2bb1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dere som ikke får til cam, har dere prøvd 3mbit-greia? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Beklager dersom noen har stilt dette spørsmålet tidligere, men hvordan er føret på Hamar i morgen tidlig?Skal ta toget fra Trondheim og lurer på om jeg bør bruke joggesko eller vintersko. Jeg er i Hamar ca ti over fem så dersom det er snø vil jeg slippe å stå i joggesko... Det er ikke veldig mye snø akkurat i Hamar nå, så vintersko tror jeg ikke du trenger. Hvis du vil være helt sikker på at du ikke blir kald på beinene, så kanskje, men jeg velger helt klart vanlig fritids skotøy. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har brukt joggesko hele vinteren jeg. Det har jo gått kjempefint Men kan jo stikke ned til skipet etterpå og ta ett bilde.. er litt morsomt å se skipet en dag før det starter, for det ser helt dødt ut... Mens 24timer senere er det stappa liksom Lenke til kommentar
tripisis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som har en lcd skjerm som en kompis av meg kan låne på tg? trenger svar fort som f, mail meg på kong_willy at hotmail dot com Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har brukt joggesko hele vinteren jeg. Det har jo gått kjempefint Men kan jo stikke ned til skipet etterpå og ta ett bilde.. er litt morsomt å se skipet en dag før det starter, for det ser helt dødt ut... Mens 24timer senere er det stappa liksom Stemmmer Karlsen Stille før stormen! Du skal på TG? Lenke til kommentar
krognar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Beklager dersom noen har stilt dette spørsmålet tidligere, men hvordan er føret på Hamar i morgen tidlig?Skal ta toget fra Trondheim og lurer på om jeg bør bruke joggesko eller vintersko. Jeg er i Hamar ca ti over fem så dersom det er snø vil jeg slippe å stå i joggesko... Det er ikke veldig mye snø akkurat i Hamar nå, så vintersko tror jeg ikke du trenger. Hvis du vil være helt sikker på at du ikke blir kald på beinene, så kanskje, men jeg velger helt klart vanlig fritids skotøy. Takk for svar, da blir det joggesko på meg. Er det forresten en plass å være i fire timer før Skipet åpner? Eller kommer vi til å "henge" på togstasjonen til vi stiller oss i kø? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hva slags dagligvare butikker er det på Hamar? Min snille stemor tok meg med i butikken i dag og det ble kjøpt inn mat og slikt, men mangler drikke, snus og snop så tenkte jeg skulle tråle noen tilbudskataloger ettersom hvilke butikk-kjeder det er der Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hva slags dagligvare butikker er det på Hamar?Min snille stemor tok meg med i butikken i dag og det ble kjøpt inn mat og slikt, men mangler drikke, snus og snop så tenkte jeg skulle tråle noen tilbudskataloger ettersom hvilke butikk-kjeder det er der Ligger en link i førstepost om butikker Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bra jeg er langtenkt i dag, første post sjekkes neste gang jeg skal spørre om noe Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvor mye penger burde man ha med seg? Da tenker jeg kun på penger til mat og drikke. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Teit dobbel post, men kan svare, jeg har med 3k, men skal kjøpe et skjermkort der, tipper 1k til mat holder så utover det må det bli til diverse ting du eventuelt finner på å kjøpe. Mine tanker og mine meninger... Endret 18. mars 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
ZoyZat Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 noen som vet om det blir vannkokere og microbølgeovner på TG som de siste årene? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hvor mye penger burde man ha med seg? Da tenker jeg kun på penger til mat og drikke. Veldig opp og ned. Best å ha med kredittkort med litt ekstra på. Tipper jeg har med 1000kr, bare liggende i tilfelle. Bruker ellers kort. noen som vet om det blir vannkokere og microbølgeovner på TG som de siste årene? Ja det er det. Endret 18. mars 2008 av Scotty Lenke til kommentar
psyches Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Alle butikkene tilgjengelige Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kan godt hende jeg er blind, men hvor er vikingskipet forhold til kartet? Det kartet skal skrives ut Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 3mbit versjonen ser ut til å funke. Men synd HD streamen ikke funket. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Kan godt hende jeg er blind, men hvor er vikingskipet forhold til kartet? Det kartet skal skrives ut Til høyre, inntil vannet Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jepp, da er det konstatert, jeg er blind Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Har med meg ca 4k, men har bestilt en 750GB HD, lydkort og headset, så har jeg 1k igjen til mat og tull oh, and btw: TGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTGTG Endret 18. mars 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg