Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er generelt lite stjeling på TG. Men det skjer av og til. Det er som oftest ting som ligger lett tilgjengelig og som er lett å ta med seg. Ting som mobil, musematter og andre småting. Har du planer om å ta med deg laptop, kjøp deg en lås til den for sikkerhetskyld. Når du ankommer så er det best å slå av en prat med naboen, slik at dere kan hjelpe hverandre med å passe på utstyret :)

Lenke til kommentar
Det er generelt lite stjeling på TG. Men det skjer av og til. Det er som oftest ting som ligger lett tilgjengelig og som er lett å ta med seg. Ting som mobil, musematter og andre småting. Har du planer om å ta med deg laptop, kjøp deg en lås til den for sikkerhetskyld. Når du ankommer så er det best å slå av en prat med naboen, slik at dere kan hjelpe hverandre med å passe på utstyret :)

9560455[/snapback]

 

Gjemmer alt oppe utenom skjerm hver gang jeg skal sove, funker alltid fett.

Eventuelt når jeg sover på tastaturet :p

Endret av qeamer
Lenke til kommentar

 

 

Ikke bilde nr.1 der min fine spacesaver er? : (

neida inv_biggrin.gif Men ja, gleder meg jeg også smile.gif

9560281[/snapback]


Var det du som bygget hylla på første bilde?

9560323[/snapback]




jepp:)

ikke så fancy, men det funker.. og venner av meg som bygget den andre.. litt mere fancy med neon og vifter tongue.gif

9561597[/snapback]


Hehe, grei nokk..
Men du kunne ha fått til noe som var litt bedre wink.gif

Prøve på ny hylle til påska eller? inv_biggrin.gif
Lenke til kommentar
digga den dere med noen lys osv:P..

noen som kan forklare meg hvordan man får de neon lysa til? jeg fatter vis de er kobla i PC-en, men finnes det noe anna løsning??..

 

btw, ikke helt trykt og ha med ekstern hardsik?.

9562937[/snapback]

Det er trygt og ha med alt, men ting må passes på ;)

Men du slipper og såve sammen med utstyret ditt :D

 

Ha med deg en bag du kan legge utstyret du er redd for i, så du har kontroll på det når du sover ;)

Lenke til kommentar
digga den dere med noen lys osv:P..

noen som kan forklare meg hvordan man får de neon lysa til? jeg fatter vis de er kobla i PC-en, men finnes det noe anna løsning??..

 

btw, ikke helt trykt og ha med ekstern hardsik?.

9562937[/snapback]

 

 

Man tar en gammel strømforsyning man har, og bruker den:) der kan det kobles på alt fra vifter til lys.. hva en man måtte ønske :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...