Gå til innhold

Acer Aspire 4520/AMD Turion TK53

poe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har denne maskinen, så hvis du har spesifike spørsmål skal jeg svare deg etter beste evne.

Når jeg åpner kontrollpanel -> system står det følgende om prosessoren:

"AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor TK-53 1.70 GHz"

9314143[/snapback]

Tenker på å kjøpe denne, vil bare vite om du er fornøyd :thumbup:

Gjerne list opp pluss-og minuser sider ved den :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har denne maskinen, så hvis du har spesifike spørsmål skal jeg svare deg etter beste evne.

9314143[/snapback]

9361479[/snapback]

Jeg er ganske fornøyd så langt ja :)

Listet opp +/- i denne tråden.

Begynner å bli en del tråder om denne maskinen nå, kanskje vi skulle lagt en samletråd?

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar

9314143[/snapback]

9361479[/snapback]

Jeg er ganske fornøyd så langt ja :)

Listet opp +/- i denne tråden.

Begynner å bli en del tråder om denne maskinen nå, kanskje vi skulle lagt en samletråd?

9361595[/snapback]

Et kjapt spørsmål! Skjermen er jo bare 14,1", ser du det som et problem med tanke på mange programmer som kjører samtiding?

Lenke til kommentar

Tenker du på å ha mange vinduer åpne samtidig? Vanskelig å gi et godt svar... For meg er skjermen mer enn stor nok (kunne klart meg med en 12"), pluss at jeg alltid har hatt som vane og alt-tab`e mellom vinduene. Oppløsningen kan jo også ha litt å si, skjermen har 1280x800 punkter. I tillegg har du jo Flip 3D, samt Acers GridVista - program som er ment å gjøre det lettere for folk som jobber i flere vinduer samtidig (eller noe i den duren, jeg bruker det ikke).

M.a.o. vet jeg ærlig talt ikke, det blir et veldig individuelt spørsmål om 14" er stort eller smått nok for akkurat deg og dine preferanser ;) Mulig jeg misforstod spørsmålet ditt, i så fall er det bare å reformulere så prøver vi en gang til hehe

Endret av 8ruk3rn4vn
Lenke til kommentar
Lurer litt på hvor bra batterikapasiteten er?

9369371[/snapback]

Mitt holder i to og en halv time kontinuerlig bruk når jeg bruker den til lette oppgaver og setter maskinen i strømsparermodus. I balansert modus tipper jeg mellom 100 og 120 minutter, har ikke fått testet skikkelig enda.

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes tastaturet er topp, men jeg beit meg merke i at det tok en stund før jeg klarte å taste to bokstaver etter hverandre. Dobbelkonsonanter etc. Men det var bare snakk om tilvenning.

Hvis DEL-tasten din ikke fungerer likt som alle andre knappene så kanskje tastaturet ikke er klipset helt på... er det lengre knappevandring oppe i høyre hjørne også kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg syns også tastaturet er helt top, bortset fra at mange av bokstavene ike komer med når skriver. Er jo sinsykt iriterende, ser jo ut som det er dobelkonsonantene som den ike får med seg, i tileg er backslash, DEL og Caps Lock tasten rimelig ustabil, funker fan ike mer en halvparten av gangene jeg tryker på dem! Hvis jeg skriver veldig sakte og tryker rolig og kontrolert på hver tast så går det greit, men jeg blir jo fri for bateri før jeg blir ferdig med en setning ;) Er det noe jeg kan gjøre eler er det bare å levere den tilbake? Kjøpte den igår btw :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...