Gå til innhold

Høyttaler i 1000 kroners klassen

Anbefalte innlegg

Nå er dere vel lei av at alle vil ha anbefalinger til et eller annet, men må bare benytte meg av muligheten siden jeg og mange andre har fått verdifull hjelp her før.

Hva er de beste PC høyttalerene i 1000 kroners klassen?

Kan overstige noe men ikke så mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-03 00:01, Stonescream skrev:

Eller ledning til ditt allerede eksisterende stereoanlegg for 80 kroner.

Ellers se litt på vekten på høytalerne (kanksje bedre lyd om magnetene veier mer en 4 gram pr høyttaler).

de watt greiene lyger jo litt så jeg hadde ikke hengt meg opp i de.

design på høyttalerne har en del å si, men når det ene systemet er utstyrt med 48W RMS, og det andre 70W RMS, er det faktisk noe å bry seg om så lenge systemene koster det samme...

Dersom man skal spille litt høyt er det en fordel at forsterkeren kan drive høyttalerne, selv om vi bare snakker om PC-tilbehør... Det finnes ikke noe værre enn skurring og vrenging :smile:

Vekten har også en del å si ja, fordi høyttalere spiller mer kontrollert med større magnet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Creative sitt Cambridge Digital sett. (2+1) Jeg digger lyden i det i motsetning til foreldrene mine :wink: Settet kostet meg...hmmm...mamma kr. 998.- på SpaceWorld. Riktignok i Førde, men jeg skulle mene det er veiledende pris. Finnes alltids en mulighet på webben oxo. PS eller Komplett f.ekz..Hvis du har digital utgang på lydkortet ditt(må ha et SB Live! kort) så kjøper du en mono jack til phono, kobler i og har kongephet lyd.

Spesifikasjonene ligger på: http://csw.creative.com/products/soundwork...gital/specs.asp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...