Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Da har jeg nesten fått skrudd på hjul på hylla mi, er bare det at jeg har fått en jævelig stor vannblemme midt i hånda :p

Få ta å skru på siste hjulet nå. = ) Tenker jeg kommer med et bilde av hylla som tralle litt senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg nesten fått skrudd på hjul på hylla mi, er bare det at jeg har fått en jævelig stor vannblemme midt i hånda :p

Få ta å skru på siste hjulet nå. = ) Tenker jeg kommer med et bilde av hylla som tralle litt senere.

Gjorde dette for omtrent 10 minutter siden selv :) Uten vannblemme da heldigvis..

Lenke til kommentar

Fyr en nål inn i vannblemmen. Funker alltid (Y)

Lenke til kommentar

Fyr en nål inn i vannblemmen. Funker alltid (Y)

ta nålen inn i huden også opp i vannblemma. det er bedere

Lenke til kommentar

Noen som vet om Elkjøp i Hamar har flere PGR4 til 199 kr? :p

Ble digg med det "Roof cammet", fordi der ser man nesten rett ned på der jeg skal sitte! :D

post-69613-1205847170_thumb.jpg

Bare synd at cammet får sånn forstyrrelse hele tiden :\ Håper det blir fikset :D

Hvis noen vil vite hvor jeg sitter, så søk på "iBrick" på seat map. Seat 39 Row 19.

Jeg og et par kompiser skal ha det litt morsomt i påska, for vi har kalt oss Team:Kazakhstan. Vi skal bruke Kazakhstan t-shirts, vi skal ha Team:Kazakhstan bakgrunner på pcene, vi skal kalle oss det på iRC osv, og vi skal få folk rundt oss til å spille av Borat sanger! :D (Kompis av meg har alle sangene på pcen, så vi skal sende det til folk med skikkelig anlegg, så kan de spille for oss, iom at vi ikke har anlegg :p)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

kazak.jpg

TEAMKAZAKHSTAN.jpg

Lenke til kommentar
har akkuratt samme type hjul ; D det funker fett da :)

Og var nede ved skipet og tok ett bilde nå.. bare for å vise dere som ikke bor så nærme hvordan det ser ut :)

Tatt fra fugletårnet garantert :p

Fått på alle hjula nå. Bilde kommer i kveld da alt er pakket.

Lenke til kommentar

Ble digg med det "Roof cammet", fordi der ser man nesten rett ned på der jeg skal sitte! :D

Bare synd at cammet får sånn forstyrrelse hele tiden :\ Håper det blir fikset :D

Hvis noen vil vite hvor jeg sitter, så søk på "iBrick" på seat map. Seat 39 Row 19.

Jeg og et par kompiser skal ha det litt morsomt i påska, for vi har kalt oss Team:Kazakhstan. Vi skal bruke Kazakhstan t-shirts, vi skal ha Team:Kazakhstan bakgrunner på pcene, vi skal kalle oss det på iRC osv, og vi skal få folk rundt oss til å spille av Borat sanger! :D (Kompis av meg har alle sangene på pcen, så vi skal sende det til folk med skikkelig anlegg, så kan de spille for oss, iom at vi ikke har anlegg :p)

kazak.jpg

TEAMKAZAKHSTAN.jpg

Det cam-et ser jo rett ned på så å si alle i hallen :tease:

Begynner virkelig å glede meg til TG nå :)

Reiser med buss i kveld kl. 9, og er vel på Hamar 04:55. Blir en lang natt.

Lenke til kommentar

kazak.jpg

TEAMKAZAKHSTAN.jpg

Hahaha,morsomt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...