2bb1 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ok, ja noe annet ville vært rart. Det ordner seg nok uansett Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Scotty. Du har glemt å linke til OC-rekke tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=844298&hl= Og: 1. Ja jeg skal på TG 2. Jeg har bursag på TG Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Folk må bekrefte om vikingskipet hotell har den deilige taco búffeten fortsatt! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bare jeg som skal handle mat/godteri på TG? Noen som vet om Vikinskipet Hotel har sånn Taco buffét i år også? Var kjempe godt i fjor hvertfall Noen andre steder dere har å anbefale å spise i løpet av TG? Testet en pizza sjappe litt inn i byen der for et par år siden, var helt greit. "Pizzanini" ikke så langt unna Peppes. Veldig god pizza, og lite folk. Litt dyrere enn "spis så mye du vil for 100" , men helt verdt penga. Pluss at det blir litt billigere hvis flere spleiser. Tror vi kommer til å satse på Dolly Dimples dette året også, var veldig lite folk der i fjor (les: ingen!). Gikk byen rundt siden alle stedene var stappfulle.. Late folk som spiser kortest mulig fra skipet Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 GLEDER MEG :D Våknet 7 fordi jeg gleder meg sånn!! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Vil de anbefale meg å først registrere meg, så gå å hente tinga mine? Eller kan/burde eg ta med noko inn når eg registerar meg og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Vil de anbefale meg å først registrere meg, så gå å hente tinga mine? Eller kan/burde eg ta med noko inn når eg registerar meg og. Ikke ta med deg noe annet enn legitimasjon og billett/PTN-kort. Det er ikke lagt opp til at man skal bære inn når man henter billettbåndet. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ok, takk for hjelp. Reiser austover i ettermiddag Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Til de som ikke har merket det, så har det kommet et webcam i taket på vikingskipet også. http://webcam.tg08.gathering.org/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Takk for tips, Scotty. Dumper de statiske bildene på denne også nå (: Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Kult med kamera i taket. Må printe ut pakkelista til Scotty å starte med pakkinga nå. Drar kl. 17 i dag og sover hos en tante til kameraten min som jeg drar med. Gleder meg Endret 18. mars 2008 av bokhylle Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Webcamen til TG frys etter nokon sekundar. Er det fordi eg har for dårleg linje? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nokon som veit kva annlegg (lyd) som blir brukt på scena? Heilt sjukt vertfall Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sier det her om dere vet noen som vil ha: 2 TG BILLETTER TIL SALGS! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Sier det her om dere vet noen som vil ha: 2 TG BILLETTER TIL SALGS! Snakk om siste liten.. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Bare jeg som skal handle mat/godteri på TG? poenget med å kjøpe før på lidl er at dettte: Men det som er viktig: Jeg har nå vært på Lidl. Der det godteri(Candy King) til 50 kr/kg. og COCA COLA(Orginal) 4 pk. til 30 kr. Jeg var på Gulskogen i Drammen. Endret 18. mars 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Finnes det et program/måte å gå gjennom en mappe for å finne korrupte filer? Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det bare jeg som ikke får inn bilde fra webcam? Åpner i VLC så er bare alt svart og ingenting sjer. Lenke til kommentar
krognar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Beklager dersom noen har stilt dette spørsmålet tidligere, men hvordan er føret på Hamar i morgen tidlig? Skal ta toget fra Trondheim og lurer på om jeg bør bruke joggesko eller vintersko. Jeg er i Hamar ca ti over fem så dersom det er snø vil jeg slippe å stå i joggesko... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det bare jeg som ikke får inn bilde fra webcam? Åpner i VLC så er bare alt svart og ingenting sjer. Samme skjer her =/ Er det noe problem å komme til TG litt senere som 17.00 tiden? Skal reise med en kompis som skal hente en fyr som kommer med flyet så kommer litt sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg