Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som skal handle mat/godteri på TG? :p

Noen som vet om Vikinskipet Hotel har sånn Taco buffét i år også? :D Var kjempe godt i fjor hvertfall :) Noen andre steder dere har å anbefale å spise i løpet av TG? Testet en pizza sjappe litt inn i byen der for et par år siden, var helt greit.

"Pizzanini" ikke så langt unna Peppes. Veldig god pizza, og lite folk. Litt dyrere enn "spis så mye du vil for 100" , men helt verdt penga. Pluss at det blir litt billigere hvis flere spleiser.

Tror vi kommer til å satse på Dolly Dimples dette året også, var veldig lite folk der i fjor (les: ingen!). Gikk byen rundt siden alle stedene var stappfulle.. Late folk som spiser kortest mulig fra skipet :p

Lenke til kommentar
Vil de anbefale meg å først registrere meg, så gå å hente tinga mine? Eller kan/burde eg ta med noko inn når eg registerar meg og.

Ikke ta med deg noe annet enn legitimasjon og billett/PTN-kort. Det er ikke lagt opp til at man skal bære inn når man henter billettbåndet.

Lenke til kommentar
Bare jeg som skal handle mat/godteri på TG? :p

poenget med å kjøpe før på lidl er at dettte:

Men det som er viktig: Jeg har nå vært på Lidl. Der det godteri(Candy King) til 50 kr/kg. og COCA COLA(Orginal) 4 pk. til 30 kr.

Jeg var på Gulskogen i Drammen.

Endret av Exentler
Lenke til kommentar

Beklager dersom noen har stilt dette spørsmålet tidligere, men hvordan er føret på Hamar i morgen tidlig?

Skal ta toget fra Trondheim og lurer på om jeg bør bruke joggesko eller vintersko. Jeg er i Hamar ca ti over fem så dersom det er snø vil jeg slippe å stå i joggesko...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke får inn bilde fra webcam? Åpner i VLC så er bare alt svart og ingenting sjer. :ermm:

Samme skjer her =/

Er det noe problem å komme til TG litt senere som 17.00 tiden? Skal reise med en kompis som skal hente en fyr som kommer med flyet så kommer litt sent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...