Skogslik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Den Bioshoc Faceplaten var bare helt herlig Si ifra om noen finner den i Sandnes området Endret 19. august 2007 av gas Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nå, rett etter jeg har gjort dette fikk jeg en ny og mye bedre plan:jeg setter maleteip over de spesielle stedene som ikke skal males, start knapp, memory, usb, disk og lignende(oppå også) før jeg sprayer hele dritten sort eller en anne meget mørk farge. 9317378[/snapback] Sånn skal det gjøres. Bare pass på at du velger et rått motiv. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nå, rett etter jeg har gjort dette fikk jeg en ny og mye bedre plan:jeg setter maleteip over de spesielle stedene som ikke skal males, start knapp, memory, usb, disk og lignende(oppå også) før jeg sprayer hele dritten sort eller en anne meget mørk farge. 9317378[/snapback] Sånn skal det gjøres. Bare pass på at du velger et rått motiv. 9317578[/snapback] jaja, her mine planer men er åpen for ideer.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Leste ovenfor om hvordan man kunne lage egne faceplate.. så jeg tok sprittusjen fatt og begynnte og tegne.. hadde bare en rød en i huset så det ble litt ensformig..(tok meg bare 10 min) men jeg liker det tenkte jeg skulle tegne oppå og på sidene når jeg får tid. 9315960[/snapback] Jeg og du har veldig lik smak når det gjelder spill Nice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 BioShock faceplatene ble laget i et meget begrenset opplag, og kan kjøpes til overpris på eBay; http://search.ebay.com/search/search.dll?f...late&category0= Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Her er åssen den ble etter 2. runde med tegning.. dette er ikke slik den vi se ut til dlutt altså, akter fortsatt og fullføre min plan som står ovenfor så denne er bare for gøy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er vel disse som blir solgt i som limited Faceplate. Mens disse følger med Special Edition av spillet: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Me thinks so too. Men det er bare med forhåndsbestilling fra play.com såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Det er vel disse som blir solgt i som limited Faceplate. Mens disse følger med Special Edition av spillet: 9317852[/snapback] Følger den nederste med i Special Edition? hvor har du lest det? Endret 19. august 2007 av gas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Me thinks so too. Men det er bare med forhåndsbestilling fra play.com såvidt jeg vet. Og vær så snill og ikke quote bildene, blir så lange innlegg. EDIT: Hvor jeg har lest det? Guess three times. HER! Endret 19. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Masse kule faceplates her, dog de kuleste er skins. Du kan også få skins til HD-DVD driveren og håndkontrollene dine, pluss andre konsoller. hvem sier ikke nei til noe slikt? : http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,238.htm (siden er engelsk) Kult tegna forresten edit: er bare "sticks" tror jeg Endret 19. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kjiipe og stygge decals på decalgirls. Synes bioshock faceplatene var temmelig råe. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Her er åssen den ble etter 2. runde med tegning..dette er ikke slik den vi se ut til dlutt altså, akter fortsatt og fullføre min plan som står ovenfor så denne er bare for gøy 9317827[/snapback] :dribble: om dere syns denne ble litt fet , bør dere følge meg her om ca 1 time hvor jeg vil legge inn et nytt bilde av hvordan min xbox ser ut nå etter fullstendig MakeOver.. jeg røper ingenting.. men det er FETT! følg med ca kl 21:00 i kveld og gi tilbakemelding :!: Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Å helvete heller.. kjører det igang nå jeg Planen videre er og tagge oppå og litt foran med sort spreymaling.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er den råeste designen jeg noengang har sett på Xbox 360! Helt sinnsykt rått! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er den råeste designen jeg noengang har sett på Xbox 360! Helt sinnsykt rått! 9339528[/snapback] Helt enig, bare jeg som tenker kunstmuseum her? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Denne fortjener Design of the Year. Hvis det ikke finnes, så finner vi det opp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå