siggii Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Lurte på om det er noen andre kitere her enn meg! Hvor bor du? Kan man kjøre der? Hvilken kite kjører du? Snow eller wake? Hvor lenge har du holdt på? Jeg har holdt på i tre - fire år, men får aldri kitet i Holmestrand, der jeg bor. Det er rett og slett fordi det ikke er noen steder å launche kiten. Dessuten er det aldri bra vindforhold. Får bare kita når jeg er på tur, og siden jeg ikke har mulighet til å kjøre bil (er ikke 18 enda) blir det ganske lite. Der jeg kiter mest er på hytta om vinteren. Kjører da snowboard og det er helt fantastisk å fare over viddene i stor fart, og så sende kiten tilbake slik at jeg får et luftig svev. Selv om jeg kjører mest på vinteren syntes jeg det er morsomst å kjøre på vannet. Var en uke på Jæren i år, og det er det jo helt idèelt! Borestranda er laget for kiting! Jeg kjøer en Naish Torch 2006 12kvm som jeg er VELDIG godt fornøyd med. Har også en Liquid Force M80 9kvm som jeg bruker når det blåser mye. Er også veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå