LtdEdFred Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Nå er dere vel lei av at alle vil ha anbefalinger til et eller annet, men må bare benytte meg av muligheten siden jeg og mange andre har fått verdifull hjelp her før. Hva er de beste PC høyttalerene i 1000 kroners klassen? Kan overstige noe men ikke så mye Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Creative Høyttaler Inspire 5.1 5300 er brae Lenke til kommentar
mcper Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 komplett sel nokre Altec Lansing ATP3 for rundt 900 kr. Desse syntest eg var veldig bra i forhold til prisen, så viss du greier deg med 2+1 så vil eg anbefale den pakken. per Lenke til kommentar
Xane Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg vurderte å kjøpe Inspire 5300, men leste noen tester av Altec ACS56, og kjøpte disse i stedet. De spiller bra i forhold til prisen, og har en vesentlig kraftigere forsterker enn Inspire... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hva med en Labtec Arena-530 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Eller ledning til ditt allerede eksisterende stereoanlegg for 80 kroner. Ellers se litt på vekten på høytalerne (kanksje bedre lyd om magnetene veier mer en 4 gram pr høyttaler). de watt greiene lyger jo litt så jeg hadde ikke hengt meg opp i de. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg ville gått for Inspire (noe jeg allerede har gjort ) Lenke til kommentar
kosh Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Creative DTT-3500 er litt bra :smile: Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hei sorrry at jeg gjør dette mot deg, men jeg måtte bare nevne et par studio monitorer fra høytalerprodusenten Dynaudio, de er aktive med ett diskant element og en bass, det er bare det at de koster 16000!!! de heter BM6A og finnes på http://www.dynaudioacoustics.dk Men til tusen kroner tror jeg du finner noe gøy hos cambridge?... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 DTT 3500 koster jo 3000,- da. Med mindre du drar til Tyskland og kjøper det til 250 mark Lenke til kommentar
Xane Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 00:01, Stonescream skrev:Eller ledning til ditt allerede eksisterende stereoanlegg for 80 kroner.Ellers se litt på vekten på høytalerne (kanksje bedre lyd om magnetene veier mer en 4 gram pr høyttaler).de watt greiene lyger jo litt så jeg hadde ikke hengt meg opp i de. design på høyttalerne har en del å si, men når det ene systemet er utstyrt med 48W RMS, og det andre 70W RMS, er det faktisk noe å bry seg om så lenge systemene koster det samme... Dersom man skal spille litt høyt er det en fordel at forsterkeren kan drive høyttalerne, selv om vi bare snakker om PC-tilbehør... Det finnes ikke noe værre enn skurring og vrenging :smile: Vekten har også en del å si ja, fordi høyttalere spiller mer kontrollert med større magnet. Lenke til kommentar
Strommen Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg kjøpte Creative sitt Cambridge Digital sett. (2+1) Jeg digger lyden i det i motsetning til foreldrene mine :wink: Settet kostet meg...hmmm...mamma kr. 998.- på SpaceWorld. Riktignok i Førde, men jeg skulle mene det er veiledende pris. Finnes alltids en mulighet på webben oxo. PS eller Komplett f.ekz..Hvis du har digital utgang på lydkortet ditt(må ha et SB Live! kort) så kjøper du en mono jack til phono, kobler i og har kongephet lyd. Spesifikasjonene ligger på: http://csw.creative.com/products/soundwork...gital/specs.asp Lenke til kommentar
mcper Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 strommen: Altec Lansing ATP3 er eit hakk over dei cambridge digital høgtalerane. Har sistnemnde, men har testa Altec sine, og syntest dei var betre (på eit sb audigy player) per Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 har du forsterker/reciever så kjøp disse høytalerne: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...=4&GrpID=3&s=pl gir bedre lyd enn vanlig pc høytalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå