Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager dersom noen har stilt dette spørsmålet tidligere, men hvordan er føret på Hamar i morgen tidlig?

Skal ta toget fra Trondheim og lurer på om jeg bør bruke joggesko eller vintersko. Jeg er i Hamar ca ti over fem så dersom det er snø vil jeg slippe å stå i joggesko...

Det er ikke veldig mye snø akkurat i Hamar nå, så vintersko tror jeg ikke du trenger. Hvis du vil være helt sikker på at du ikke blir kald på beinene, så kanskje, men jeg velger helt klart vanlig fritids skotøy.

Lenke til kommentar

Har brukt joggesko hele vinteren jeg. Det har jo gått kjempefint :p

Men kan jo stikke ned til skipet etterpå og ta ett bilde.. er litt morsomt å se skipet en dag før det starter, for det ser helt dødt ut... Mens 24timer senere er det stappa liksom :)

Lenke til kommentar
Har brukt joggesko hele vinteren jeg. Det har jo gått kjempefint :p

Men kan jo stikke ned til skipet etterpå og ta ett bilde.. er litt morsomt å se skipet en dag før det starter, for det ser helt dødt ut... Mens 24timer senere er det stappa liksom :)

Stemmmer Karlsen ;) Stille før stormen! Du skal på TG?

Lenke til kommentar
Beklager dersom noen har stilt dette spørsmålet tidligere, men hvordan er føret på Hamar i morgen tidlig?

Skal ta toget fra Trondheim og lurer på om jeg bør bruke joggesko eller vintersko. Jeg er i Hamar ca ti over fem så dersom det er snø vil jeg slippe å stå i joggesko...

Det er ikke veldig mye snø akkurat i Hamar nå, så vintersko tror jeg ikke du trenger. Hvis du vil være helt sikker på at du ikke blir kald på beinene, så kanskje, men jeg velger helt klart vanlig fritids skotøy.

Takk for svar, da blir det joggesko på meg.

Er det forresten en plass å være i fire timer før Skipet åpner? Eller kommer vi til å "henge" på togstasjonen til vi stiller oss i kø?

Lenke til kommentar
Hva slags dagligvare butikker er det på Hamar?

Min snille stemor tok meg med i butikken i dag og det ble kjøpt inn mat og slikt, men mangler drikke, snus og snop så tenkte jeg skulle tråle noen tilbudskataloger ettersom hvilke butikk-kjeder det er der :p

Ligger en link i førstepost om butikker :)

Lenke til kommentar
Hvor mye penger burde man ha med seg? Da tenker jeg kun på penger til mat og drikke.

Veldig opp og ned. Best å ha med kredittkort med litt ekstra på.

Tipper jeg har med 1000kr, bare liggende i tilfelle. Bruker ellers kort.

noen som vet om det blir vannkokere og microbølgeovner på TG som de siste årene?

Ja det er det.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Har med meg ca 4k, men har bestilt en 750GB HD, lydkort og headset, så har jeg 1k igjen til mat og tull ;)

oh, and btw:

TGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTG

Endret av Hawtz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...