Bakke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor er det ingen som spiller Bf2? Jeg spillte mot boter i stad Kanskje vi burde fyre igang en skikkelig server? Men får ta det i morgen - må sikkert litt tidlig til sengs på grunn av CS compo som begynner tidlig i morgen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 AoC-foredraget var virkelig bra. Fikk enda mer lyst til å spille det nå, selv om jeg allerede har planlagt å kjøpe det en stund. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor er det ingen som spiller Bf2? Jeg spillte mot boter i stad Kanskje vi burde fyre igang en skikkelig server? Men får ta det i morgen - må sikkert litt tidlig til sengs på grunn av CS compo som begynner tidlig i morgen. Jeg vil også spille BF2 Hvis noen har ett eksemplar ekstra så kjøper jeg det Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor er det ingen som spiller Bf2? Jeg spillte mot boter i stad Kanskje vi burde fyre igang en skikkelig server? Men får ta det i morgen - må sikkert litt tidlig til sengs på grunn av CS compo som begynner tidlig i morgen. Det hadde vært flott! Med skikkelig server, mener du å bruke Bf2-serverprogrammet som følger med Bf2? Det er vel bedre enn at en oppretter direkte fra spillmenyen, eller? Har vært litt problemer med å finne hverandre på nettet, jeg finner bla. ikke en fyr på naborekka. Å koble til via IP går bra, men er litt tungvindt i lengden, så en ordentlig fungerende Bf2-server hadde vært konge. Men vi får ta det i morgen, ja Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #9: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Kjøp, salg og bytte skal ikke skje på forumet, men på bruktmarkedet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 20. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 AoC-foredraget var virkelig bra. Fikk enda mer lyst til å spille det nå, selv om jeg allerede har planlagt å kjøpe det en stund. Enig i at det var bra Fikk lyst å kjøpe ny og bedre pc bare for å spille det spillet på max Så så fett ut...! Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fortsatt ingen som vil game CoD4? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor er det ingen som spiller Bf2? Jeg spillte mot boter i stad Kanskje vi burde fyre igang en skikkelig server? Men får ta det i morgen - må sikkert litt tidlig til sengs på grunn av CS compo som begynner tidlig i morgen. Det hadde vært flott! Med skikkelig server, mener du å bruke Bf2-serverprogrammet som følger med Bf2? Det er vel bedre enn at en oppretter direkte fra spillmenyen, eller? Har vært litt problemer med å finne hverandre på nettet, jeg finner bla. ikke en fyr på naborekka. Å koble til via IP går bra, men er litt tungvindt i lengden, så en ordentlig fungerende Bf2-server hadde vært konge. Men vi får ta det i morgen, ja Team Inferno's in! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 God morgen folkens Noen andre som sov i et av soveteltene? Det var kaldt Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ¨Noen som har starta på Puzzle saken på gathering.org? kom til Level 3. men der stoppa oppfinnsomheten og flaksen min Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Flere som er oppe ser jeg ^^ Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har begynt på puzzle jeg og, står fast på level 3 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Uff, har sitti her i fire timer og vurdert hvilket av skjermkortene på netshop standen jeg skal kjøpe På tide og bestemme seg så jeg får gjort noe... Lenke til kommentar
haffi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som har lyst på Mr. Lee kjøttsmak?Edit: Vet ikke pris så dere får komme med bud Sitter på Row 19, Seat 33! 15 kr? jeg er sulten Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Uff, har sitti her i fire timer og vurdert hvilket av skjermkortene på netshop standen jeg skal kjøpe På tide og bestemme seg så jeg får gjort noe... Hvilke to er det du vurderer? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 8800 gt og gts... (begge 512) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Flere som ikke har sovet enda? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg, men tar snart livet av noen skrotinger som spiller fæl musikk (danseband! og mye rare greier) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er våken, men skal prøve å få litt søvn. 2-3 timer ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg