikk nå og da rundt om på annleggene + at de danset til den i den dansekonkuransen Jeg savner allerede stemmingen i hallen :<. Men skriv noe av teksten til remixx sangen du . Edit: Sangen heter Kana - Maid. Nei det var ikke den, den remix/trance/techno (?:S) sangen ble spilt mest oppe på scena når de dansa Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Haha crew laster ned som bare F de bruker nesten 1 Gbit/s Skulle gjerne vært der nå ass Endret 23. mars 2008 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Satt på sete 68 rad 28 btw. Herregud vi satt altfor nærme hverandre. sete 61 rad 30. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 syns det er rotete jeg gitt tg roof Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha crew laster ned som bare F de bruker nesten 1 Gbit/s Skulle gjerne vært der nå ass Når jeg var der, så hadde jeg stabil down-speed på 10 mb/s på "serveren" og 5 mb/s på laptopen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 70 mil på 9 timer etter 3 timer søvn i natt, jeg er vrak. Lenke til kommentar
safags Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 takk for en huggelig påske Ses neste år (forhåpentligvis :O ) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 70 mil på 9 timer etter 3 timer søvn i natt, jeg er vrak. Har du kjørt så langt etter 3 timers søvn? Har du ikke hørt all snakkingen på monitorene om at sjåfører skal ha godt med søvn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg