skilbert Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hei! Min HP Pavilion dv9232eu har sluttet å virke nå. Har windows Vista Home Premium. Når jeg starter maskinen får jeg valget mellom vanlig måte, og oppstartsverktøy. Når jeg velger oppstartsverktøy, så kommer "Windows laster filer", når den er ferdig, blir alt sort, så får jeg Bluescreen. Hvis jeg velger "Start Windows på vanlig måte" får jeg bluescreen med en gang. Hva gjør jeg? Har en HP Pavilion dv9232dv i HP Pavilion dv9000 serien. Endret 19. august 2007 av skilbert Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Min HP Pavilion dv9232eu har sluttet å virke nå. Har windows Vista Home Premium. Når jeg starter maskinen får jeg valget mellom vanlig måte, og oppstartsverktøy. Når jeg velger oppstartsverktøy, så kommer "Windows laster filer", når den er ferdig, blir alt sort, så får jeg Bluescreen. Hvis jeg velger "Start Windows på vanlig måte" får jeg bluescreen med en gang. Hva gjør jeg? Har en HP Pavilion dv9232dv i HP Pavilion dv9000 serien. 9313816[/snapback] Får du ikke startet maskinen i sikkermodus engang? Problemet kan være programvarefeil eller mulig feil med harddisken. Siden du helt sikkert har fått brent ut recovery-cd'ene, så kan du jo prøve å gjenopprette maskinen. Lenke til kommentar
skilbert Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Jeg får ikke valgt sikkerhetsmodus, fordi pc-en ikke kommer så langt i oppstarten. Men jeg ringer heller til HP imorgen jeg. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå