ThKarlsen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Altså , man bygger en liten hylle på den plassen man har (80x80 ? :S ) så man kan stable ting i høyden istedenfor Også kalt en Spacesaver (Plass-sparer direkte oversatt ).. Altså , man sparer plass noen bilder av såkalte spacesavere : Endret 23. september 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bilde nr.2 fikk meg til å glede meg som en unge! Kan hende jeg bygger noe lignende selv.. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ikke bilde nr.1 der min fine spacesaver er? : ( neida Men ja, gleder meg jeg også Endret 23. september 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke bilde nr.1 der min fine spacesaver er? : ( neida Men ja, gleder meg jeg også 9560281[/snapback] Var det du som bygget hylla på første bilde? Lenke til kommentar
saxin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er generelt lite stjeling på TG. Men det skjer av og til. Det er som oftest ting som ligger lett tilgjengelig og som er lett å ta med seg. Ting som mobil, musematter og andre småting. Har du planer om å ta med deg laptop, kjøp deg en lås til den for sikkerhetskyld. Når du ankommer så er det best å slå av en prat med naboen, slik at dere kan hjelpe hverandre med å passe på utstyret Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er mennesker på TG, derfor er det også tyveri. Det er ikke et spesielt lite problem. Ikke sett din lit til naboen, han har ingen mindre grunn til å gå bak ryggen din fordi du har sagt hei. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Det er generelt lite stjeling på TG. Men det skjer av og til. Det er som oftest ting som ligger lett tilgjengelig og som er lett å ta med seg. Ting som mobil, musematter og andre småting. Har du planer om å ta med deg laptop, kjøp deg en lås til den for sikkerhetskyld. Når du ankommer så er det best å slå av en prat med naboen, slik at dere kan hjelpe hverandre med å passe på utstyret 9560455[/snapback] Gjemmer alt oppe utenom skjerm hver gang jeg skal sove, funker alltid fett. Eventuelt når jeg sover på tastaturet Endret 24. september 2007 av qeamer Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 En kompis av meg ble frastjålet lommeboka med 800kr. han ahdde den i lomma inni soveposen mens han sov. Han måtte derfor låne penger av oss andre for å ha råd til mat resten av TG. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 En kompis av meg ble frastjålet lommeboka med 800kr. han ahdde den i lomma inni soveposen mens han sov. Han måtte derfor låne penger av oss andre for å ha råd til mat resten av TG. 9561184[/snapback] Tviler stert på at noen har sneket seg inn i soveposen hans. Men det er godt mulig noen tok den før han sovnet.. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Det hørtes veldig tvilsomt ut ja Mange som surrer rundt etter noen døgn med lite søvn, sikkert lagt den igjen et sted. Endret 24. september 2007 av saXin Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det hørtes veldig tvilsomt ut ja Mange som surrer rundt etter noen døgn med lite søvn, sikkert lagt den igjen et sted. 9561236[/snapback] Men så lenge det ikke er stasjonære pc`er som forsvinner så ser det jo veldig bra ut. Det er jo altids folk som stjeler, det vet vi jo godt.. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke bilde nr.1 der min fine spacesaver er? : (neida Men ja, gleder meg jeg også 9560281[/snapback] Var det du som bygget hylla på første bilde?9560323[/snapback] jepp:)ikke så fancy, men det funker.. og venner av meg som bygget den andre.. litt mere fancy med neon og vifter Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke bilde nr.1 der min fine spacesaver er? : (neida Men ja, gleder meg jeg også 9560281[/snapback] Var det du som bygget hylla på første bilde?9560323[/snapback] jepp:)ikke så fancy, men det funker.. og venner av meg som bygget den andre.. litt mere fancy med neon og vifter 9561597[/snapback] Hehe, grei nokk..Men du kunne ha fått til noe som var litt bedre Prøve på ny hylle til påska eller? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jepp, skal bygge en ny en nå til påske og da skal det nok bli bedre ja Lenke til kommentar
Nextbase Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 digga den dere med noen lys osv:P.. noen som kan forklare meg hvordan man får de neon lysa til? jeg fatter vis de er kobla i PC-en, men finnes det noe anna løsning??.. btw, ikke helt trykt og ha med ekstern hardsik?. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 digga den dere med noen lys osv:P.. noen som kan forklare meg hvordan man får de neon lysa til? jeg fatter vis de er kobla i PC-en, men finnes det noe anna løsning??.. btw, ikke helt trykt og ha med ekstern hardsik?. 9562937[/snapback] Det er trygt og ha med alt, men ting må passes på Men du slipper og såve sammen med utstyret ditt Ha med deg en bag du kan legge utstyret du er redd for i, så du har kontroll på det når du sover Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 digga den dere med noen lys osv:P.. noen som kan forklare meg hvordan man får de neon lysa til? jeg fatter vis de er kobla i PC-en, men finnes det noe anna løsning??.. btw, ikke helt trykt og ha med ekstern hardsik?. 9562937[/snapback] Man tar en gammel strømforsyning man har, og bruker den:) der kan det kobles på alt fra vifter til lys.. hva en man måtte ønske Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Genialt! Da har jeg sjansen til å pimpe en gammel compac på 165W da. Lenke til kommentar
Nextbase Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 nice..har faktsik en gammel strømforsyning:P den skal tas i bruk og kobles en del til:P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synes helt ærlig ikke noe om masse neoenlys. Kameraten min som satt ved siden av med hadde vek den drøyeste singelhylla i år. Ble sliten av å sitte med alle de lysene i øyekroken hele tiden. Han brukte halve TG på å sette opp alt sammen og resten på å pakke det ned igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg