aGal Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da har jeg nesten fått skrudd på hjul på hylla mi, er bare det at jeg har fått en jævelig stor vannblemme midt i hånda Få ta å skru på siste hjulet nå. = ) Tenker jeg kommer med et bilde av hylla som tralle litt senere. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Da har jeg nesten fått skrudd på hjul på hylla mi, er bare det at jeg har fått en jævelig stor vannblemme midt i hånda Få ta å skru på siste hjulet nå. = ) Tenker jeg kommer med et bilde av hylla som tralle litt senere. Gjorde dette for omtrent 10 minutter siden selv Uten vannblemme da heldigvis.. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da har jeg nesten fått skrudd på hjul på hylla mi, er bare det at jeg har fått en jævelig stor vannblemme midt i hånda Få ta å skru på siste hjulet nå. = ) Tenker jeg kommer med et bilde av hylla som tralle litt senere. Fyr en nål inn i vannblemmen. Funker alltid (Y) Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da har jeg nesten fått skrudd på hjul på hylla mi, er bare det at jeg har fått en jævelig stor vannblemme midt i hånda Få ta å skru på siste hjulet nå. = ) Tenker jeg kommer med et bilde av hylla som tralle litt senere. Fyr en nål inn i vannblemmen. Funker alltid (Y) ta nålen inn i huden også opp i vannblemma. det er bedere Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Age of conan på tg ahh, digg gleder meg Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet om Elkjøp i Hamar har flere PGR4 til 199 kr? Ble digg med det "Roof cammet", fordi der ser man nesten rett ned på der jeg skal sitte! Bare synd at cammet får sånn forstyrrelse hele tiden :\ Håper det blir fikset Hvis noen vil vite hvor jeg sitter, så søk på "iBrick" på seat map. Seat 39 Row 19. Jeg og et par kompiser skal ha det litt morsomt i påska, for vi har kalt oss Team:Kazakhstan. Vi skal bruke Kazakhstan t-shirts, vi skal ha Team:Kazakhstan bakgrunner på pcene, vi skal kalle oss det på iRC osv, og vi skal få folk rundt oss til å spille av Borat sanger! (Kompis av meg har alle sangene på pcen, så vi skal sende det til folk med skikkelig anlegg, så kan de spille for oss, iom at vi ikke har anlegg ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hva er egentlig snittalderen på TG-deltakere? Noen lan så er det mange smårollinger (14-16) Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tenker det er i mellom 17-19. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Blir litt vel lettere å trille hylla inn i skipet i år. I fjor løftet vi faktisk hele veien inn til plassen. (59kr @ clas) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dere er syke i hodet D= Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Scotty, hvor tunge er egentlig de hyllene? Ser ikke ut til at det er noe problem å bære de der 2 mann pr. hylle? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Scotty, hvor tunge er egentlig de hyllene? Ser ikke ut til at det er noe problem å bære de der 2 mann pr. hylle? 2 mann pr hylle er for lite Trenger 3-4 stykker. Er mye tyngre enn det bildene viser. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 har akkuratt samme type hjul ; D det funker fett da Og var nede ved skipet og tok ett bilde nå.. bare for å vise dere som ikke bor så nærme hvordan det ser ut Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) oi ny første side på gathering.org og søke funksjon er kommet Endret 18. mars 2008 av Exentler Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Litt rart å tenke på at det er akkuratt samme føre som det var i fjor, men da var påsken 1 måned seinere. Husker det var litt snø her og der, men det var tørt på asfalten osv. Ser ut til at jeg kan skate til byen i år også Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gleder meg som en liten unge til imorgen. Aldri vært på TG før, men det ser helt utrolig ut etter hva andre har fortalt, og filmene som har blitt vist. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 har akkuratt samme type hjul ; D det funker fett da Og var nede ved skipet og tok ett bilde nå.. bare for å vise dere som ikke bor så nærme hvordan det ser ut Tatt fra fugletårnet garantert Fått på alle hjula nå. Bilde kommer i kveld da alt er pakket. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet om Elkjøp i Hamar har flere PGR4 til 199 kr? Ble digg med det "Roof cammet", fordi der ser man nesten rett ned på der jeg skal sitte! Bare synd at cammet får sånn forstyrrelse hele tiden :\ Håper det blir fikset Hvis noen vil vite hvor jeg sitter, så søk på "iBrick" på seat map. Seat 39 Row 19. Jeg og et par kompiser skal ha det litt morsomt i påska, for vi har kalt oss Team:Kazakhstan. Vi skal bruke Kazakhstan t-shirts, vi skal ha Team:Kazakhstan bakgrunner på pcene, vi skal kalle oss det på iRC osv, og vi skal få folk rundt oss til å spille av Borat sanger! (Kompis av meg har alle sangene på pcen, så vi skal sende det til folk med skikkelig anlegg, så kan de spille for oss, iom at vi ikke har anlegg ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det cam-et ser jo rett ned på så å si alle i hallen Begynner virkelig å glede meg til TG nå Reiser med buss i kveld kl. 9, og er vel på Hamar 04:55. Blir en lang natt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Det cam-et ser jo rett ned på så å si alle i hallen Eller halvparten? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet om Elkjøp i Hamar har flere PGR4 til 199 kr? Ble digg med det "Roof cammet", fordi der ser man nesten rett ned på der jeg skal sitte! Bare synd at cammet får sånn forstyrrelse hele tiden :\ Håper det blir fikset Hvis noen vil vite hvor jeg sitter, så søk på "iBrick" på seat map. Seat 39 Row 19. Jeg og et par kompiser skal ha det litt morsomt i påska, for vi har kalt oss Team:Kazakhstan. Vi skal bruke Kazakhstan t-shirts, vi skal ha Team:Kazakhstan bakgrunner på pcene, vi skal kalle oss det på iRC osv, og vi skal få folk rundt oss til å spille av Borat sanger! (Kompis av meg har alle sangene på pcen, så vi skal sende det til folk med skikkelig anlegg, så kan de spille for oss, iom at vi ikke har anlegg ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hahaha,morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg