Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men det suger litt vis andre kan bruke dine sove ting vis du ikke fjærner de ?

pluss sovepose/ dyne blir det slit og fjærne det vær gang..ved mindre vi sitter helt på enden..in mot vegen da

har bare sett bilder, så dette er noe jeg tror:P.

9632625[/snapback]

 

Andre har lov til å bruke ditt soveutstyr, men det skjer ikke altfor ofte. Kan ikke huske at det har skjedd med hverken meg eller noen av kameratene mine. Om du finner noen som har lagt seg på din madrass er det bare å dytte dem bort.

9633006[/snapback]

 

Samtidig skal man ta med seg soveutstyret sitt når man ikke sover. Er få nok soveplasser der som det er, så er ikke noe særlig å "holde av" soveplasser med madrass.

Lenke til kommentar
Hva skal man egentlig med disse hyllene da? Er det ikke plass på de bordene som er der?

9635108[/snapback]

80x60 med skjerm, kabinett, tastatur, mus.. så er det fullt. Man har gjerne

endel ting ekstra som ville vært greit å få plass til et sted. F.eks mat/drikke/klær osv..

 

Med hylle så blir ting mye lettere, og man får fin og "romslig" plass.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

blir ikke dette litt mye penger for en 13-14 åring? hvis jeg får billeten må jeg alikevel skaffe en del pluss noen LAN spill som CS og DOD. tenker jeg kommer til og skaffe meg HALF LIFE også.

 

Og med transport. Ossen skal jeg få bert alt sammen uten at jeg eier en egen bil?

 

Trenger litt svar, vet at en kompis har bestemt seg for og dra på TG en gang, kansje TG 09 og han er på samme alder. Jeg har jo bærbar så LUCKY ME:)

Lenke til kommentar

scotty, jeg og kompisen min har laptoper. så hadde du goddet og lagd en liten tegning av

av en hylle der det er plass til 2 laptoper.pluss at vi skal ha med en 17 tommer skjerm(flat) og ps2 er planenen. så vis du hadde goddet og lagd en liten vising på en bra hylle til dette så hadde det vært supert.

 

tenkte faktsik og lage en liten rull gadin:P slik at alle tinga som er ved datan ikke blir like synlig når du evntuelt sover..

Lenke til kommentar
blir ikke dette litt mye penger for en 13-14 åring? hvis jeg får billeten må jeg alikevel skaffe en del pluss noen LAN spill som CS og DOD. tenker jeg kommer til og skaffe meg HALF LIFE også.

 

Og med transport. Ossen skal jeg få bert alt sammen uten at jeg eier en egen bil?

 

Trenger litt svar, vet at en kompis har bestemt seg for og dra på TG en gang, kansje TG 09 og han er på samme alder. Jeg har jo bærbar så LUCKY ME:)

9636589[/snapback]

 

Jeg brukte ca. 3500kr. forrige TG. regner med å bruke det samme neste gang. Det er ikke for mye det for en 14-åring. Bare å skaffe seg en jobb det ;)

 

Det er ikke spesielt vanskelig å skaffe seg transport. Få en av foreldrene dine eller noen andre voksne du kjenner til å kjøre deg. Gjerne mot at du betaler bensinpengene ++.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg tar turen, koster mye synes jeg :p men får se hvor mye penger det blir uta av jobben. TG er ikke akkurat første pri, men hadde vert artig :thumbup:

 

Må nesten lage meg en hylle + bilett(er?), da snakker man over 1000 + sikkert 1200 til mat etc. blir fort vekk opp i mot 3000 ja :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...