Patience Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Dette er en løsning jeg har kommet frem til er vurderingsverdt. Og med litt tweaking får jeg 500 GB hd, 2 GB RAM, samt en helt ok prosessor til rett i overkant av 6.000,- Har TV-kort, nettverkskort m.m. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=50483# Er det noe jeg burde vite om dette kabinettet/oppsettet? Jeg trenger i hovedsak et sted å huse mine 1.500 musikkvideoer :-) Ergo; lagringsplass. 3 x 500 GB harddisker skal vel i realiteten kunne gå inn i dette kabinettet v/ bruk av èn 5,25-cd-brønn, og to interne 3,5"? Hva legger folket merke til? Endret 19. august 2007 av Patience Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Skulle gjerne sett det ferdige oppsettet. Mine kommentarer: - Kan bli varmt m/1,5 TB HDD + resterende komponenter - hva med å kjøre nettverk (med f.eks. MediaPortal - da kan du ja media, TV-tuner etc. i en server)? - Ville kanskje valgt en BE-modell av CPU-en (45W) - PSU er VELDIG billig. Lest at folk har vært fornøyd, men mistenkelig billig. Endret 19. august 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå