Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen som spiller Bf2? :(

Jeg spillte mot boter i stad :p

Kanskje vi burde fyre igang en skikkelig server? Men får ta det i morgen - må sikkert litt tidlig til sengs på grunn av CS compo som begynner tidlig i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje vi burde fyre igang en skikkelig server? Men får ta det i morgen - må sikkert litt tidlig til sengs på grunn av CS compo som begynner tidlig i morgen.

Jeg vil også spille BF2

Hvis noen har ett eksemplar ekstra så kjøper jeg det :)

Lenke til kommentar

Det hadde vært flott!

Med skikkelig server, mener du å bruke Bf2-serverprogrammet som følger med Bf2? Det er vel bedre enn at en oppretter direkte fra spillmenyen, eller?

Har vært litt problemer med å finne hverandre på nettet, jeg finner bla. ikke en fyr på naborekka. Å koble til via IP går bra, men er litt tungvindt i lengden, så en ordentlig fungerende Bf2-server hadde vært konge.

Men vi får ta det i morgen, ja ;)

Lenke til kommentar

Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #9:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Kjøp, salg og bytte skal ikke skje på forumet, men på bruktmarkedet.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
AoC-foredraget var virkelig bra. Fikk enda mer lyst til å spille det nå, selv om jeg allerede har planlagt å kjøpe det en stund.

Enig i at det var bra ;)

Fikk lyst å kjøpe ny og bedre pc bare for å spille det spillet på max :D:p Så så fett ut...!

Lenke til kommentar

Det hadde vært flott!

Med skikkelig server, mener du å bruke Bf2-serverprogrammet som følger med Bf2? Det er vel bedre enn at en oppretter direkte fra spillmenyen, eller?

Har vært litt problemer med å finne hverandre på nettet, jeg finner bla. ikke en fyr på naborekka. Å koble til via IP går bra, men er litt tungvindt i lengden, så en ordentlig fungerende Bf2-server hadde vært konge.

Men vi får ta det i morgen, ja ;)

Team Inferno's in! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...