Bertelsen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Design of the whole freaking universe of endless times. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Oh yeah! Den har allerede lagd en verdensomspennende revolusjon innen design! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) jeg har en faceplate med det norske flaget på som jeg ikke bruker lenger Endret 22. august 2007 av Alper Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Den er kul da! Forresten, finnes det faceplates som er beregna til Core(jeg tenker på hvit disktray). Jeg har en Halo 3 faceplate liggende og den passer best til Premium. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Den er kul da! Forresten, finnes det faceplates som er beregna til Core(jeg tenker på hvit disktray). Jeg har en Halo 3 faceplate liggende og den passer best til Premium. 9339729[/snapback] Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Trodde et sekund at faceplates = xboxlive avatar Men nå forstår jeg.. gidder liksom ikke betale Microsoft Points på avatarer. Spesielt siden jeg ikke får vite hvordan de ser ut på forhånd. Da kunne jeg heller tenkt meg å lage min egen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Den er kul da! Forresten, finnes det faceplates som er beregna til Core(jeg tenker på hvit disktray). Jeg har en Halo 3 faceplate liggende og den passer best til Premium. 9339729[/snapback] Hvor mye skal du ha for den? 9343715[/snapback] Skal dessverre ikke selge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå