Lauv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg fikk et prob med miccen etter at jeg formaterte PCen min for ikke så lenge siden. Problemet er at hver gang jeg sitter på TS, så tar miccen bare opp det som er på dataen, feks hermer på pling ifra evt. errors som kommer opp på skjermen, all lyd ifra de andre som er på kanalen osv. Nei jeg har ikke speakers på, så jeg er ikke dum... Miccen tar bare opp lyden som jeg skulle ha fått, den tar ikke opp det jeg skal si. Så den er sprø... Kan noen hjelpe meg? Sitter med muta mic og kan ikke si noe. Jeg har Creative. Klarte å fikse dette problemet ved å nedlaste Windows uppdateringer, men den slo seg vrang igjen og nå er det det samme kjøret... Har nedlastet alt av updates, men ingenting har gått... Kan noen hjelpe meg med dette?(sorry, kanskje dårlig forklaring....) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) hvis du bruker programmet til creative i instillings programmet til creative skal det være mulig å velge mic input. den står mes sannsynlig på system output el lignende. er lenge siden jeg hadde creative lydkort. denne skal stå som mic input. du skjønner det nok når du ser det i programmet. ditt "problem" har jeg lekt med mange ganger. kan f.eks ta opp musikk som skal til høyttalerene. ganske artig Endret 19. august 2007 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå