Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var jo da min/vår første TGog jeg er veldig fornøyd. Har fryktelig lyst til å dra dit neste år også, det virka sånn på de andre og så :D

 

 

EDIT: Trenger navnet på en sang, det er en remixx-sang som gikk nå og da rundt om på annleggene + at de danset til den i den dansekonkuransen

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Dette var jo da min/vår første TGog jeg er veldig fornøyd. Har fryktelig lyst til å dra dit neste år også, det virka sånn på de andre og så :D

 

 

EDIT: Trenger navnet på en sang, det er en remixx-sang som gikk nå og da rundt om på annleggene + at de danset til den i den dansekonkuransen

Jeg savner allerede stemmingen i hallen :<. Men skriv noe av teksten til remixx sangen du :p.

 

 

 

Edit: Sangen heter Kana - Maid.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Som alle andre, endelig er en heime! :D

 

Ikke bare bare å dra hjem, 1stk bil som ikke tåler å stå stille (Koker over) så støtte vi på kø mot Oslo på E6èn.

Jaja tenkte vi og snudde, så kjørte vi i retning Lillehammer men for å kjøre ned igjen. (Gjøvik, Hønefoss og nedover)

 

Rett etter Åmot punkterer vi faktisk! Så da vet en hvordan det føles også ^_^

Skifta dekk og putra videre heimat.

 

 

 

TG nesteår? Oh yes! :lol:

Endret av prixmyo
Lenke til kommentar
Dette var jo da min/vår første TGog jeg er veldig fornøyd. Har fryktelig lyst til å dra dit neste år også, det virka sånn på de andre og så :D

 

 

EDIT: Trenger navnet på en sang, det er en remixx-sang som gikk nå og da rundt om på annleggene + at de danset til den i den dansekonkuransen

Jeg savner allerede stemmingen i hallen :<. Men skriv noe av teksten til remixx sangen du :p.

 

 

 

Edit: Sangen heter Kana - Maid.

 

Nei det var ikke den, den remix/trance/techno (?:S) sangen ble spilt mest oppe på scena når de dansa

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...