Makaakaaa Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hææææ? Se i taket. Vanskelig å unngå den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har løpt rundt siden dere kom inn i hallen. Har rukket å spille et par rundet med Civilization, det er alt. Storkoser meg da. Hyggelig å treffe folka på HW-rekka igjen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 beste hadde vært supernintendo^^ <3 Mario Kart 64 er best, ok? Jeg har løpt rundt siden dere kom inn i hallen. Har rukket å spille et par rundet med Civilization, det er alt. Da jeg har spilt Civ4 på lan har vi endt opp med runder som har tatt godt over 24 timer, så du må ha hatt jævla god tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ingenting slår supernintendo^^ hehe nei jeg vet ikke, lenge siden jeg har prøvd på 64 =) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Dæven. Årets burgere smaker ikke på langt nær så godt som fjorårets, og koster en tier mer. En liten avsporing fra Nintendopratet for å informere om tragedien. Lenke til kommentar
safags Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kjipt mistet lvl 55 og haddde gjort neste alle challenges. Så ble cod4 profilen min sletta :/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Dæven. Årets burgere smaker ikke på langt nær så godt som fjorårets, og koster en tier mer. En liten avsporing fra Nintendopratet for å informere om tragedien. Greit, da ditchet vi deg. Off to kebab and glory for oss Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Dæven. Årets burgere smaker ikke på langt nær så godt som fjorårets, og koster en tier mer. En liten avsporing fra Nintendopratet for å informere om tragedien. Greit, da ditchet vi deg. Off to kebab and glory for oss Hvor? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Greit, da ditchet vi deg. Off to kebab and glory for oss Når drar dere for kebab? Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvor mange dør hvis den gigantiske skøyten detter ned? hvis den får bittelitt sving på seg så er det iaff bai bai Sanux sitter så nærme skøyta du kommer utenom i crew sonen =) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ingenting slår supernintendo^^ Gamle DOS-spill er også kos. Noen som har en gammel versjon av Pac-man som jeg kan få? Savner Pac-man. ^^ Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvis noen vil spille generals er det bare å legge meg til på MSN. Generals match er alltid like gøy . Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Generals-match er aldri gøy, RA2 derimot... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 *installere C&C The First Decade* Gjør deg klar til kamp Stressis! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ååå, føler jeg går glipp av så mye her Får holde ut til nesten TG(Hvis det blir no) Hvordan er lanet i forskjell fra sist år? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg synes det har vært mindre av den tåpelige Arne-ropinga. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Syns nesten ikke jeg har hørt noen Arne-rop jeg. De jeg har hørt har bare vært noen puslete greier. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har et par her borte som prøver å starte de, men ender med et par rop så er det over, ikke noe plagsomt, har større problemer med at det ikke er stille når jeg vil sove, ja jeg er sær og sover ved dataen Så planen blir å gjøre det i morgen tidlig da erfaring fra i dag er at det er veldig stille på de tider.... Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 er det noen som spiller sånne spill som Alien vs predator 2 lan og sånn. Og forskjellige starv wars spill. SA-MP lurer jeg også på. Men jeg har jo en del Valve spill da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg