ThKarlsen Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Du er nok ikke den eneste nei Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg er enig. Skjønner ikke hvorfor 7rym skulle bruke så lang tid på å presentere alle. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Noen som har lyst på Mr. Lee kjøttsmak? Edit: Vet ikke pris så dere får komme med bud Sitter på Row 19, Seat 33! Endret 19. mars 2008 av XitereX Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg er enig. Skjønner ikke hvorfor 7rym skulle bruke så lang tid på å presentere alle. Jepp, det var rett og slett kjedelig. Og det emo greiene etterpå var heller ikke noe særlig appetittelig. Og hvorfor spilte de H-blocks - The power så sinnsykt lavt? Den dundrer jo faen meg ribbeina ut av folk hvis de drar på litt, og det er herlig Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Faen, jeg hadde en helt herlig start på tg men så plutselig kommer det den gauderen med DET STØRSTE anlegget å setter på den sykeste og dårligste musikken evah!!!! Hvilken rad sitter du på? Sikkert de samme som sitter ved siden av meg. Satan som dei justerte volume mellom maks og ingenting. *Her er vi*. Men har heldigvis roet seg litt... Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg synes det var nærmest ubehaglig å se på alle nålene bli stukket inn Og det ble kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg synes det var nærmest ubehaglig å se på alle nålene bli stukket inn Og det ble kjedelig i lengden. Enig Ble veldig slik at det var sånn; vil dere se mer?! .. ja da viser vi dere mer. Så etter at det ble ferdig, så spurte de på nytt om vi ville se mer. Gikk etterhvert. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har lyst på Mr. Lee kjøttsmak?Edit: Vet ikke pris så dere får komme med bud Jeg gir deg en femmer Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har lyst på Mr. Lee kjøttsmak?Edit: Vet ikke pris så dere får komme med bud Jeg gir deg en femmer Visst du kjøper alle skal du få de for 25 Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 det var kjedelig show av 7rym. håpe AoC blir bedere nå om 5 min Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har lyst på Mr. Lee kjøttsmak?Edit: Vet ikke pris så dere får komme med bud Jeg gir deg en femmer Visst du kjøper alle skal du få de for 25 Er jo greit å fortelle hvor mange du har da isåfall Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Har sagt jeg har tre, tidligere Men skal se på AoC på scena nå så kommer tilbake snart! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Har hittil hatt dårlig lykke med å selge det jeg skulle solgt på #tg.salg, og jeg må få tjent inn litt penger til i morra, for da er det en som skal selge noe jeg trenger veldig mye! Så, er det noen entusiaster som har lyst på noe av dette: ( ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vannkjøling: AC "aquastream" vannpumpe, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...I&mcat=c267 kontrolleenhet som monteres i 3½ brønn følger med MIST vanntank, Plexi, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...2&mcat=c267 MIST radiator, Extreme, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...0&mcat=c265 Dette kommer på 1650 kr nytt, er kun testet. Selges for 900 kr. Saitek P990 Dual Analog Pad, 150 kr. Creative 2.1 PC høytallere, 300 kr. Harddisk, 80GB IDE. Bud. CD-Leser IDE. Bud. 300W strømforsyning. Bud. Fujitsu Simens tastatur. Bud. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Må ein kjøpe vannkjølingsutstyret komplett eller? Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor er det ingen som spiller Bf2? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Noen som har tips til et bra headset som selges her på TG? Må nesten kjøpe meg et nytt åss.. Endret 20. mars 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Age of Conan fremvisning Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor er det ingen som spiller Bf2? Jeg spillte mot boter i stad Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Omg! Har et grimt problem med DC++. Jeg får kobla til og slikt, men når jeg prøver å laste ned filer vil de rett og slett ikke laste ned. Brannmuren er av, og jeg har til og med helt like instillinger på DC++ som karen ved siden av meg har, som FÅR lasta ned filer. Trenger kloke ord ! : ( Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Har sagt jeg har tre, tidligere Men skal se på AoC på scena nå så kommer tilbake snart! Selger du dem enda? En kompis vil kjøpe dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg